Dames ik weet het ff niet meer me dochtertje weigerd nu ineens de borst.
Is het een sprong?
Komt het door tandjes die boven door breken?
Door introductie van de bijvoeding sinds de zevende maand?
Dat ik de nachtdienst ben in gegaan (vr/za)?
Of is het echt het echt het einde van deze super mooie periode?
Dit is voor mijn echt een ramp ik voel eigenlijk een beetje afgewezen door haar.
En voel me teleurgesteld, zijn mijn kindjes eerder klaar er mee?
Daarmee speelt in mijn achterhoofd het verhaal van mijn zoontje die rond deze leeftijd toeder tijd net op tijd is ogenomen met uitdroging.
Wie kan mij helpen, ben een beetje te einde raad!!!
Liefs Natascha
Oh Yona daar is zooo moeilijk een antwoord op te geven! Een persoonlijke afwijzing is het nooit dat is iig 100% zeker! :naughty:
Alle andere redenen die je aanvoert kunnen ‘de’ reden zijn. Dat in combinatie met wat anders eten ivm warmte, te weinig drinken, tandpijn, menstruatie die eraan zit te komen (die vergeet ik altijd maar zoonlief weigert dan ook wel eens :wall: ), etc etc.
Het enige wat ik je kan aanraden; kijk het even aan. Ze komt echt niet gelijk tekort zeker niet als ze ook ‘gewoon’ haar boterhammetjes fruit oid eet. Casper komt momenteel ook nog maar 2 keer voor een voeding en de middagvoeding waar hij rond 3-en nog wel eens om vraagt kan ik hem zelfs laten vergeten wanneer ik hem een stukje fruit en wat anders te drinken aanbied. Dus eigenlijk is ‘ander eten/drinken’ boeiender dan wat mijn borsten hem te bieden hebben :silenced: maar ik probeer daar ook niet te diep over na te denken.
En ik zit ook wel in een ietsje andere situatie want hier wil ik juist ook de ochtendvoeding langzaam laten vallen en vervangen door een fles (al dan niet pap) vanwege de cryo’s die we willen laten ontdooien.
Geef haar een dag of 2/3 de tijd (mag zelfs wel ietsje langer als ze verder geen eten weigert en goed drinkt) blijf aanbieden, let goed op jezelf en vergeet niet je eigen eten en drinken en slaapritme. Voor je het weet drinkt ze weer helemaal als vanouds! :thumbup:
Rhiannon bedankt voor reactie, gelukkig is alles weer terug bij het oude :inlove:
Het was denk waarschijnlijk het door komen van de boven tandjes.
Me zoontje had er geen last van zo zie ik maar weer hoe verschillend kindjes toch kunnen zijn.
Groetjes Natascha