Shirley leuk je weer te zien hier
En die rozige/rode draadjes :think: nee sorry meid kan ik je niet bij helpen.
Hahahaha ik dacht al ziet Paula het niet hahahahaha.
@shirley wrote:
sproetje gefeliciteerd…!!! Geniet ervan en hoop ook echt voor je dat het goed blijft gaan
mag ik me ook aansluiten aan het lijstje?
4 feb is mijn nod!!
had gister middag en vanmorgen rozige draadjes en wat rode draadjes bij het afvegen zegt dat iets?!
Dat kan de innesteling betekenen…
Ik zal je toevoegen
Sproetje: GEFELICITEERD!!!
24 januari: Sproetje
25 januari: Zonnetje
30 januari: Kantjeboord
4 februari: Shirley
5 februari: Marieke, Dees
12 februari: bigsby
14 februari: Chelle, Alicia
16 februari: Jane
27 februari: Naatje
zwanger ongesteld
Sproetje, nogmaals gefeliciteerd!! Ik ga heel hard voor je duimen dat 3x idd scheepsrecht is en dat je straks met een mooi buikje mag gaan trouwen!
Wat een prachtige verhalen hier over het leeglopen… hahah… dat heb ik ook altijd. Ga meestal gewoon op een handdoek liggen zodat het bed er niet onder zit. Dan blijf ik verschonen.
Grrrr… wat is m’n nod nog verweg. (moest ik ff kwijt)
Naatje kl*te he dat je nod nog zover weg is :hug: :hug:
Hier ligt ook altijd een handdoek klaar
@Marieke_5000 wrote:
We zouden toch allemaal voor oktober gaan
De eerste is er en je weet wat ze zeggen, als het eerst schaap over de dam is volgen er meer.
Schaap… goh… moet ineens aan iemand denken :mrgreen:
toch niet aan mij?? 8)
@rosa75 wrote:
@Marieke_5000 wrote:We zouden toch allemaal voor oktober gaan
De eerste is er en je weet wat ze zeggen, als het eerst schaap over de dam is volgen er meer.
Schaap… goh… moet ineens aan iemand denken :mrgreen:
toch niet aan mij?? 8)
Goh, hoe raad je het zo :lol: :lol: :lol:
wilde je me weer hierheen lokken??! :lol:
Sproetje: ook hier van harte gefeliciteerd :dance: :dance:
Marieke: fijn dat het met Naatje al wat beter gaat :dance:
Ik wil ook wel een oktoberbeebje…
Sproetje, strooi eens even met wat HCG hier…
Ik wil allemaal roze namen zien!!!
ja oktober lijkt mij ook wel een leuke maand :mrgreen:
Ikke augustus
Hub september
Luca december
Dus ja oktober of november past er heel mooi tussen :lol: :lol:
Oktober lijkt me ook wel heel leuk om te bevallen, niet zo warm meer :mrgreen:
Ach ik zit hier weer met tranen door die imbeciel die zo op dat kdv in Belgie tekeer is gegaan. Vriend en ik allebei met tranen.
Zo vreselijk :kaars:
Ik zit er ook net naar te kijken… wat een vreselijk nieuws he? Wat bezield zo iemand om tot zo’n vreselijke daad te komen. Zit ook met tranen te kijken.
Ik zou zo iemand het liefst gelijk voor het vuurpeleton zien, helemaal als je hoort dat hij tijdens het verhoor gewoon zit te lachen :evil:
Ik denk dat hij gewoon heel ernstig ziek moet zijn… maar dan nog zou ik een vuurpeleton niet erg vinden in dit geval. Alleen komt hij er dan wel een beetje makkelijk vanaf.
Hoorde het hier net ook, kinderen waren er ook stil van. Ook zij weten wat het betekend om een kindje te moeten verliezen.
Ow, jongens, al dat verdriet daar!
Denk dat de regels hier ook wel snel aangescherpt zullen worden, net als toen met dat jongetje op die basisschool. sinds die tijd zitten de deuren van onze school dicht tijdens de schooltijden.
Scheelt de Belgische staat wel een hoop geld [/spoiler]
Ik snap het gewoon niet, psycisch ziek of niet, hoe haal je het in je hoofd om dit te doen, onschuldige kinderen en volwassenen, onschuldige mensen zo van het leven beroven en voor de rest van hun leven angst en trauma en verdriet toebrengen.
Nee, ik kan er echt niet bij.
Wat een nieuws inderdaad!
.
.
.
vriendlief was uiteraard blij verrast van mijn positieve nieuws!! :inlove: :inlove: