hebben julli gisteren netwerk gekeken ?

sneu voor het meisje, wie de waarheid spreekt ik heb werkelijk geen idee. de feiten spreken tegen de moeder. maar ik denk niet dat lani haar echt als moeder ziet met 1 bezoekje in de twee weken, ze was klein toen ze er weggehaald werd. hoe moeilijk…



lani spuugde veel, dat zou ze dan bij overvoeden toch ook nog doen :think:

@Karin1981 wrote:

Ik geloof die moeder niet. Kan me niet voorstellen dat het umcg haar kind niet verzorgd. het is toch verwonderlijk dat sinds de moeder weg gehaald was bij haar kind dat ze opeens groeide.

Wel vind ik het heel vreemd dat er hardeberg geen twijfels heeft. En dat umcg het nu op beroepsgeheim gooit. Toen je mond open gedaan dan moet je het nu ook doen




Idem

Het enige tastbare bewijs wat gevoerd is (wat wij horen) is dat bij controle gezien is dat de voeding 5 tot 6 x verdund was met water…daar was geen verklaring voor…

Ze kan hooguit aangeven dat ze niet snapte hoe het dan wel moest…

Maar toch…er zitten teveel maren aan…

@mandy_d. wrote:

Het enige tastbare bewijs wat gevoerd is (wat wij horen) is dat bij controle gezien is dat de voeding 5 tot 6 x verdund was met water…daar was geen verklaring voor…

Ze kan hooguit aangeven dat ze niet snapte hoe het dan wel moest…

Maar toch…er zitten teveel maren aan…




ik heb het idd ook gezien en vind het allemaal heel vaag het helle verhaal zet je aan het denken maar je kan er niks mee.



ik vond het wel erg opvallend dat het kind behoorlijk dik was geworden niet stevig maar een beetje modder vet als ik het zo mag zeggen.waarvan ik zo op het eerste gezicht zag dat het kind vetgemest was door het ziekenhuis in zon korte tijd.<br /> maar als ik niet tevreden ben over een ziekenhuis zou ik er ook alles aan doen om mijn kind ergens anders te krijgen zeker na zon smsje.

maar goed het blijft allemaal erg vaag.

Ik weet niet zo goed wat ik van dit verhaal moet denken ten eerste denk ik als je de moeder ergens van verdenkt dan hang je voor bewijs toch een camera op ???



maar met die zonde voeding ik heb toen bij de jongste een halve curses gekregen met overhoring gehad voor ik hem zonde voeding mocht geven.

als jij de voedingen ga verdiken of meer gaat geven dan weet iedereen toch dat een kind groeien gaat ???





de operking dat het kind zich aan de pleegauders moet hecten heb ik meer gehoord wat ik erg raar vind maar goed.





ik vind het idd erg raar en snap het niet geheel maar ik neem aan dat ze de boel wel goed uit gaan zoeken.



maar soms heb je ook geen keus naar welk ziekenhuis je kind gaat ik weet dat ik nu weer vroeg ga bevallen dat mijn kind in het ziekenhuis bij ons in de stad terecht komt en ook ik ben hier alles behalve blij mee maar soms heb je gewoon geen keus.

@Chrisje wrote:

HEt is m.i. vrij normaal dat je zelf de verzorging voor je kind hebt in het ziekenhuis. Vind het verhaal erg eenzijdig. EN een kind eet niet meer dan dat het nodig heeft, dus opeens een kind volproppen lijkt mij niet echt mogelijk…Ik weet het niet krijg een erg naar gevoel bij dit verhaal…




hoihoi



bente en nienke hebben allebei in hardenberg gelegen en daar mocht ik veel doen maar de sondevoedng dus niet. Wel uitzetten na die tijd maar het klaarmaken deden hun.

groetjes

marlies