Het grote test-topic, deel 12, we blijven duimen!!!

Dank jullie wel lieffies :-*

Hoe gaat-ie Chelleke?

Voel je je goed of ben je erg misselijk?

Nou het gaat…ik ben weer even mijn depressie ingerold en daar ben ik weer hard voor aan het knokken en mhen…bij Damian ben ik nog niet zo misselijk geweest als deze keer :shock: Gelukkig gaat het deze ochtend wel oké :thumbup: En ben echt vreselijk moe :oops: Maar komt allemaal wel weer goed :slight_smile:

Lieve meid, je weet waarvoor je het doet he! Hopelijk gaat de misselijkheid snel over joh. Is natuurlijk niets aan met de feestdagen!

Voor het goede doel :mrgreen: Maar sjee wat heb ik medelijden met vrouwen die dat elke zwangerschap hebben of de hele zwangerschap :sick: Ben gewoon heel de dag kotsmisselijk :roll: Kan ook niks verdragen. Bij Damian had ik dat niet zo erg. Maar mag niet klagen, ben ten slotte zwanger :wink:

Ze zeggen dat het meestal over gaat, toch? Ik had er gelukkig helemaal geen last van, maar 't lijkt me heel ellendig! Brrr…krijg er kippevel van als ik er alleen al aan denk! Kortom, ik heb met je te doen! :wink:

Vaak gaat het wel over, maar soms heb je pech en heb je het de hele zwangerschap, maar daar gaan we niet voor hoor :naughty:

Komt allemaal wel goed :-*

Pff… ik heb het hier spannend. ZIt nu op 13 dagen na mn eisprong, (door de echo’s weet ik dat 13 dgn geleden de eisprong heb gehad) en nog geen een teken van een komende ongi, meestal merk ik het flink vantevoren met rug/buikpijn. Maar nu… nix! Vorige maand werd ik ook 1 dag eerder ongi (dus op dag 13) dus hoop dat ik deze dag ongi-loos doorsta :lol:

Zijn er meiden die het herkennen helemaal geen ongi gevoel te hebben en vervolgens zwanger waren? :shifty:

spannend flier ! :pray:

wanneer mag je testen?

Morgen is mn nod… maar wacht mn ongi af, kan die spanning van testen niet aan hoor… :think: :lol:

:lol:

spannend flier!!

:pray: :pray: :pray:

Spannend :pray: :pray:

hihi bedankt voor t duimen…

Nog nix te bekennen hier… :pray:

oh spannend!! ook nog niet getest??

En? En? En? :pray: :pray: :pray: :pray:

Nee, heb ook geen testen in huis, maar wacht het gewoon (rustig :liar: ) af… :pray:

Ben de hele ochtend al aan t broekloeren hier, maar nog nix te zien! Voel ook helemaal geen ongi aankomen ofzo, maar ja, kan zo maar komen opzetten natuurlijk…

pff hoe hou je het vol!! Knap hoor! Wanneer wil je testen gaan?

Ik denk donderdag… Ga ze nu even bestellen. Maar t zit zo…ik zou het liefste helemaal niet testen! ik ben zo bang dat het negatief zal zijn, omdat ik t zo graag wil… en zolang ik nog geen negatieve test heb gehad kan ik mezelf nog in de waan laten dat het wel raak is :wink: maar aan de andere kant, als t dan tóch raak is, wil ik dat natuurlijk zo snel mogelijk weten zodat ik niet meer in onzekerheid zit :shifty:

Ghehe, wat een gedachtegang, had het gister met mn man over, die is nl behoorlijk nuchter, en die zou noooit met een vrouw willen ruilen. issie nl bang dat ie ook zo wordt en ovral over nadenkt :lol: