Zijn er nog mensen wakker hier??
Sam die wil maar niet slapen… of… hij slaapt wel, maar hij huilt dus heel erg in zijn slaap. Ontroostbaar!! Ben er al een paar uur mee bezig
Als hij op mijn arm ligt en ik wieg hem heen en weer lijkt hij wat rustiger te worden (dan is het huilen over) maar je kan aan zn gezichtje zien dat hij er moeite mee heeft.
Dat hij eng droomt ofzo?? Weet het niet goed. Ook niet wat ik hier mee moet doen!
Heeft heeeeel lang geduurt voordat hij eindelijk 's nachts doorsliep (hij is bijna 1 nu… denk dat het wel 9 maand ofzo geduurt heeft… al die tijd mocht ik er dus ook 5 a 10 keer per nacht uit)
Dus toen sliep ie eindelijk door. Maar sinds de laatste weken gaat het slapen weer slechter!!!
En ik zit momenteel met mn handen in het haar, want ik werk weer sinds vorige week en dit breekt me nu al op, terwijl de week nog moet beginnen
Heeft hij niet ergens last van als hij ligt?? Misschien hoofdgedeelte iets hoger leggen met handdoek eronder ofzo??
Heeft hij geen mug op de kamer???
Heeft hij honger misschien of dorst??
Wat vervelend zeg voor Sam en voor JOu!
Hoop dat je snel weet wat de oorzaak is en dat jullie weer lekkere nachten kunnen pitten.
Misschien een muziekje aandoen op zijn kamertje??
Lampje laten branden??
toch niet weer iets met zijn oortjes…
vreselijk, als er iets is waar je niet achter komt…
ik zou hem lekker bij jou nemen, als ie er rustiger van wordt.
Zijn hoofdeind ligt al hoger (handdoek eronder) omdat hij zo verkouden was vorige week.
Muggen, nee volgens mij niet…
Pff tis echt gissen!! Hij huilt dus nog steeds he!!! Heb net al met hem op mijn bed gezeten… tot hij weer rustig was, oogjes dicht, maar zo gauw ik hem weg leg, is het weer huilen huilen huilen
Ga zo nog maar een poging doen! Want dit is gewoon sneu, ook voor hem… (en mn buren :silenced: die zullen onderhand ook wel wakker zijn )
En als hij bij jou in bed ligt is hij wel rustig en slaapt goed???
Want dan wist ik het wel als het al de zoveelste nacht is. Lekker bij jou IN bed slapen.
ook al geprobeert net… wil ook niet
hij ligt nu op mijn arm… stil maar wel wakker… zo maar weer op t bed zitten met hem.
slaapt hij i.e.g (ik helaas niet)
Even een warm badje misschien???
Ik wil je eigelijk niet in de steek laten,maar ik moet echt op bed nu.
Hopelijk slaapt Sam zo lekker en mamma ook.
Wens je in ieder geval wel een goede rustige nacht toe en ik lees morgen wel hoe het geweest is.
Succes meid je hebt het nodig zo te lezen! :hug: :hug: :hug:
:hug: :hug: Hopelijk slaap je inmiddels en kleine Sam ook.
Moeilijk he als je het niet kan vinden…
Wat ik bij Merel wel eens deed was idd lauwe melk geven, ze wilde het nooit warm, maar zo in de nacht als ze ontroostbaar was wel, dan sliep ze weer…
En ik heb nu een periode waarin ze al 4 nachten ieder half uur a een uur huilt, wakker of in haar slaap, das idd heel vermoeiend.
Hopelijk is het morgen over, en kunnen jullie lekker op tijd naar bedje de slaap inhalen :hug: :hug:
Hoi Annaatje…
klinkt wel heel erg als oorpijn…
niet willen liggen, gillen en zeker in combinatie met de verkoudheid vorige week.
Of naar de huisarts gaan, of neus gaan druppelen met zout water… maar ik zou even naar ha gaan vandaag.
sterkte
Thnx meiden :-*
Uiteindelijk, tegen half 3, viel hij in slaap. Ik niet… heb amper 4 uur geslapen vanacht. Ben nu echt kapot, en moet zo naar mn werk
Ga hem ff de fles doen, en dan kijk ik het vandaag wel aan. Als het vandaag overdag ook niet goed gaat ga ik langs de HA en als het vanacht niet goed gaat heb ik de vriendin van papa stand by staan…
:hug: ohhh arm ventje…en arme mama. :hug:
ik hoop dat ie vandaag helemaal opknap en anders idd lekker even langs de ha.
sterkte met werken en suc6 voor aankomende nacht.
liefs nathalie en wessel :-*
O wat zielig en moeilijk is dat he als je geen reden hebt! Succes ermee. Ik hoop dat hij snel beetje gaat slapen weer. En dat je vind waarom hij zo doet! :hug: Fijn trouwens dat de vriendin van je vader wilt helpen!
Ach ik lees het nu pas…wat ontzettend zielig voor je lieve Sam
En ook voor jou…jemig meis, jammer dat ik je werk niet even kan overnemen vandaag!
Veel succes en beterschap voor Sam toegewensd. Hopelijk gaat het vanavond een stuk beter. :-*
Een hele dikke knuffel en :hug: voor jou en Sam.
Ik hoop echt dat hij zich snel beter zal voelen en dat jullie vanavond alletwee lekker zullen
:-* Steph
Balen is dat zeg :? . Zeker als je niet weet wat het is.
Rav heeft het ook een tijdje gehad op die leeftijd.
Toen kwamen er 4 tandjes tegelijk door :shock: .
Zou het dat niet kunnen zijn?
Dan kan een zetpil en een beetje Dentinox ook wel helpen.
Succes met werken vandaag.
:hug: :-* .
:-*
Had hem van de week toen hij dus ook zo de nacht inging, dus wel een zetpil ingedaan. Heeft gewoon niet geholpen.
Vanacht dus maar niet gedaan.
Zit nu op t werk, ben mega moe!
Ben heel benieuwd hoe we vanavond/vanacht de nacht in gaan…
En hoe gaat het nu met Sam en Mamma??
Jaa stukken beter!! :dance:
Hij slaapt weer lekker door!
Zelfs 2 keer verslapen deze week (normaal wordt ik wakker omdat Sam om 7 uur wakker is, maarja toen was het al 8 uur :mrgreen:)
Thnx voor het vragen! :-*