hallo
ik ben 38 weken zwanger.
en ik heb de hele avond al last van mijn onderbuik.
en ik heb ook nog last van een zeurderige pijn onder in mijn rug.
ook heb ik erg last van harde buiken.
dit zijn toch geen weeen.
wie heeft dit ook wel eens gehad.
groetjes
:think: geen id of het weeen zijn
wat je kan doen is gaan douchen en als het erger word kunnen het idd weeen zijn
Oke ik zal proberen te omschrijven hoe een wee voelt.
Een wee komt en gaat, hij komt langzaam opzetten en bereikt dan het toppunt en zakt dan weer af.
Dit herhaalt zich dan om de 15 minuten in het begin en na een tijdje gaan de pauzes ertussen steeds korter worden.
Als je een constante pijn hebt die je kan vergelijken als dat je ongie bent, dan zijn het geen weeën.
Gaat anders even lekker in bad als je die hebt of onder de warme douche staan.
Zakt de pijn af door het warme water is er niets aan de hand, wordt het erger dan heb je dikke kans dat je bevalling is begonnen.
Succes meis, zet hem op!!!
:-* Wendy
Dit gevoel had ik de dag voor ik beviel, dus het kan maar zo het voorwerk zijn…
Hoi
Ik dacht ook dit kan zeeeeker niet begonnen zijn, mijn buik werd alleen maar steeds hard en verder niks, gingen nog een paar schilderijen ophangen boven in de slaapkamer :roll: :oops: …maar: Olivier werd toch echt geboren de nacht! Ik ben op een gegeven moment met mijn man maar gaan opmeten hoe lang de buik hard werd enzo, en hebben toen voor de zekerheid voordat we naar bed wilden gaan gewoon even de VK gebeld, ze kwam, ik had toen al ruim 5 cm en 2 uur later volledige ontsluiting. het HOEFT dus NIET altijd pijnlijk te zijn, ik zou het even aankijken en bij enige twijfel de VK bellen!
Succes!!!
Groetjes, M-J
hallo,
ik ben dus vanacht niet bevallen.
ik werd vanmorgen wakker met hevige buikpijn.
ik ben even naar de wc geweest, en had flinke diarree.
en ben daarna lekker weer naar bed gegaan.
tegen 10 uur werd ik weer wakker, en had een heel hard gevoel net iets onder mijn borsten.
en mijn onderbuik was heel zacht, en kon je gewoon indrukken.
nu is het weer over.
heel vreemd allemaal.
ik zie het allemaal nog even aan.
donderdag moet ik weer voor controle naar de gyneaceloog.
groetjes
Hoi,
Bij iedereen is het weer anders, bij mij had ik veel harde buiken en voelde op een gegeven moment knap en toen daarna kwamen de weeen al heel vlug op elkaar, het ging zo snel dat ik geen tijd had te herstellen hoor wee op wee was het pfffffffff als ik er nog aan denk :shifty: :oops:
gr mel
@marie-jeanne wrote:
Hoi
Ik dacht ook dit kan zeeeeker niet begonnen zijn, mijn buik werd alleen maar steeds hard en verder niks, gingen nog een paar schilderijen ophangen boven in de slaapkamer :roll: :oops: …maar: Olivier werd toch echt geboren de nacht! Ik ben op een gegeven moment met mijn man maar gaan opmeten hoe lang de buik hard werd enzo, en hebben toen voor de zekerheid voordat we naar bed wilden gaan gewoon even de VK gebeld, ze kwam, ik had toen al ruim 5 cm en 2 uur later volledige ontsluiting. het HOEFT dus NIET altijd pijnlijk te zijn, ik zou het even aankijken en bij enige twijfel de VK bellen!
Succes!!!
Groetjes, M-J
Hihi, hier dus precies zo. De hele dag alleen het gevoel gehad dat dit maar voorwerk was, en 's avonds pas het idee dat ik weleens weeen kon hebben. Klokken, vk bellen, en ik had 8cm… Die heb ik dus gewoon de hele dag lopend en onder allerlei andere klusjes lopen wegzuchten, haha. En het was zeker niet pijnlijk, maar dat gelooft bijna niemand