HELP Bloed in de luier!!!

Hallo,

Ik ontdekte zaterdag een klein beetje slijmerig bloed in Jayden’s luier daarna in de gaten gehouden en niks meer gezien, nu verschoon ik hem net enne ja hoor ALWEER!!! En nu ook meer als van de week, weten jullie wat dit is?? Moet ik de HA post bellen of is het niet gevaarlijk??

jaaaaaaaaa bellen naar ha

Ja bellen naar de ha!!

Lana had dit ook toen ze klein was, het was verder onschuldig, maar altijd even naar laten kijken. En neem de luier met bloed mee!

Heb gebeld, als hij het vanavond nog een keer heeft dan moet ik langskomen en anders morgen ofzo ff naar de eigen HA toe.

Hmmm… nou je weet iig dat als het nog een keer zo is, je gelijk mag bellen.

Hopelijk gebeurd het niet meer :pray:

:shock: het is nu toch al de tweede keer dat hij het heeft… Ik zou mezelf van de domme houden, en over een aantal uurtjes gewoon nog een keer bellen… en dan met de luier van zojuist mee naar de hap… Ik zou het toch echt niet vertrouwen hoor…

Daarom zei ik ook hmmmm… vind het raar hoor dat de ha zo reageert. Mijn ha liet mij meteen komen.

Wij hebben ook bloed met slijm gezien bij Britt.

We zijn er niet achter gekomen wat er aan de hand was.

We zijn wel (omdat ze toch al ziek was, maar dat kon er niet mee te maken hebben) doorgegaan naar de spoedeisende hulp in het ziekenhuis. Ze nemen met een kleintje geen risico. (eerst bij de huisartenpost geweest!)

hoe is het nu afgelopen :hug:

Bij ons was de dokter ook heel laks…Die dacht dat het slijm met bloed was van verkoudheid was…

Later had hij het nog eens, kwam ik er achter dat het kwam door de moeilijk stoelgang. Ben overgestapt naar andere voeding en was het over.

Kan je bezorgheid begrijpen, vond het doodeng dat hij bloed bij zijn ontlasting had zitten…Gewoon naar de ha gaan als je het niet vertrouwd.

Nu niks meer gezien, bij het cb dachten ze aan kapotte tepels,dat kan ook gaan bloed en dat drinkt ie dan ook op,maar dat heb ik niet, van de harde ontlasting kan het niet zijn,want hij heeft nog echt bv luiers, ik denk misschien omdat ie nogal vaak met zijn vingertjes in de mond zit,dan ie misschien met de scherpe nageltjes van hem daar iets mee kapot gekrabd heeft :think:

Als ik het nog een keer zie deze week ga ik ook gelijk naar een dokter en dan wacht ik ook echt niet meer af :naughty:

Gelukkig is het niet meer voor gekomen.

sorry hoor, maar als hij bloed bij het drinken heeft binnengekregen, dan komt dat van onder er niet meer rood uit… (wordt beetje zwart)… dus ik denk echt niet dat het dat kan zijn geweest… (wil je niet ongerust maken)… Gelukkig is het weg nu, enhoop dat het weg blijft. Komt het toch een keer terug, zou ik niet twijfelen en eisen dat je langs mag komen, en anders gewoon meteen naar de SEH rijden…