Het grote test-topic, deel 12, we blijven duimen!!!

:lol: jou man heeft het goed bekeken

maar ik snap je gedachtegang helemaal hoor meis

hier precies hetzelfde… gelukkig dat wij vrouwen elkaar wel verstaan he :mrgreen:

snap het helemaal hoor! Maar ik kan me nooit bedwingen om niet te testen (en ik zie altijd heeeeel vaag een lijn … is er niet maar ik zie hem :angel: )

Pffff, nou heel veel sterkte met de dagen, euh uren aftellen… :lol:

Ik hoop het enorm voor je. :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: Veel afleiding zoeken kan soms helpen… :smiley:

idd afleiding zoeken helpt! Ik ben opeens aan het sporten geslagen, vind het erg leuk en dan maak ik ff de “kop” leeg en denk ik niet aan zwanger worden!!

Goed idee idd, merk dat ik er toch wel veel mee bezig ben… afleiding kan dan wel goed zijn, en komt een teleurstelling ook minder hard aan.

denk niet dat de teleurstelling er minder om is hoor! ( hier ook weer wachtweken en ik hoop gewoon weer ontzettend dat het nu gelukt is!) Maar je kan dan je boosheid/verdriet ff “eruit sporten…”

Wanneer heb jij je nod Cariska?

2-2 … nog ff dus!

Hoe is het nu??

Precies een week dus nog!! spannend!! Fijn ook dat je zulk goed nieuws bij de gyn. had.

Hier nog nix te zien aan bloed, ook geen ongi-pijn… testen zullen vanmiddag wel binnenkomen, dus morgenochtend maar n testje als ik dan nog niet ongi ben. maar kga er maar vanuit dat ik het vandaag gewoon nog wordt…

spannend flier!!!

Ben steeds al aan het kijken of er al oktober mama;s zijn, maar tot op heden nog niet!

Nou ja, wie weet: WIJ? :dance: :wink:

@Flier wrote:

Nou ja, wie weet: WIJ? :dance: :wink:

laten we het hopen!!!

Gaan we voor hoor!! :dance:

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

:-*

:inlove: :inlove: :inlove:

:inlove:

Gefeliciteerd Flier :dance:

@Flier wrote:

:inlove: