@wisje wrote:
ik heb het geluid nooit gehoord, maar gezien de tips denk ik richting iets van een toetje… vlapak openscheuren of zo???
Dat dacht ik ook…
En gezien de tips…
@wisje wrote:
ik heb het geluid nooit gehoord, maar gezien de tips denk ik richting iets van een toetje… vlapak openscheuren of zo???
Het eindigt met een plop, alsin een vacuumplop…
misschien het openen van zo een irritante bak ijs… die schiet op het laatst wel ineens open… :eh:
Nou met alle tips kom ik er zelfs niet uit … :?
Je kunt het geluid naluisteren op youtube :
Die plop aan het eind die doet het hem!
Ik kom er ook maar niet achter wat het is.
volgens mij is het een bak roomijs waar de deksel afgetrokken word :shifty:
Ik dacht aan een jampotje, maar dat is ook al geweest!
@mukkemuk wrote:
@schoen wrote:
@mukkemuk wrote:volgens mij is het een bak roomijs waar de deksel afgetrokken word :shifty:
zulke dingen ploppen toch niet aan het eind? :think: :think: :think:
@Isabel Sofie wrote:
3e tip:
“Het geluid houd ons zoet”
Dus even een opsomming van de tips:
1: “Het gluid schuift aan tafel”
2: “Na dit geluid zit het erop”
3: “Het geluid houd ons zoet”
Rara wat is het!
Dussssssss…
@mukkemuk wrote:
@Greetje14 wrote:
Dussssssss…
@mukkemuk wrote:volgens mij is het een bak roomijs waar de deksel afgetrokken word :shifty:
Muk, SMssen!!!
@Greetje14 wrote:
@schoen wrote:@mukkemuk wrote:volgens mij is het een bak roomijs waar de deksel afgetrokken word :shifty:
zulke dingen ploppen toch niet aan het eind? :think: :think: :think:
Als je het goed doet wel:mrgreen:
SMSsen MUK!!! :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Een toetjesverpakking waarbij je eerst een plastic wikkel vanaf moet scheuren en de deksel plop zegt als je het opent :think: Ik ga straks eens neuzen bij de AH bij de toetjes :mrgreen:
@Mutti wrote:
Een toetjesverpakking waarbij je eerst een plastic wikkel vanaf moet scheuren en de deksel plop zegt als je het opent :think: Ik ga straks eens neuzen bij de AH bij de toetjes :mrgreen:
Of zo’n blikje met deeg voor croissants maar ze versterken het geluid heel erg en het komt ook niet overeen met de tips
Die is al een paar keer gezegd en niet goed…
Net gaf iemand ook een antwoord dat al was geweest en niets met de tips te maken had, nl. het schuiven van de laatste brik op een sjoelbak.
Dus als hier gebeld wordt dan ga ik gewoon noemen die ijsbak.
En hoeveel procent wenst mukkemuk dan mee??
Het eerste deel van het geluid lijkt wat op het losscheuren van een sticker of iets dergelijks.
@Mutti wrote: