Help !!

@Luna1 wrote:

Wat gebeurt er als je haar op het aankleedkussen legt? Mika brulde het dan ook uit van de pijn in zijn oren. Bij Mika ging het met de zetpillen eigenlijk al binnen een dag weer goed.

Ik hoop dat het snel weer over is voor je kleine meisje. :hug:

Dan is het ook huilen indd, en normaal gesproken doet ze dat NOOIT !!

Dat was voor mij toen het teken dat er iets mis was, want dat deed Mika ook nooit.

En de pijn van oorontsteking is 's avonds het ergst vertelde onze ha. Mika sliep overdag ook beter dan 's avonds toen.

@Luna1 wrote:

Dat was voor mij toen het teken dat er iets mis was, want dat deed Mika ook nooit.

En de pijn van oorontsteking is 's avonds het ergst vertelde onze ha. Mika sliep overdag ook beter dan 's avonds toen.

Hier ook, hij is overdag ‘Rustiger’ dan 's avonds, maar toch overdag huilen geblazen en de aankleedkussen is ook niet leuk.

's avonds is het hek van de dam dan is het nog even erger dan overdag, maar wij hebben dus 2 neusspray gehda 1 voor overdag en 1 voor 's nachts.

@Sweet-Love wrote:

@Luna1 wrote:

Hier ook, hij is overdag ‘Rustiger’ dan 's avonds, maar toch overdag huilen geblazen en de aankleedkussen is ook niet leuk.

's avonds is het hek van de dam dan is het nog even erger dan overdag, maar wij hebben dus 2 neusspray gehda 1 voor overdag en 1 voor 's nachts.

Vanmiddag huilde ze ook een tijdje, maar lang niet zo erg als 's avonds.

Dat heb ik indd ook ergens gehoord ( gelezen ) dat het 's avonds het ergste is, volgens mij van jou sweet-love.

Hubbie heeft vanmiddag een neusspray gekocht ( zoutoplossing ) werd aangeraden bij de apotheek.

Wij hadden een neusspray gekregen die alleen op recept verkrijgbaar is. Die is net even sterker dan de gewone. Maar misschien was dat wel vanwege het open gehemelte van Mika :think:

@Luna1 wrote:

Wij hadden een neusspray gekregen die alleen op recept verkrijgbaar is. Die is net even sterker dan de gewone. Maar misschien was dat wel vanwege het open gehemelte van Mika :think:

Wij hebben eentje moeten kopen bij drogist, en eentje bij de APtohkee, (Xylometazoline.)

Ja die laatste was het. :thumbup: Ik had ze trouwens in druppels omdat ze dan verder de buis van eustachius in komen.

Vraag me af waarom ik die niet heb gedan dan :think:

@Paschal75 wrote:

Want als ze zo’n last van d’r oortjes heeft dan heeft ze dan met ochtend en middagslaapje toch ook ?

Dat hoeft helemaal niet. Mijn zoon heeft twee keer oorontsteking gehad, en bij beide keren ‘piekte’ de pijn 's avonds. Hoe dat zit weet ik niet, maar het feit dat de slaapjes overdag wel goed gaan vind ik niet een teken dat er niets met de oortjes aan de hand is.

Romata: er bestaan pijnstillende oordruppels, daar kun je misschien nog naar kijken. Ik hoop dat het snel beter met dr gaat!

Ik hoop het ook, wij hebben nu de nasleep… :cry: :cry:

Even daargelaten of Talysha een beginnende oorontsteking heeft of niet (wat heel erg vervelend is, beterschap!!! :hug: ). Misschien is 20.00 / 20.30 uur gewoon net even iets te laat voor de laatste fles.

Wat je kan proberen is haar tussen bijvoorbeeld 19.00 en 19.30 uur op bed te hebben. Best kans dat ze dan nog niet “te moe” is om lekker in slaap te vallen.

Hier merken we het echt. Als we te lang wachten met naar bed brengen raken ze over de slaap heen met als gevolg dat ze heel slecht inslapen en ook waardeloos doorslapen 's nachts.

Allicht de moeite van het proberen waard lijkt me.

Sterkte!

Ze ligt nu net in bed, hoop dat het goed gaat.

Tot nu toe is ze stil :pray: :pray:

Ow nee hoor dat is het niet shirley.

Om 19:00 uur op bed is geen optie hier.

Haar slaaptijden zijn namelijk zo:

8:30 fles.

10:00 slapen tot 13:00 uur.

16:00 a 16:30 slapen tot 18:00.

Dus met geen mogelijkheid dat ik haar dan een uur later weer in bed krijg.

Een ander Ritme lukt niet, ze is net naar 2 slaapjes gegaan.

En heb al eens probeerd om haar in de ochtend wakker te houden zodat ze s’middags kan slapen maar dat is ook niet te doen, ze heeft haar slaapje in de ochtend echt nodig.

En ze krijgt al vanaf 5 maanden om 20:00 a 20:30 de fles is altijd goed gegaan.

:think: En om haar gewoon eerder wakker te maken in de ochtend waardoor ze 's middag bijvoorbeeld tussen 14.30 / 15.00 weer naar bed kan? Dan uiteindelijk bijvoorbeeld 19.30 / 19.45 als “streeftijd” aanhouden waardoor ze wel ietsjes vroeger naar bed gaat?

Ik weet ook niet hoe Talysha reageer als je haar wakker maakt?

Het is maar een idee hoor… Ben in ieder geval blij voor je dat ze nu lekker slaapt en ik :pray: met je mee dat dat zo blijft!

@Shirley79 wrote:

:think: En om haar gewoon eerder wakker te maken in de ochtend waardoor ze 's middag bijvoorbeeld tussen 14.30 / 15.00 weer naar bed kan? Dan uiteindelijk bijvoorbeeld 19.30 / 19.45 als “streeftijd” aanhouden waardoor ze wel ietsjes vroeger naar bed gaat?

Ik weet ook niet hoe Talysha reageer als je haar wakker maakt?

Het is maar een idee hoor… Ben in ieder geval blij voor je dat ze nu lekker slaapt en ik :pray: met je mee dat dat zo blijft!

Ik moet zeggen dat ik haar zelden wakker maak.

Maar eerder wakker maken zou hier ook niets uitmaken.

Want soms slaapt ze zelfs maar een half uur in de ochtend, dan wil ze in de middag absoluut geen dutje doen. De enigste optie is haar in de ochtend wakker houden en dat ze slaapt van 12:00 a 13:00 tot 16:00 maar ze is met geen mogelijkheid wakker te houden in de ochtend.

Behalve als we een x weg moeten.

Maar ik vind 20:00 a 20:30 zelf wel een fijne tijd, dan komt ze ook pas om 8:30 en als ik haar eerder in bed leg dan komt ze natuurlijk ook eerder.

Niet dat het echt een ramp zou zijn. als ze bijvoorbeeld eerder moe is gaat ze hier ook gewoon eerder naar bed hoor.

Maar ik ben blij dat ze nu gelukkig weer een ritme heeft opgepakt, want ze heeft een tijd totaal geen Ritme gehad. En dan zit ze totaal niet lekker in haar vel.

Het komt vanzelf wel dat ze het ochtendslaapje niet meer nodig heeft en dan een tukkie doet in de middag :thumbup:

Ze slaapt trouwens nog steeds :dance:

Ik :dance: :dance: :dance: :dance: voor je mee… Een vermoeidheidsdansje :mrgreen:

Ach, het blijft schipperen met die kleintje. Vooral als ze strakjes overgaan naar één slaap. Thaar ligt hier soms nog steeds van half twaalf / twaalf uur tot half vier te slapen. Af en toe is het echt nodig. Andere keren houdt ze het na twee uur voor gezien of denkt ze dat ze het wel zonder slaap kan redden :naughty: .