…PFFFFFFFFFFFFFFF heb nu al 7 weken last van harde buiken en het lijkt steeds erger te worden, 3 weken geleden had ik gelukkig nog geen ontsluiting daardoor…dinsdag moet ik weer naar de VK toe zal het er eens over hebben, want erg vrolijk word ik er niet van, heb ze namelijk ook als ik helemaal niks doe en zelfs s’nachts in bed als ik me omdraai :thumbdown:
Wie heeft dit ook gehad en wat kun je er eigenlijk aan doen??
Volgens mij is daar niks aan te doen. Ik heb ze ook al weeeekeeeen. Heel irri, maar zolang er niks gebeurt kan het geen kwaad. Het kan zijn dat je baarmoeder gewoon heel gevoelig is en overal met hard worden op reageert. Is bij mij wel. Heel leuk met een drukmaker van een meid in je buik. :hug:
kun je niks aan doen en hoe meer zwangerschappen des te erger wordne de h.b’s
Pff :hug: das zeker arelaxed. Je kan er weinig aan doen, ik heb het ook met fases heel erg en ook met name als ik niks doe of ik bed lig, en ik moet nog zo lang
Ik had ze bij beide vaak en al vroeg…uiteindelijk bij Eli helemaal vaak…
het werd minder toen ik vaker een buikband ging dragen…een doek onder mn buik…door het hangen van mn buik had ik snel harde buiken…
Beide kids hingen zowat buiten mn lichaam…bolle puntbuik recht naar voren…
Dus misschien helpt het ook bij je?
Al mag je beebje nu wel komen hoor…dus of je die harde buiken nu nog moet gaan “bestrijden” weet ik niet…
ooog erg he meid.
maar idd je beeb mag komen dus mss hebben ze wel een goed doel die harde buiken
ik heb ze sinds een week of 3…vooral savonds en snachts zodra ik tot rust kom…
volgens mij is er niks aan te doen…helaas
Ik had er bijna nooit last van en nu ineens steeds als ik loop! En dan loop ik nog geeneens heel snel ofzo. Zelfs met dat bejaardentempo-loopje heb ik er last van! Erg irritant!
'k Weet ook niet zo goed wat je er tegen kunt doen.