Gumbie Snuggs

Ik vind ze mooi van lelijkheid, en ach ze hebben wel wat.

Nee, niet mijn ding!! :mrgreen:

Je zou ze toch bijna mooi gaan vinden van lelijkheid… :shock:



Ik had al gereageerd he… maar ik kan er niet over uit dat dit wordt verkocht… :shock:

net wintercrocks, :mrgreen:



wat een verschrikkelijke dingen :shock:

Ik hou er ook wel van, alleen heeft tamara gekozen voor een paar regenlaarzen met grote bloemen erop. Helaas.

Net als de croqs die worden nu nog veel aangeschoten als ze gauw eventjes naar de buren lopen.

En een klasgenootje van tamara die loopt er nog steeds op wil geen gewone schoenen meer aan.

Tamara en klasgenootje waren trouwens ook de enigen op school die met croqs liepen.

Tja ik ben helemaal verliefd op de crocs… :inlove:

Ik zou dus zelf ook wel op deze laarsdingetjes lopen :shifty: :oops:

Amber heeft zo voor af en toe erbij, en hoewel ik ze eerst niet echt mooi vond, zijn ze toch erg schattig.



Dus ik zeg ja, erg leuk

nee vind ze niet mooi

Behalve dat de onderkant roze is… vind ik ze wel leuk!



Waar hebben jullie die wintercrocs gehaald? Ben ernaar op zoek geweest, maar niet gevonden… :think:

@Denise wrote:

afschuwelijk :sick:






Idd.





Dan had dat bruine stuk ook roze moeten zijn dan had het mn smaak nog weg kunnen dragen :mrgreen:

:sick: … kabouterschoenen

Ik vind ze helemaal leuk !!! Heel schattig… EN zeker in zo’n klein maatje

Ik vind ze wel leuk voor kleine meisjes. Maar voor mezelf vind ik die roze onderkant niet zo.



Ik heb wel de wintercrocs met bontje, ze lopen echt heerlijk en zijn echt lekker warm. Maar ik heb ze wel in het zwart, roze is niet zo mijn kleur.

ik vind ze leuk :mrgreen:

De wintercrocs heb ik in een sportzaak gehaald, naast de duikspullen hihi, was in Eindhoven dus als je naam nodig hebt, hoor ik het wel. Ze hadden zeer uitgebreide colectie.



Speciaal dus voor mensen met diabetes of reuma (in mijn geval beide) zitten ze perfect. Erg licht en geen naden of stiksels en of mijn voeten nu opgewollen zijn of niet ik blijf ze passen.



groetjes, Petri

Daar zou ik idd nooit gezocht hebben… hier ook maar eens een kijkje nemen bij de wintersportzaak (kom ik anders ook nooit), als we weer deelnemen aan het echte leven…

Ik vind ze wel grappig, maar zou ze niet snel kopen!

Als ik zoiets zie dan :sick:

VERSCHRIKKELIJK! :shock: :sick:

Nee, echt helemaal niet mijn smaak!

bluugggg :sick: