help positiebroeken

Ik zoek zo snel mogelijk een positiebroek online.

Maar wat is een beetje een goed merk.

Ik zelf ben 1.80.en vind een strak model met wijde pijpen erg mooi.

Wie kan mij helpen?

alvast bedankt :-*

tja…Noppies of Esprit zou ik zeggen. Esprit kun je online bestellen (doe ik helemaal niet vaak :liar: ) en ook voor verschillende lengtematen kiezen dus da’s handig voor je!

Mamalicious heeft ook mooie dingen, maar of dat online kan weet ik niet.

Succes!

hennes :slight_smile:

H&M. (Heb ook besteld daar.)

Klopt het bij de hennes wel wat met de maat?

Ik zelf heb maat 36.Of vallen de broeken daar wat kleiner?

Heb in mijn zwangerschap twee broeken gekocht bij H&M van maat 38 en die maat had ik toen ook en het zat perfect naarmate mijn buik groeide ben ik wel grote gegaan.

Idd in het begin zit ie gewoon mooi en goed in de eigen maat, maar later word je zelf toch ook wat groter (vocht) en dan kun je best een maatje groter gaan. Maar op MP heb ik ook wel broeken weg, prima staat voor weinig euries.

Heb bij belly fashion toen broeken besteld, goeie service :thumbup:

Die verkopen ook mama-licious vind ik zelf een leuk en betaalbaar merk.

ik heb er 2 bij prenatal weg (1,85) die ook mooi lang vallen, waar ik van baal is dat er in positiebroeken blijkbaar geen zakken hoeven te zitten (waar laat ik m’n foon dan?)

@ ©ootje: ik heb afgelopen week een spijkerbroek van Mamalicious gekocht met zakken!!! :dance: En voor maar €25,- bij Prenatal!

Ik vind de pasvorm van posititebroeken niet altijd geweldig, heb er een paar gepast die van een leuk model leken en wat me uiteindelijk heel raar stond. Vind het daarom moeilijk om online te bestellen.

Ben uiteindelijk na tips hier op het forum voor een Noppies broek gegaan, maat XS :think: (normaal 38) en die zit heel goed. Maar die maat zou ik nooit hebben besteld online, had me dan veel te klein geleken…

Bij vorige zwangerschap 3 bij Wehkamp besteld, komen nu weer super van pas. Zwart, lekker wijd vanonder (en normaal naar boven toe).