Geld maaktje ongelukkig maar je leven wel makkelijker
@Fryskefaam wrote:
Hebben jullie dat trouwens ook? Zo van: toen je het geluid eerder hoorde geen idee wat het kon zijn en nu van: tsjong, waarom ben ik daar niet opgekomen?!? Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :thumbdown: :mrgreen:
nee ik zat in een hele andere hoek te zoeken. Ik was hier zo wie zo nooit opggekomen :lol:
@schoen wrote:
@stillewater wrote:Maarja, ik heb mn staatslot nog.
staatslot heb je haast nog minder kans mee.
Sja, evenweinig kans als alle anderen die een lot hebben.
Ik koop zo’n lot ook maar 2 keer per jaar.
@schoen wrote:
@Fryskefaam wrote:Hebben jullie dat trouwens ook? Zo van: toen je het geluid eerder hoorde geen idee wat het kon zijn en nu van: tsjong, waarom ben ik daar niet opgekomen?!? Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :thumbdown: :mrgreen:
nee ik zat in een hele andere hoek te zoeken. Ik was hier zo wie zo nooit opggekomen :lol:
ik vond het echt als scheuren klinken.
Ik heb elke maand een lot ooooooiiit win ik
Op een gegeven kwam me het geluid zooo bekend voor en zat ik me te bedenken dat ik het minstens elke dag hoor. Dacht eerst aan het snijden van een prei, maar dat stond al bij de foute antwoorden.
Nu ik weet heb ik echt zoiets van :doh:
@Fryskefaam wrote:
Hebben jullie dat trouwens ook? Zo van: toen je het geluid eerder hoorde geen idee wat het kon zijn en nu van: tsjong, waarom ben ik daar niet opgekomen?!? Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :thumbdown: :mrgreen:
Nee eigenlijk niet…Bij dat inklappen van die gevarendriehoek had ik een ohja-gevoel, maar dit vond ik toch een beetje sneaky. Met een microfoon erbij klinkt alles anders…Ik had dit dan ook nooit kunnen raden op het geluid alleen.
Ik denk ook dat diegene die het heeft geraden het ook gegokt heeft op basis van de foute antwoorden en de tips.
Wel leuk voor haar. Lekker jong ding, mooie dromen :thumbup:
Leuk dat een jonge studente het gewonnen heeft! Ik ben blij dat het is geraden, maar ik heb net nog even naar ons pak hagelslag geluisterd en dat klinkt zelfs met je oor er naast heeeeel anders :?
Maar het was leuk bedacht … wanneer komt het volgende ?
Gelukkig is het geraden … nu kan ik gerust mijn mobiel weer weg leggen :mrgreen:
Maar uh … ik krijg dat geluid echt niet voor elkaar met een pak hagelslag, maar goed het had dus wel met het ontbijt te maken. Maar hint twee klopt niet … na dit geluid zit het erop … nou voordat je het pak dicht doet, zit het hagelslag er al op hoor, niet na het sluiten …, en “het sluiten van een pak hagelslag schuift aan tafel” :think: … hoe moet ik dat zien … met de hints vind ik het openen van een pak veel logischer eigenlijk … moest toch even zeuren (helemaal niet jaloers :liar:).
mijn pak hagelslag maakt toch echt niet hetzelfde geluid :think:
@mukkemuk wrote:
die van mij wel…echt de allereerste keer dat je een nieuw pak open maakt/dicht doet hoor ik dit…
@mukkemuk wrote:
Ik heb het vanochtend even getest, maar die van mij dus ook niet… Dus kon het ook gewoon niet weten!
zal wel komen omdat het geen venz hagelslag is :lol: :lol:
@deetje wrote:
Leuk dat een jonge studente het gewonnen heeft! Ik ben blij dat het is geraden, maar ik heb net nog even naar ons pak hagelslag geluisterd en dat klinkt zelfs met je oor er naast heeeeel anders :?
Maar het was leuk bedacht … wanneer komt het volgende ?
Hier ook, klinkt echt niet hetzelfde … maar ik ben blij dat het geluid is geraden door een jonge studente :thumbup:
Van mij had een reeds wat oudere voormalig-studente van zeg pakweg 35 lentes jong ook wel mogen winnen :mrgreen:
@Mutti wrote:
Gelukkig is het geraden … nu kan ik gerust mijn mobiel weer weg leggen :mrgreen:
Maar uh … ik krijg dat geluid echt niet voor elkaar met een pak hagelslag, maar goed het had dus wel met het ontbijt te maken. Maar hint twee klopt niet … na dit geluid zit het erop … nou voordat je het pak dicht doet, zit het hagelslag er al op hoor, niet na het sluiten …, en “het sluiten van een pak hagelslag schuift aan tafel” :think: … hoe moet ik dat zien … met de hints vind ik het openen van een pak veel logischer eigenlijk … moest toch even zeuren (helemaal niet jaloers :liar:).
Je kunt erop op 2 manieren zeggen. Iets erop leggen en het zit erop (de klus is geklaard) zeg maar. In dit geval zit het eten erop en word het pak weer opgeruimd.
Ik zou het nooit geraden hebben, wij hebben nooit hagelslag in huis… :think:
ik heb het gisteren met mijn pak ruiter-hagelslag geprobeerd, en inderdaad als je het heel rustig doet… klinkt het zo… :wall: