Sproetje, hoe heb je het uiteindelijk verteld? Details!! :mrgreen:
Ik had een papiertje om de test heen geplakt met en toepasselijke tekst erop. Hij herkende het niet meteen, wat ik wel had verwacht.
En was uiteraard blij verrast :inlove: :inlove:
En trots :mrgreen:
We realiseren ons dat het nog pril is, maar proberen wel van het goede nieuws te genieten.
Eens bedenken wanneer we het onze ouders dit keer gaan vertellen.
Hoop niet op commentaar qua bruiloft (dan zou ik 29 wk zijn)… :roll:
@Sproetje wrote:
Eens bedenken wanneer we het onze ouders dit keer gaan vertellen.
Hoop niet op commentaar qua bruiloft (dan zou ik 29 wk zijn)… :roll:
Joh, daar zou ik me dan lekker niets van aantrekken!
Ehh, misschien vertellen dat jullie een heel klein bruidsmeisje of bruidsjonkertje op jullie huwelijk zullen hebben?
Of iets met zakjes rijst? Dat wordt gestrooid op bruiloften voor de vruchtbaarheid?
Lekker belangrijk, dat commentaar! Het gaat er toch om dat jullie dit graag willen en dat het deze keer wel goed gaat. Dan maar een dikke buik!! Het is toch niet te plannen en nu heb je lekker alles tegelijk :mrgreen:
Ja, denk ook wel dat ze blij zullen zijn hoor.
Maar misschien sommigen die niet weten dat het al 2x is misgegaan.
Inderdaad geloof ik dat ik daar dan niet heel erg van wakker kan liggen.
Het valt niet te plannen nee. En het heeft ergens ook wel weer iets speciaals. Dus we gaan gewoon proberen te genieten!
Ha, nu zit ik toch op het test topic te reageren… Had ik helemaal niet in de gaten! Voor degenen die mij nog niet op ‘wie gaat er voor een 1e kindje’ hebben gezien… Ik ben dus Mim en lees al een aantal maanden mee met jullie zeer gezellige en actieve topic! Afgelopen week ben ik zelf ook gaan meekletsen op het andere topic en nu dus hier :lol:
Ha ha Mim… is ook bijna niet bij te houden wat je waar schrijft
Welkom Mim! Gezellig juist als je ook hier mee komt schrijven!
Sproetje GEFELICITEERD meis :-*
Mim leuk dat je ook mee komt schrijven
Ik heb er totaal geen moeite mee om de verschillende topics niet door elkaar te halen. Dit is toch peutergeleuter van de mei-mama’s?
Hallootjes Mim, welkom :mrgreen:
Ah Sproetje leuk hoe je het hub heb vertelt! En geniet er van!
Vind het zo leuk de dames die net zwanger zijn… 't geeft je bijna het gevoel dat je zelf ook zwanger moet worden deze maand gewoon weg omdat je niet kan achterblijven
:mrgreen:
Zonnetje… hoe’ist daar?
Geleuter is het wel
Moet jij niet naar Arnhem dit weekend Marieke, of is dat morgen pas??
Dat is inderdaad morgen en ik ben zo bloednerveus, er komt gewoon niks uit mijn handen nu, zit er de hele tijd aan te denken :roll:
Lastig zeg! Het gaat zoals het gaat maar da’s makkelijker gezegd dan gedaan… Ik herken het wel een beetje hoor, heb zelf namelijk op mijn 27e mijn vader voor het eerst ontmoet ergens op een stationnetje in Zuid-Frankrijk… Bizar!
Welkom Mim!
Wat spannend dat je je vader voor het eerst hebt gezien, en hoe is dat gegaan?
Ondertussen is het alweer 7 jaar geleden… Het was een soort Spoorloos, maar dan anders Niet elkaar in de armen vallen maar heel nuchter jezelf voorstellen (ik snap niet waarom ze dat op tv allemaal anders doen!?). Ik was heel sceptisch maar na een paar dagen was het ijs gebroken en bleken we vrij veel gemeen te hebben. Dat is zo vreemd!!
Maar genetisch blijkt er toch echt wel wat bepaald te zijn en zijn sommige dingen heel herkenbaar. We hebben nu nog regelmatig contact en daar ben ik erg blij mee! Het is best een leuke vent :mrgreen:
Ik heb mijn vader ontmoet toen ik 21 was. Precies wat Mim al zegt, het is echt niet dat je elkaar huilend in de armen valt :roll:
Voor mij was het gewoon een vreemde man.
Dat contact is helaas niet zo goed verlopen dus ik heb ook geen contact meer met hem.
Ik heb bij morgen ook een heel ander gevoel dan toen met mijn vader.
Heel gek, maar hier kijk ik meer naar uit.
he lieve meiden,
Na ff wat kokstilte ben ik er toch weer.
Vorige maand, zoals ik hier ook al neerzette, had ik een positieve test en gelijk de volgende dag al licht bloedverlies. Wat 3 dagen later resulteerde in een heftige ongesteldheid.
Nu zit ik weer rond mijn nod…
En natuurlijk kun je het nu niet naast je neerleggen…
Als ik reken vanaf de dag dat ik de vorige maand licht bloedverlies kreeg, dan zit ik nu op dag 32 en als ik reken vanaf die derde dag dat het mega loskwam zeg maar, dan zit ik nu op dag 29. Mijn gemiddelde cylci liggen rond de 29 dagen.
Ik heb mega gevoelige borsten en ben hondsmoe
Maar echt meiden, ik kan me niet voorstellen dat het nu weer zo snel zo mag zijn en al helemaal niet dat het nu goed zou mogen gaan.
Ik wacht tot eind volgende week en mocht ik dan toch echt niet ongesteld zijn geworden dan waag ik er een test aan maar nogmaals ik durf echt nergens op te hopen…
Zo en nu ga ik ff bijlezen…
:oops:
Ingrid ik hoop het echt voor je dat het raak is!
Ze zeggen wel dat je na een miskraam extra vruchtbaar bent.
Daar hoop ik ook maar op, want bij mij is hetzelfde gebeurt als bij jou.
wie weet testen we wel op dezelfde dag positief! In ieder geval maar zo blijven denken! :thumbup:
@kantjeboord wrote:
Ingrid ik hoop het echt voor je dat het raak is!
Ze zeggen wel dat je na een miskraam extra vruchtbaar bent.
Daar hoop ik ook maar op, want bij mij is hetzelfde gebeurt als bij jou.
wie weet testen we wel op dezelfde dag positief! In ieder geval maar zo blijven denken! :thumbup:
Dat zeggen ze inderdaad, maar ik ben bang dat ik dat onbewust in mijn hoofd heb en het tegen hou…snap je…ow lekker hoor zo onzeker. Kan ik niet gewoon 1 week slapen, mooie test en dan tot over de 12 weken weer slapen? :mrgreen:
Meid ik hoop echt ook voor jou dat het raak is, mijn druimen draaien ook voor jou!
:-*