Hallo allemaal.

hihi… Ellie, had ik net gepb-t… :-*

Ja ik ben Danielle van Frans , Lange Frans voor de mensen die hem kennen van rappen of tv.

Verder iedereen bedankt



Leuk zeg! Dat zal een knap kindje worden, heb pas jullie foto ergens gezien...volgens mij sta je in de huiskamer bij beroemd en zwanger..ga maar eens kijken :mrgreen:

ik heb net even je veraah gelezen op je site

heftig allemaal zeg lijkt me moeilijk omdat allemaal een plaatsje te geven



krijg je nu ook extra begeleiding met je zwangerschap door je herniaverleden?

Welkom op het forum, heel veel lees en schrijf plezier toegewenst en dat de zwangerschap voorspoedig verloopt :wink:

@lizzy wrote:

ik heb net even je veraah gelezen op je site

heftig allemaal zeg lijkt me moeilijk omdat allemaal een plaatsje te geven



krijg je nu ook extra begeleiding met je zwangerschap door je herniaverleden?




Grappig dat je daar naar vraagt, leg het toevallig net uit in het September Mamie’s .



Ik heb 28 Januari de eerste afspraak bij de VK dus dan zal ik het er voor het eerst over hebben i.v.m zwangerschap.

@Jolanda24 wrote:

Ja ik ben Danielle van Frans , Lange Frans voor de mensen die hem kennen van rappen of tv.



Verder iedereen bedankt






Leuk zeg! Dat zal een knap kindje worden, heb pas jullie foto ergens gezien…volgens mij sta je in de huiskamer bij beroemd en zwanger…ga maar eens kijken :mrgreen:




Dank je wel :oops: :smiley: Ik had het gezien ja, leuk :mrgreen:

:: Welkom ::

welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap.

welkom danielle



ff nieuwsgierig vraagje is de naam van jouw frans ook door geven van vader op vader ?



hier ook allemaal fransen al 6 generaties namenlijk :lol:

Welkom Daniëlle (en Frans) hij moet/mag tenslotte over 7/8 maanden hier melden dat hij een zoon of dochter heeft gekregen :smiley:



Welkom en veel plezier op het forum…

@ilsederooy wrote:

welkom danielle



ff nieuwsgierig vraagje is de naam van jouw frans ook door geven van vader op vader ?



hier ook allemaal fransen al 6 generaties namenlijk :lol:




Zijn Opa had ook de naam Frans en volgens mij was dat inderdaad daarvoor en daarvoor ook zo :smiley:

@Danielle84 wrote:

@ilsederooy wrote:
welkom danielle



ff nieuwsgierig vraagje is de naam van jouw frans ook door geven van vader op vader ?



hier ook allemaal fransen al 6 generaties namenlijk :lol:




Zijn Opa had ook de naam Frans en volgens mij was dat inderdaad daarvoor en daarvoor ook zo :smiley:




hier ook precies hetzelde, toen ik ook net bij mijn frans was zei me schoonvader al gelijk mochten jullie ooit een zoo n krijgen heet ie frans hoor :lol: . Mijn vriend wilde zelf ook gewoon heel graag de naam doorgeven.



Hoewel ik er wel even aan moest wennen hoor dacht echt van frans is dat misschien niet in deze tijd ouderwets maar echt iedereen reageerde er juist positief op dat het juist weer een jippe naam is.



Dus ben straks erg benieuwt als jullie kleintje er is hoe hij/zij gaat heten.

In ieder geval heel veel succes met je zwangerschap

Dank je wel, de naam Frans hangt wel in de lucht ja maar we zijn er nog niet helemaal over uit :mrgreen:

@Danielle84 wrote:

@Jolanda24 wrote:
Ben jij DE Danielle van DE (lange) Frans?



Wat ontzettend leuk dat je mee komt kletsen.



veel plezier hier.



groetjes Jolanda




Ja ik ben Danielle van Frans , Lange Frans voor de mensen die hem kennen van rappen of tv. :wink:



Verder iedereen bedankt :smiley:




Hoi Danielle!



Leuk om te lezen!



Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap, spannend hè, zo’n eerste!



Van harte welkom op dit leuke forum en veel kletsplezier hier!

welkom welkom :mrgreen:

Welkom en veel plezier op het forum.



Grappig dat de naam Frans blijkbaar van vader op zoon wordt doorgegeven.

Dat is bij Frans Bauer toch ook zo!

@Esther75 wrote:

Welkom en veel plezier op het forum.



Grappig dat de naam Frans blijkbaar van vader op zoon wordt doorgegeven.

Dat is bij Frans Bauer toch ook zo!




frans bauer heeft zijn zoon ook frans genoemt ja maar volgens mij heet zijn vader geen frans :think:

Welkom en veel schrijfplezier!

welkom

Veel pelzier hier!! :slight_smile: