waar is die lijst met foute antwoorden? mijn vadfer en ik hebben een sterk vermoeden het te weten maar ik weet niet waar die foute-antwoorden-lijst is.
wij dachten zon glazen pot wat je vroeger vaak had. met zon rubber rand en metalen sluit als die langere tijd dicht zijn dan zijn ze vaceum (plop) en dan word dat rubber droog (de rest van het geluid dus)
Een weckpot bedoel je?
Ik vind het scherper klinken! Foute antwoorden op pag 3!
@knuffeldraakje wrote:
waar is die lijst met foute antwoorden? mijn vadfer en ik hebben een sterk vermoeden het te weten maar ik weet niet waar die foute-antwoorden-lijst is.
wij dachten zon glazen pot wat je vroeger vaak had. met zon rubber rand en metalen sluit als die langere tijd dicht zijn dan zijn ze vaceum (plop) en dan word dat rubber droog (de rest van het geluid dus)
Das een Weckpot, die is ook al geweest…
HET GELUID IS GERADEN!
LINDA VAN ENGELEN WINT 57.800 euro
Na weken van spanning en honderden foute antwoorden gebeurde het op dinsdagavond om 19.40 uur. Linda van Engelen uit Nieuwegein gaf het enige juiste antwoord:
HET DICHT DOEN VAN EEN PAK HAGELSLAG.
Dat geluid hield Nederland weken lang in de ban. De 21 jarige winnares gilde het uit toen ze hoorde dat zij het enige juiste antwoord had gegeven en kon bijna niet geloven dat zij binnenkort het hele bedrag netto op haar bankrekening krijgt. Bekijk ook het filmpje dat gemaakt is tijdens de opname van Het Geluid.
zal morgen eens luisteren of het echt zo klinkt
Is het niet een mona toetje zo’n grote die je moet omdraaien en dan het stickertje eraf moet trekken zodat ie uit het bakje gaat?
@mamma van sharondenise wrote:
Is het niet een mona toetje zo’n grote die je moet omdraaien en dan het stickertje eraf moet trekken zodat ie uit het bakje gaat?
Het geluid is geraden

Had ik echt nooit opgekomen…wat een geld he!
aaaaaaaaaaaaaaaaah die wist ik ook :liar: :liar: :liar: :liar: :liar:
dus had mijn hubbie toch gelijk :wall:
AAAAHWW okee… :think: :eh:
Ik wou winnen…
:?
lees ff de foute antwoorden kom ik 2x tegen het openen van een pak hagelslag…das ook mooi balen voor die persoon…
overigens hebben ze de foute antwoorden nu wefg gehaald zie ik :think:
@Claudie23 wrote:
lees ff de foute antwoorden kom ik 2x tegen het openen van een pak hagelslag…das ook mooi balen voor die persoon…
overigens hebben ze de foute antwoorden nu wefg gehaald zie ik :think:
Je hebt gelijk!! :evil:
damn, daar moet je maar opkomen
ik bedoelde idd weckpot. amar dat was em dus idd al niet hihi
nou had dat geld wel kunnen gebruiken:D wie niet
nou van mij mogen ze op naar het volgende geluid :mrgreen: 8)
Ik vind dat belachelijk, openen van een pak hagelslag is het openen van een pak hagelslag, als ik dat had gezegd had ik ze mooi aangeklaagd
hmm het is het sluiten van een pak hagelsag das toch wat anders
@Claudie23 wrote:
@Karin1981 wrote:hmm het is het sluiten van een pak hagelsag das toch wat anders
idd
:oops: Ohja…
hmm geen idee wel een mooie prijs :lol: