Hebben jullie het ook koud/warm?

Lekker regen en wind nu :thumbup: Kamer weer lekker koel.

Alleen moet wel denken aan Y.ara want die is vertrokken in alleen een zomerhemdje :think: :think: :think:

Vanmorgen scheen de zon volop eerst en was warm.

Nu de kamer in dit eventjes al kunnen koelen naar 24 graden ipv 30 gisteren :dance:

hier regent het nu ook

koelt idd lekker af

hier is het al de hele ochtend bewolkt en 20 graden… wel even lekker zo tussendoor!

Vrijdag extreem warm

AMSTERDAM - Extreme hitte is in aantocht naar Nederland. In een subtropische zuidenstroming worden vrijdag in Limburg temperaturen tot 37 graden verwacht.

De hitte komt op gang tussen lagedruk op de Atlantische Oceaan en hogedruk op het Europese vasteland. De hitte zal ook in het weekeinde aanhouden als de temperaturen tussen de 30 en 35 graden komen te liggen.

Ten zuiden van ons land kan het de komende dagen zelfs oplopen naar tegen de 40 graden. "Uitzonderlijk", aldus meteorologen tegenover De Telegraaf. "Het heeft alles te maken met een ideaal zuidenpatroon in hartje zomer", aldus Weeronline.

Volgende week is het enkele dagen zomers warm met temperaturen tussen de 22 en 27 graden. Vanaf woensdag komen opnieuw tropische waarden in zicht van 30 graden of meer. Wel neemt de buienkans net als de afgelopen dagen toe. Ook de nachten zullen bijzonder warm verlopen met minima van ruim 20 graden.

mensenlief 37 graden pffffff...... :naughty:

Het is hier nu 20,5 graden in huis … het regende gistermiddag hier al en toen kon ik het al aardig koelen en vanmorgen heeft het twee uur geplenst met hagel en al. Het was maar 17 graden buiten tot een uur geleden. Nu schijnt het zonnetje weer en dampt het gewoon buiten.

37 hoeft van mij ook niet hoor :naughty: :naughty: :naughty:

Tussen de 20-25 vind ik meer dan genoeg.

Ben wel blij dat ik vrijdag niet hoef te werken.

Maar lekker relaxen in de tuin denk ik :think: :think: Niet al teveel doen das een ding wat zeker is.

hier is meestal warmer, vergelijken met mijn zus in haarlem,

daar was het maar 20 graden,

en hier was het weer tropisch warm…

binnen is het 27 graden nu.

ik vindt het zo sneu voor mijn oudste op school,

en die zit pal in de zon in de middag… :?

37 :shock: ben ik blij dat ik vrij ben, dat wordt de hele middag in het zwembad in de tuin zitten met een parasol boven ons ppfff…

Warm oke maar dit is wel heel overdreven he.

Hopelijk koelt het 's avonds iets af want Y.eline heeft sport en spel dus de hele avond gezellig spelletjes doen :wink:

37 :shock: :shock: mijn schoonzusje trouwt vrijdag…

@klavertje4 wrote:

In het noorden zal het wel iets lichter zijn,maar dan nog boven de 30…luchtig kleden dus! Arme bruidegom…in 3-delig pak…

En de zwetende bruid…ach gossie…

@mandy_d. wrote:

@klavertje4 wrote:

In het noorden zal het wel iets lichter zijn,maar dan nog boven de 30…luchtig kleden dus! Arme bruidegom…in 3-delig pak…

we zitten in Hattem :wink: Toob gaat ook in pak, maar neemt zn korte broek en shirt mee voor na de officiele gelegenheden…

@klavertje4 wrote:

@mandy_d. wrote:
@klavertje4 wrote:

we zitten in Hattem :wink: Toob gaat ook in pak, maar neemt zn korte broek en shirt mee voor na de officiele gelegenheden…

Heb jij weer…en dan nog lekker hoogzwanger rondlopen ook…hahahaha…veeeel sterkte meis! Rustig aan!!!

Charity is met school naar de speeltuin heerlijk voor die kids.

Omdst het te warm is op school en de speeltuin ligt 2 min lopen van school.

Hij ligt hier direct achter de flat dus ik kan lekker mee genieten van het heerlijke geluid van spelende kids en soms een glimp van mijn dochter opvang.

@mandy_d. wrote:

@klavertje4 wrote:
@mandy_d. wrote:
@klavertje4 wrote:

Heb jij weer…en dan nog lekker hoogzwanger rondlopen ook…hahahaha…veeeel sterkte meis! Rustig aan!!!
ik hoop dat ik morgen de nieuwe schoenen aan kan…gister zaten ze al erg strak :mrgreen: dus ik neem ook maar slippers mee…

@klavertje4 wrote:

@mandy_d. wrote:
@klavertje4 wrote:
@mandy_d. wrote:
@klavertje4 wrote:

ik hoop dat ik morgen de nieuwe schoenen aan kan…gister zaten ze al erg strak :mrgreen: dus ik neem ook maar slippers mee…

ja mijn voeten zwellen al op met dit weer neem aan dat het bij jou nog wat erger is. nou jah toch veel plezier morgen. dat er maar een lekkere wind staat

@Sabrina84 wrote:

Hij ligt hier direct achter de flat dus ik kan lekker mee genieten van het heerlijke geluid van spelende kids en soms een glimp van mijn dochter opvang.
hier hebben ze tropenrooster… ze moesten om 8 uur beginnen… tussen de middag samen op school eten en maar een korte pauze… en dan smiddags een waterfeest! en hij is om 2 uur al vrij!

@klavertje4 wrote:

@Sabrina84 wrote:

hier hebben ze tropenrooster… ze moesten om 8 uur beginnen… tussen de middag samen op school eten en maar een korte pauze… en dan smiddags een waterfeest! en hij is om 2 uur al vrij!

ook lekker zeg !!

Een waterfeest dat zal wat worden hihi

die van mij begon om 8.45 ze gingen van 10 tot 14.00 naar de speeltuin en dan om 14.45 de school uit.

gelukkig is er ook een zwembad in de speeltuin.

@klavertje4 wrote:

@Sabrina84 wrote:

Indy kreeg tussen de middag ook een tropenroosterbriefje mee omdat het hier morgen 37 graden wordt. Morgen om 7:30 beginnen op school, tussen de middag met zijn allen eten en om 13:00 al vrij!

nee joh, heb het niet warm :liar:

@Fleur wrote:

@klavertje4 wrote:
@Sabrina84 wrote:

Indy kreeg tussen de middag ook een tropenroosterbriefje mee omdat het hier morgen 37 graden wordt. Morgen om 7:30 beginnen op school, tussen de middag met zijn allen eten en om 13:00 al vrij!

Dat is goed van school zeg, lekker voor de kinderen!

Al vind ik 7.30 ineens op school zijn wel weer erg vroeg… :shifty: Maar goed door de warmte ben je toch wel optijd wakker, ik tenminsten wel.