Hallo meiden
mijn zoontje is vandaag 5 weken oud en heeft last van krampjes. Ik heb al heel veel tips gekregen hiervoor (venkelthee/water, cinababy, inbakeren, buikje warm houden, met beentjes bewegen, enz, enz.0 We proberen van alles en soms werkt er iets, soms ook niet. Maar nu mijn vraag; de ontlasting blijft zo ontzettend hard, wat kan ik hier aan doen? (ik geef hem al Friso comfort tegen darmkrampjes en verstopping).
Alvast bedankt,
Marieke
hoi
ik zou hem wat meer water bij de flesm toevoegen. en misschien zo wat water tussendoor.
vooral met de warmte verliest een beebje veel vocht mijn zoontje krijgt nog steeds extra water in de fles pap.
succes
Oh, dat kan ik me bij Quentin ook nog wel herinneren, ja… Tijdens dat warme weer had hij meer last van harde ontlasting… En dus gaf ik tussendoor ook lepeltjes lauwwarm (gekookt) water… Hielp hier heel goed! :thumbup:
Succes… :-*
Mijn advies is niet te lang aan blijven tobben…
Wij hebben met Nordin precies hetzelfde probleem gehad en zijn ook lang bezig geweest met al deze huis-tuin-en keuken-oplossingen… Natuurlijk erg fijn als het werkt, maar als het voor jouw kindje niet werkt zou ik een doorverwijzing vragen naar de kinderarts. Wij hebben dit na 4 maanden uiteindelijk ook gedaan en hebben toen een toevoeging voor zijn flesvoeding gehad (Forlax-poeder) en sinds die tijd is Nordin een heel ander kind. Zijn ontlasting is niet meer zo hard en hij heeft iedere dag ontlasting (eerst eens in de 2 Ã 3 dagen).
Heel veel succes!!
Groetjes, Angeltje