Hellup! Hangmatje ophangen?

Ik heb net van de fysio een hangmatje voor in de box te leen gekregen, maar hoe hang ik dat ding er in godsnaam in? Zit verders niks bij, aan het einde van iedere kant een groot gevlochten oog zeg maar… :think:

zover ik kan zien gaan de gevlochten ogen gewoon om de uiteindes van de box… ik weet het niet zeker hoor … ik googel ff verder :-*

okee :mrgreen:

NEEM DE LUS VAN DE HANGMAT

Haal de lus van de hangmat in een hoek door de spijlen.

Haal de hangmat door de eigen lus.

De babyhangmat hangt aan de eerst kant veilig aan de box

Steek de box schuin over om de tweede lus aan de box te bevestigen.

De truc met de eerste lus is hier niet mogelijk.

Afhankelijk van de ruimte die er nog is kan de lus een of meerdere keren om de box gehaald worden.

Zorg ervoor dat de hangmat niet al te hoog boven de bodem hangt

Deze lus kan met een klein stukje touw aan de rand van de box vastgemaakt worden.

Maak gebruik van een knoop die niet vanzelf los gaat maar die u zelf wel os kunt krijgen …

De hangmat kan in gebruik genomen worden !

Oké deze ogen zijn echt rond en dicht, ga het even proberen…

ik hoop dat het lukt meis :-*

Nope werkt niet, ogen zijn te klein voor de rest van het matje…

Het is dus van een belgische site http://www.babylonia.be maar daar staat ook geen gebruiksaanwijzing op…

Heb plaatje gevonden… let dus op de ogen

Ik zou hem dan denk ik ophangen met 2 losse stukken touw door de ogen heen. Succes ermee.

Met tie-wraps?

@Sis wrote:

Met tie-wraps?

Dacht ik ook aan.

Of de fysio weer even bellen met deze vraag.

Ow wat balen … dan zou ik hem denk ik ook met 2 losse stukken touw ophangen … en annders idd zoals eerder gezegd met dit feit even je fisio terugbellen :think:

Ga even tiewrap proberen maar dat kan maar aan 1 kant, anders moet ik steeds dingen kapot knippen om ding uit de box te halen…

door beide ogen een stuk touw, en die aan de box vast maken.

zo deed ik het ook.

ik moest even kijken hoe onze box eruit zag…

wat wij deden en we hadden de zelfde hangmat;

viekante box

• de zijkanten van de box kan je inklappen?
  • de zijkanten hebben hier een uitsteksel, die uitsteksels komen in een systeem om de zijkanten bij elkaar te houden
  • om die uitsteksels ging hier het oog va de hangmat.

ben benieuwd, als het niet lukt zal ik foto`s maken.

Is het inmiddels gelukt? Een vriendin vam heeft dezelfde hangtmat, maar die heeft (net als wij) van die ballen op de hoek, om de box bij elkaar te houden. Daar gaan die ogen omheen en zo blijft die hangen.

Maar als je die niet hebt…