Help, welk campingbedje kies is??

Had naar een baby bjorn zitten kijken, dan is dit goedkoop :mrgreen:

wij hebben er geloof €25,- voor betaald.

Maakt me niet zoveel uit wat het kost, als het maar handig is.

Als je nog een babybjorn zoekt dan heb ik nog wel één te koop :oops:

PB even wat foto’s Samni!!

Wij hebben er eentje van de hema. Doet het prima, was dertig euro. En dan zo’n opvouwbaar matras van de prénatal er bij. En Stijn slaapt er prima in en mijn nichtjes ook, dit bedje staat bij mijn ouders en een van de twee nichtjes slaapt daar in Stijn zijn bedje.

Ik raad je aan wel een los matrasje er bij te nemen. Anders liggen ze zo hard. En dat lijkt me niet prettig. Het bedje van de hema vind ik makkelijk in te klappen, maar ja mijn vader, schoonmoeder en man lukt het niet, die denken dat je daar minstens hts voor nodig heb. :mrgreen:

@Dees75 wrote:

Ik geloof dat zo’n travelcot idd wel ideaal is als ze wat groter zijn, maar voor een kindje van 4 kilo?? In haar bed heeft ze soms nog moeite om op temperatuur te blijven, lijkt me voo haar nog niet ideeal.

Kwam net een leuk campingbedje tegen voor 69,- , dat lijkt me wel wat… (wel extra matrasje erbij kopen en een klamboe voor op vakantie) op koopgoedkoop punt nl
Goedkoop punt nl? Ik vind 69 euro voor een bedje erg veel geld. Die van de hema en veel andere winkels is 30 euro. En dan een los matrasje is ook zoiets dacht ik.