hard huilen in de kinderwagen.. ;-(

Hoi allemaal,

Sinds een dag of twee/drie heb ik het volgende probleem. Nena sliep altijd heerlijk in de kinderwagen, ook vaak gewoon overdag als bedje, maar sinds een dag of twee krijst ze de boel bij elkaar tijdens het wandelen. Of ze nou moe is of niet, ze blijft maar huilen. Als ik haar eruit haal is het weer goed, erg frustrerend!

Kap al open gedaan (kan ze misschien meer zien) dekentje erop dekentje eraf etc etc. Nou heb ik zelf het idee dat ze gewoon wat te krap ligt, het is nl een duowagen van one tree hill en dat bakje is gewoon smal. Maar om haar nu al in de buggyzitting te doen? (die kan overigens wel helemaal plat)

Herkent iemand dit?

gr

muts

benthe deed het ook …

op een gegeven moment deed ik een deken of kussen achterin leggen zodat ze met dr koppie wat hoger lag en toen was het goed :thumbup:

Suc6

Anne had dat ook,en sindsdien ligt er een kussentje onder haar hoofdend van de wagen,Dat ze een beetje zit kap half open en mevrouw lig te lachen en te doen prachtig :inlove:

muts dan moet je ook geen spijkermatrasje erin leggen :slight_smile: grapje

kan je geen ander nestje erin doen die wat ruimer valt

Hoi hoi,

Misschien stom hoor :oops: maar ik keek toeveolig naar de baby fluisteraar. En kwam met het volgende:

Leg je baby met zijn gezichtje naar je toe.

Weet niet hoe jouw type wagen eruit ziet maar misschien een tip?!?!?!?!

Groeten en succes

Hier bleek het toch het kijken te zijn. Als je buggyinzet helemaal plat kan en je hebt een goede voetenzak voor de warmte dan zou ik toch proberen dat te doen. Het was hier de oplossing… bij ons kan die ook nog eens met het gezicht naar ons toe, als dat niet gekund had, hadden we waarschijnlijk wel langer gewacht. Hieke was toen overigens bijna 4 maanden.

Hier ook een klein krijsertje in de kinderwagenbak :?

Ik heb het uiteindelijk nog gerekt tot ze een half jaar was, maar mèn wat was het een opluchting toen ze in de wandelwageninzet ging (toen was het huilen dus ook meteen over).

Maar goed, hier geen tips dus helaas…

Ze ligt wel met haar gezicht naar ons toe, maar het bakje is gewoon écht klein, ze ligt een beetje klem eigenlijk hihi! Kleine dikkerd!

Ga toch maar eens met een voetenzak in de buggy inzet proberen. Als ik haar alleen heb heb ik een enkele kinderwagen daar heeft ze plek zat nog, maar als ik met beide dames op stap ga dan is die dubbele natuurlijk erg handig…

Bedankt voor jullie tips/meedenken!

gr

muts

alex had een keer een jasje met mutsje aan wat te klein was, waardoor hij als hij lag zijn hoofd niet meer kon draaien (domme mama…)

Daardoor ging hij steeds huilen. Anders jasje aan en het probleem was opgelost…