Hi dames,
Ik scheer soms uit luiheid mijn benen, nu epileer ik ze al een tijdje. Heb wel last van ingegroeide haartjes.
Nu wil ik gewoon harsen, er zijn wat webwinkels (weet niet of ik ze mag plaatsen). Hebben van die 400ml blikken met hars/wax erin. Iemand ooit geprobeerd?
& hoe doen jullie de benen/gezicht?
x
ik heb geen idee helaas.
Linkjes plaatsen naar webwinkels is niet toegestaan overigens :-*
Als ik mijn benen wil harsen laat ik het doen.
Ik heb niet zulke goede ervaringen met zelf doen.
Er blijft altijd wat zitten en jezelf pijnigen is altijd erger dan als iemand anders het even rits-rats doet.
@Madre wrote:
Er blijft altijd wat zitten
Dat klopt, je kunt het aan de achterkant niet goed zien zelf.
En de haartje op je kuiten groeien diagonaal, dus het is heel lastig om het zelf te doen. En je moet eerst je benen ontsmetten, omdat je je haartjes gaat uittrekken en dat zijn toch een soort van ‘open wondjes’.
Daarna moet je je benen ook goed insmeren met verkoelings creme, dan is de kans op rode bultjes een stuk minder. En tot 48 uur na het harsen is het ook verstandig om een sauna, heet bad of douche te vermijden, omdat het mogelijk gevoeligheid en irritatie kan veroorzaken.
ik heb vanalles gedaan, maar ben weer terug naar het ouderwetse met de hand scheren onder de douche met mannenscheerschuim. Blijft hier het mooiste resultaat geven.
Wat moet ik me voorstellen bij epileren van je benen :think: Dat is toch heel veel werk lijkt mij?
Hier gewoon het handscheermesje…moet wel zeggen dat mij de haartjes snel terugkomen, maar als ik het bij hou ben ik ook zo klaar :thumbup:
Harsen zou ik laten doen.
Ik epileer al jaren!!! super…
Scheren is niet te doen voor mij… komt zo snel terug en zijn dan hard…
Ik voel niks van epileren… doen t onder t tv kijken en ben met 15 min… heb dan beide benen gehad… daarna insmeren met weleda olie en klaaaar…
Harsen heb ik ook zelf gedaan maar oh wat een rommel… er blijft idd vanalles plakken en er worden niet veel haartjes eruit getrokken…
Epileren is voor mij de beste optie… ingroeien heb ik ook weleens… scrubben helpt daartegen…
Als ik zou harsen zou ik het dus ook laten doen…
Ik scheer gewoon met een mesje…
En epileren, auwww moet er niet aan denken om mijn beenhaar te epileren. En zou er trouwens ook geen zin in hebben :?
Epileren kun je gewoon met een epileerapparaat doen he, zoals je ook scheerapparaten hebt
Ik vind 't vrij pijnlijk, maar ik heb dan ook heel gevoelige benen. Hier nog altijd scheren met een mesje en een beetje douchegel :mrgreen: