Help --> update op 2... weer drama

Fijn om te lezen!

Oke… het is weer zover!

Sam is alweer een uur aan het huilen, ontroostbaar.

Hoop dat hij zo wegsukkelt… en dat het niet weer dehele nacht zo gaat :cry:

Echt alweer vanalles geprobeert, maar niks helpt…

Ga zo het bed in, met hem tegen me aan, hopen dat dat helpt…

En anders zien jullie me hier vanacht wel weer verschijnen…

knuf!!!

hopelijk gaat het goed vanacht!

Helaas… :frowning:

Tegen 10 uur viel hij eindelijk in slaap… ik rechtop in bed, Sam tegen me aan, liedjes zingen, dommel dommel… weg was hij (hehe, na anderhalf uur…) hem in bed gelegd, zelf gaan liggen. Ja, het blijft stil…

10 over 10… whaeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeewwwwwww… shit toch niet.

Zelfde gezeur als daarvoor… eindelijk, ja hij slaapt weer. Al met al een uurtje gedommelt… begint het weer :cry:

Ben er nu maar uit gegaaan…

Hij is zoo druk, zo onrustig… strekken/rekken/rollen/draaien/speen in, shit arm erbij, speen uit :? :x

Moeilijk moeilijk.

Tis nu wel stil, hoop dat het dat blijft. Durf niet meer te slapen, elke keer als ik lekker lig, oogjes dicht en bijna weg ben, begint hij weer.

En het is niet gewoon huilen, tis echt krijsen. Hap adem, wheeeeeeeewww, adem op… stikt halft… begint overnieuw. En dat constant…

Pffff :zzz:

pff zwaar meis! kun je hem niet naast je laten slapen? Dat hebben wij wel gedaan en dan was Max in ieder geval rustiger. Het voelde voor ons ook prettig. Ons mannetje dicht bij ons :hug:

Nee… waar het eerder altijd super werkte, bij mij in bed, wil hij nu echt niet meer.

Hij ligt niet stil… is zoo onrustig :cry: doet mij nog pijn om te zien.

Hij is nu ook alweer wakker… huilt alweer… zo ff kijken… :zzz:

anne heb je al eens de oortjes gecontroleerd ??? want als hij daar last van heeft is dit 1 van de dingen waar je dat aan kan merken ze wilolen dan niet liggen en slapen heel slecht …ook kan het een voorhoofdholte zijn die verstopt is dus best wel even dew moeite waard om het na te laten kijken bij de huisarts

Al gedacht aan voedselallergie? Kleurstoffen bijvoorbeeld? Daar kunnen kindjes ook heel onrustig van worden… Heeft hij soms iets gegeten wat dat zou kunnen veroorzaken? Toen die keren en nu weer…

:think:

Ja de oortjes… hij zit de laatste tijd wel veel aan zijn oortjes, maar dat kan ook komen omdat hij ontdekt dat hij oortjes heeft? Weet het niet zo goed, misschien toch voor de zekerheid ff langs de HA.

Voedselallergie, zou ook nog kunnen. Heb gisteren al hard lopen denken wat hij anders heeft gegeten dan normaal, maar ik kan niks bedenken.

Misschien moet ik een tijdje bijhouden wat hij eet? en dan of er een patroon is met het slechte slapen? :think:

Ben nu in elk geval erg moe nog. Vanacht ging echt niet lekker. Alles geprobeert vanacht. Hij heeft een tijdje bij mij in bed gedommeld, maar hij was zo druk (lees onrustig), dat ik bang was dat hij eruit viel, en hem dus maar weer in zijn eigen bed gedaan.

Pff…

Ja dat met oortjes kan natuurlijk heel goed. Heeft hij koorts of verhoging? Wellicht even naar de huisarts ofzo. En als je een etos in de buurt hebt kun je daar een neusspray halen met zeezout. Deze is 6 maanden houdbaar en alle andere maar een paar weken. Volgens een vriendin die drogiste is (en een dochter heeft die veel verkouden is) is dit de beste ( nee ze werkt zelf niet bij de etos :mrgreen: )

Succes vandaag! ( even met Sam meeslapen vandaag?)

Moet nu eerst een halve dag werken, laat Sam dehele dag op de opvang, zodat ik vanmiddag kan slapen.

En even wat belletjes doen bij het CB en de HA…

:-*

mijn zoontje had van de week een ooronsteking en bleef dus ook steeds gillen van de pijn.

Ik houd zijn nuesje steeds open met fisiologisch zout van daro of ander merk evt. En gaf hem om de zoveel tijd een zetpil.

De huisarts heeft hem vrijdag toch een antibiotica gegeven en sinds dien slaapt ie in ieder geval door.

Ik zou hem zowiezo wel een zetpil geven hoor ben bnieuwt of je langs mag komen

Mischa gilt ook zo en is onrustig als hij oorontsteking heeft. Gaat dan ook aan zijn oortje trekken…

Ik zou ff naar de HA gaan meis

Vanmiddag bij de HA geweest… oortjes waren schoon.

Volgens haar is er niks lichamelijks :think:

Maar wat is het dan wel :think:

Net weer CB gebeld, bellen me vanmiddag nog ff terug.

Kan toch niet, alleen maar dromen ofzo zijn? Want dan moeten ze wel te troosten zijn, en Sam is ontroostbaar!

Pff… hij slaapt nu, hopelijk slaapt hij vanacht ook lekker door! :pray:

Mijn dochter heeft dit twee maanden gehad. Ze had alleen iets gunstiger tijden (van 20.00 tot 23.00 uur) we hadden dus nog wel onze nachtrust. Dit heeft geduurd van haar 9e tot en met haar 11e maand. En toen was het in 1 keer over. Kan natuurlijk ook een fase zijn! Hopelijk duurt het bij jullie wat minder lang.