heeeel stiekem heb ik een klein beetje hoop * ong geworden *

:cry: ik heb getest met kruidvat… en die was negatief…



wat nu?



afwachten maar denk ik …

:hug:



Misschien toch proberen wat afleiding te gaan zoeken, lekker gaan shoppen of iets anders leuks gaan doen. Makkelijk gezegd natuurlijk, maar misschien helpt het om je gedachten even opzij te zetten?

He… verdorie zeg. :hug:

Nu toch maar afwachten en volgende week bij de gyn maar eens vragen hoe of wat. Zeker omdat je bij je zoontje in het begin ook niet positief testte.

Geen bloed is gewoon nog steeds hoop :pray: :pray: :pray: ik zou zeggen over 48 uur nog een keer testen, misschien is dan het hcg hormoon meer geworden :wink:



Ik blijf meeduimen :thumbup: :thumbup: :thumbup:

thnx iedereen!!



dr zijn nog geen :evil: :evil: merkbaar hier…

maar je weet nooit wat de nacht gaat brengen…



ik duim nog steeds een beetje voor mezelf

:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:



Een heleboel voor vannacht! :mrgreen:



Hoe ist met de symptomen dan?

hey balen meis :hug: maar idd zolang er geen bloed is is er nog hoop he.



ikke :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: er nog steeds flink op los.



:-* inge

nog steeds niets hier …



spannend pfff…

ik wil nu t 1 of t ander, wil dat mn lijf een keuze maakt

Oh… wat duurt wachten dan lang hè…

Die onzekerheid is ook niks. :hug:

hoi



Ik breek even in hihii



Ik ben nu op mijn langste cyclus al 9 dagen dagen overtijd dus hier hetzelfde geneuzel. Veel meer afscheiding dan normaal, vorige week 3 dagen een beetje bruin.



Heb al 2x kruidvat nega getest, waarvan de 2e in de avond. En ook al 1x CB nega getest en dat was ook tegen de avond! Maar op dat momen kwam ik erachter (was maandag middag) dat ik pas 6 dagen over tijd was. Ik had verkeerd geteld :oops:



Heb verder ook last van hele lage rugpijn en dus veel afscheiding. Heb ook last van steken in mijn liezen. Verder echt geen gekke dingen, ja ik wordt dus niet ongi :roll:



Ik ga woensdag naar de gyn, denk dat ik van te voren in de ochtend nog 1x test.



groetjes

spannend meid, ik hoop dat je alsnog goed nieuws krijgt op de een of andere manier :pray:

de dag is haast voorbij.



maar nog steeds geen :evil: :evil:



pfff t is wat!!

de hoop opgegeven…

vandaag ong geworden :frowning:



9 april met frisse moed naar t ziekenhuis,

he meid… :hug: :hug: :hug:

:hug:

hey wat balen meis :hug:

Verdorie… :hug: :hug: :hug:

we hopen maar dat we 9 april geholpen worden…

wie weet is het iets heel onschudigs waardoor het niet lukken wil…



:pray:

balen :hug:

balen meis :hug: