Zo raar dat je dan helemaal nergens info kan vinden :think:
Een landelijke www zou niet zo’n slecht idee zijn denk ik.
Hier was overigens niks aan de hand, tenminste dat neem ik aan.
Die is er: http://www.crisis.nl. Als er echt iets aan de hand is in een gemeente (of in meerdere tegelijk) vind je het op deze site. Ik ben ook redacteur van die site, dus kabij crises worden opgepiept om de site te ‘vullen’.
Ja daar had ik gekeken maar vind de site niet echt overzichtelijk, ik kon iig niks vinden.
Dat komt doordat er nu niets aan de hand is . Zodra er ergens iets ernstigs is, verandert de hele site.
Wij hebben het een half jaar geledne ook gehad,toen was er wel wat aan de hand er was een pijpleifding stuk en er kwamen allemaal gassen vrij,grote paniek en ook slechte voorlichting over hoe en wat,gelukkig is het toen goed afgelopen we mogten een halve dag niet naar buiten.Maar zodra de sirene gaat sta ik wel strak van wat voor dag is het.
En kun je daar dan met die gedachte geen meding maken ? immers als men er niks van zegt bij een instanie die er over gaat, kan men ook er ook niet ana handelen toch ?
kijk hier kan je je melding wel doen begripeelijk, ik zou ook zo denken idd, maar kun je op de genoemde site geen meldng van het geeuren doen of bij de gemeente ? :think:
Nee, niks kunnen vinden, niet op internet en ook niet op de regionale zender.
Juul, ik denk dat je het verkeerd gehoord hebt. Ik heb eens rondgevraagd aan collega’s en vrienden en niemand heeft hem gehoord. Misschien een buurjongen die aan het experimenteren is met sirene’s?
Juul, ik denk dat je het verkeerd gehoord hebt. Ik heb eens rondgevraagd aan collega’s en vrienden en niemand heeft hem gehoord. Misschien een buurjongen die aan het experimenteren is met sirene’s?
Nee hoor, ik weet 100 % zeker dat het de sirene is geweest, mijn schoonmoeder heeft hem ook niet gehoord, dus misschien alleen in onze wijk geweest :think: dat kan ook he?
Nee hoor, ik weet 100 % zeker dat het de sirene is geweest, mijn schoonmoeder heeft hem ook niet gehoord, dus misschien alleen in onze wijk geweest :think: dat kan ook he?