helpen om te zitten

Ons ventje wou al heel snel ‘alleen’ zitten, maw leunen tegen de zetel of de persoon waarbij hij op de schoot zat, maar niet omklemd. Dus ik dacht dat hij ook wel snel zelfstandig zou gaan zitten.

Ik denk dat hij kruipen gekozen heeft, dan bereik je nog eens iets :lol: Kruipen kun je het niet echt noemen, hij wiebelt wat van voor naar achter en laat zich dan op zijn buik vallen, zodat hij toch al iets dichter bij zijn doel is.

Zijn er dingen die ik kan doen om hem te stimuleren om zelf te zitten?

Uhhh nee…niet stimuleren nog hoor…als hij nu niet zelf kan zitten is dat omdat zijn lijfje het simpelweg nog niet kan,niet goed voor zijn rug om dan toch op deze leeftijd te stimuleren tot zitten.

Celiza kon zitten met die leeftijd maar ik legde haar altijd gewoon neer.

Ook op handen en knieen zitten deed ze de hele dag door…en met en maand of 7 ging ze in 1x vooruit :shock: kruipen dus :o

Dat is vlot zat…

Renzo zat met 10 maanden eens een keer los…

Die ben ik met 9 maanden iets gaan stimuleren omdat hij gewoon een luie donder was :inlove:

Die tijgerde wat met 10 maanden en ineens ging hij binnen 2,5 maand kruipen,staan,los staan en lopen :shock:

Dusssssssss gun hem wat tijd :wink:

O en weet je…Celiza ging dus eerst kruipen en kan nu een maandje ruim ofzo zelf los gaan zitten :thumbup:

(hiervoor kon ze dus idd zitten als ik haar op haar billen neer zette maar dat deed ik niet zo vaak)

nee je heoft het niet te stimuleren en ik zou het ook niet doen.

hem lekker zelf laten proberen.