Missy: gefeliciteerd met je vriend
Angel, mooi joh jullie tuin!
die ophoging in de hoek is mooi met die stenen erop.
Ik moet ook nodig in de tuin aan de gang, er zit nog onkruid in van afgelopen herfst, omdat het zo lang mooi weer bleef is het onkruid heel lang blijven groeien.
ik had er allang iets aan moeten doen maar het komt er niet van.
en met dit weer van de laatste dagen al helemaal niet.
en het is ook een beetje veel, we hebben een groot stuk voor met gras en borders met struiken en achter ook een groot stuk gras en daarom heen borders en die moeten dus altijd onkruidvrij gemaakt worden.
En aan de zijkant van ons huis, als afscheiding met het weiland van de buren hebben we een hele rij van die opgestapelde stenen bakken met bloemen erin.
sommigen bakken hadden zomerbloeiers en die zien er nu ook niet uit.
daar moet nog wat nieuws in.
Pfff, als ik er aan denk word ik al moe, maar erwin heeft er ook nooit tijd voor dus ik moet maar een keer beginnen.
als het beter weer wordt…
:mrgreen: :mrgreen: ik vind het juist heerlijk om in de tuin te werken
maar toen erzoveel onkruid instond had ik echt zoiets van en wat zijn nu planten en wat onkruid hahahahahaha
maar goed daar hebben m’n ouders mee geholpen gelukkig
nu moet er nog een stukje gras inkomen voor Luna hopelijk binnenkort en dus een hoop tegels eruit en de tegels schoonspuiten met hogedruk
Poeh, wat een werk he.
wel fijn dat je ouders hebben geholpen met de planten.
dat vind ik ook altijd lastig.
wat kan er nou wel en wat niet uit?
soms ben ik zo enthousiast bezig, dan denk ik later oeps, volgens mij was dat een plant.
maar ja… dan vond ik die blijkbaar toch niet mooi…
hahahahahaha ja dat heb ik ook
stonden hier ook bomen in :? nouja beginnende bomen dan
Ik ga eens even zachtjes boven kijken, noa slaapt al vanaf 13.00.
dat ben ik niet van haar gewend…
ze was moe van alles wat we dit weekend hebben gedaan, elke dag zwemmen en naar zee enzo.
en gister en zondag heeft ze haar middagslaapje niet gedaan.
vanmorgen was ze ook pas om 9.00 wakker!
slaapkoppie…
Hallo,
Angel, Nou je hebt inderdaad goed je best gedaan zeg! Dat geeft mij ook weer wat motivatie als de zon nou nog eens kwam.
Esther, Ha ha Nou als je me voor je ziet in een groen pak heb je het goed Ik zit bij een infanterie eenheid en ben daar salarisadministrateur/ vrachtwagenchauf dat laatste ben ik voornamelijk op oefeningen omdat je in het bos moeilijk je computer kan aansluiten he
.
Ik werk inderdaad veel daarom werkt mijn man inmiddels ook niet meer bij defensie het kwam nog wel eens voor dat we allebij tegelijkertijd op oefening moesten en nu is hij gewoon altijd thuis en dat scheelde een hoop geregel op het werk. Gelukkig kan hij zelf Brian naar school brengen sochtens en kan ik smiddags met het hem eten de kazerne is vlak bij. En om gelijk de opkomende vraag te beantwoorden of ik Brian dan niet mis als ik op oefening ben nou het andwoord is ja maar ik zat al in dienst toen hij geboren werd dus we weten allebij niet beter en heb ook altijd gezegd als het niet gaat stop ik er mee. Ik ben net een paar weken terug uit Afghanistan en heb ook gezegd dat ik de komende jaren niet meer op uitzending ga.
Verder ben ik nog steeds verkouden heb de prullenbak inmiddels naast mijn bureau gezet voor alle zakdoekjes.
Brian vond het heel leuk op school dus dat zit goed de kinderen waren heel lief voor hem dus hij wilde graag weer
Wat fijn dat Brian het leuk had op school.
Nu is mijn ervaring (als leerkracht) toch wel dat de kinderen erg lief zijn voor nieuwe kinderen. :inlove:
Zo Francis, dat klinkt best heftig
Lijkt me erg eng om naar Afghanistan te gaan.
Hoe lang ben je er geweest?
Heb je veel van de oorlog meegekregen?
zat je er middenin of meer op afstand?
Ik kan me voorstellen dat je de komende jaren niet weer op uitzending wilt…
Fijn dat Brian het leuk heeft gehad op school.
schattig dat de andere kindjes zo lief voor hem waren.
Ik ga jullie echt niet verlaten hoor.
Vind het hier veel te gezellig, en ik leef ook erg met jullie mee.
Je bouwt in zo’n korte tijd toch een soort van band op met elkaar.
Hoi Hoi
Ik vind het heel raar want kan geen eens de fotows van de echo van esther zien en de tuin van angel. Staan ze hier wel? of ergens anders.
Francis dat is wel fijn dat brian het naar zijn zin heeft gehad op school.
hoe vaak gaat hij? 2x in de week ofzo?
hoe lang ben je op uitzendig geweest?(hoe je het ook noemt :oops: )
Lijkt me een hele ervaring, maar echt wel heel eng. wel lekker dat je gewoon s’middags kan eten met brian, lekker dicht dus bij je werk. ideale combinatie toch.
esther heb je nog beetje mooi weer gehad vanweekend?
ik kan helaas je echo niet zien, vind het zo raar. ben er wel erg nieuwsgierig na.
En van dat acne word je zo onzeker van, tenminste vroege ben ik er heel onzeker door geworden. ik had ook al vrij jong acne en ben met 13 jaar ook aan de diane gegaan, niet voor de acne maar door alle problemen rond om me menstruatie en het kwam gelijk goed uit met me acne. ik hoop ook echt dat me hoofd er niet onder komt te zitten. maar ja anders maar ff door de zure appel bijten, ik heb het er voor over. krijg er wat mooi’s voor (hopelijk).
Noemi 6 april is het zo gelukkig hoeft je niet zo lang te wachten. maar ja het was veel mooie geweest dat je gelijk de uitslag kon krijgen. maar helaas werkt dat niet zo. volgens mij vroeg je wat ik af wou vallen, wel liefst tussen 15 en 20 kilo, maar of ik dat red, haha.
10 zou ook mooi zijn. we zien wel.
wil gewoon gezonde gaan eten. ik eet heel onregelmatig ook vanwege me werk. en neem dan vaak s’avonds laat wat te snaaien. Foutttt
Luna hoe is het?
Hellen al wat te merken :twisted: ?
groetjes sab
@sabje25 wrote:
Hellen al wat te merken :twisted: ?
Nee, niets te merken. Ik ga er maar vanuit dat mijn hormonen zich nog aan het regelen zijn. Normaal kan het na een bevalling wel effe duren. Ik ga er maar vanuit dat ik dat heb uitgesteld door de pil en de BV. Dus dan zal nu wel alles zich aan het regelen zijn. :?
Ik wacht gewoon af.
(Al kriebelt het wel. Vriendenzijn vandaag naemijk voor het eerst papa en mama geworden. En ik wordt er ontzettend emo van :roll: :think: )
Hallo,
Wat een vragen ineens maar dat had ik wel een beetje verwacht hoor ben er aan gewend
Ik ben bijna 3 maanden op uitzending geweest ik zat in Deh Rawood dat hebben jullie vast wel eens in het nieuws gehoord daar was ook nu die overstroming. Op het moment dat ik daar was was het redelijk rustig ik hoefde ook niet zo vaak de poort uit maar eng vond ik het wel maar dat was eigenlijk voor dat ik er naar toe ging omdat je gewoon niet weet wat je te wachten staat. Het was een leerzame tijd je komt jezelf keihard tegen daar gelukkig kon ik daar op msn en gewoon naar huis sbellen dus dat scheelt ik heb dus regelmatig fotos naar huis gemailt zodat Brian mij kon zien.
Ik ga ff eten tot vanavond
ha meiden!
@ Angel; wat een tuin zeg ik zou echt met mijn handen in het haar zitten van waar begin ik met het onkruid!
weten jullie nog wat ik vorige maand schreef? dat was ook in de week van mijn eisprong, toen had ik toch op dinsdag ineens zulke steken in mijn buik? Nou vanmiddag dus weer!! heb dus vrijdag weer mijn ei en nu wéér steken, hetzelfde dus als vorige maand. Mis ik nu was van mijn lichaam ofzo, een fase? :think: zo apart…
fijne avond verder!
Esther, maakt niet uit hoor dat je je echo’s onder mijn berichtje plaatste. Het heeft deugd gedaan dat ik zelf die echo kreeg en nu al iets meer weet. Het wachten, het niet ongi worden, … dat was gewoon zo ontzettend zwaar. Nu weet ik dat er iets aan gedaan kan worden (wat is nog even afwachten natuurlijk).
Vond het wel fijn om je kleine frummeltje te zien, het is al echt een mooi beebje! :mrgreen:
Angel, jeetje joh! Jij hebt ook hard in de tuin gewerkt. Ziet er mooi uit hoor!
Sabje, misschien als je refresh doet dat je de foto’s wel kan zien? Want ze staan gewoon in de topics.
En ik duim voor je dat het je lukt om regelmatiger en gezonder te eten.
Francis, hihi, nog een vraag :mrgreen: Hoe komt het dat je man gestopt is bij de defensie en niet jij? Als je er niet op wilt antwoorden, hoeft dat natuurlijk niet hoor!
Maar wel pittig hoor dat je in Afghanistan geweest bent. Lijkt me ook echt wel zwaar zo lang zonder man + kids. Lang leve internet dan!
Hellen, hoop dat je snel een regelmatige cyclus krijgt!
Amy misschien hebben die steken daar niets mee te maken?
Noemi, Daar wil ik best antwoord op geven hoor toen ik mijn man leerde kennen werkte ik al bij defensie hij was toen nog burger hij wilde voor 1 contract naar defensie zijn contract liep dus af ik heb bijgetekend hij heeft meer kansen op een betere baan in de burger als ik omdat hij daar meer werkervaring heeft bovendien als ik bij defensie weg zou gaan zou ik het werk heel erg gaan missen hij minder.
Ik ga Brian op bed leggen en daarna naar ballet (over uiterste gesproken he) misschien kom ik vanavond nog ff langs.
Fijne avond allemaal
Sabje, de foto’s staan op blad 4 hier.
En ook in Showforum maandtopics bij oktobermama’s 2007.
die zou je moeten kunnen zien.
O, en als het helemaal niet lukt zal ik ze je dan mailen?
als je je adres wilt geven tenminste…
kijk maar even.
En inderdaad erg als je acne hebt gehad, ik heb me heel vaak rot geschaamd.
dan had ik een feestje en dan zat ik weer onder de pukkels.
en op de middelbare school is dat helemaal een ramp, dan wil je er graag leuk uit zien.
Ik werd er ook heel onzeker van en ik herinner me nog van de lagere school, dus zo ongeveer 20 jaar geleden dat ik ruzie had met een meisje, ze zat me achterna en ze schold me uit voor stomme steenpuist!
Dat vond ik zo erg, dat vergeet ik nooit meer.
verder ben ik er gelukkig nooit mee gepest.
Zo Sabje, dat is best veel zeg wat je eraf wilt hebben.
Ben je al begonnen? Ga je een dieet doen of gewoon minder snoepen, meer bewegen? Heel veel succes, ik weet hoe moeilijk het kan zijn.
Mijn beste poging was in een maand ongeveer 6 kilo eraf, toen hield ik het niet meer vol…
Inderdaad tegenstrijdig Francis, Ballet en in het leger.
ik zie het al voor me, in uniform met zo’n roze tutu er om heen! hihi
grappig hoor. wel leuk dat je dat doet.
@Noémi, ben blij dat je het niet erg vond om mijn echo onder die van jou te zien. Ik vond het zelf erg lullig toen ik terug ging lezen en dat tegen kwam.
Ik ben wel blij dat je nu meer weet door jouw echo, en hoop dat je 6 april goed nieuws krijgt dat je met medicijnen je ei-sprong op kunt wekken.
En ik hoop dat jij dan ook gauw zo’n spartelend wurmpje op jouw echo kunt zien.
Noemi, wat jij aan Francis vroeg had ik ook in gedachten: waarom haar man gestopt is bij defensie en niet zij.
Maar het is duideljk hoor Francis, en zo kan het natuurlijk ook, het hoeft niet altijd zo te zijn dat de vrouw alles op geeft als er een kind komt.
Nou, ik ga stoppen want ik heb om 20.00 vergadering dus ik moet weg.
weet niet of ik vanavond nog puf heb om bij te lezen, anders wordt het morgen.
Adios!
He Sabje, ik ben inmiddels ongi geworden en zit nu op dag 14 van mijn cyclus. Ik hoop voor je dat het afvallen werkt. Bij mij in ieder geval niet want ik weeg maar 44 kg (met moeite). Mmm misschien moet ik juist wat aankomen :think:
verder nog steeds druk druk druk met alle belastingaangiftes dus reageer verder ff niet. :oops:
groetjes Kim
Kim, maar 44 kg? Goh, dat is ook weinig! Hoe lang ben je eigenlijk?
Esther, hoop dat de vergadering snel gedaan is.
Francis, idd een tegenstrijdig plaatje … in het leger en ballet :mrgreen:
Maarja, zolang je maar lol hebt toch?
Noémi, ik ben ook maar 1.64 m hoor. klein maar fijn zeg maar. Hoe gaat het met jou? Ik volg met belangstelling je verhaal.