Groot dictee

Hier wordt het niks, ik zit net, en heb een concentratie van niks…

Ik ga maar lekker bankhangen, volgend jaar beter!

Nee, geen zin :zzz:

:smiley: ben ik alleen?



Ik ga niks meer verbeteren, maar…



expresstempo?

blu-rayspelertje?

het miste zo dat ik de afslag mistte?

ambigue zaak?

fransozendakje?

stupidest?

Bommelskonten??

Carrie-re.



Het mistte zo, dat ik de afslag mistte; Die zin liet mij kennismaken met het dictee, waardoor ik stand en pede van school af wilde, vanwege teveel voor de gek houderij, Al kende ik alle jaartallen van kringoorlog tot boxeropstand.



Spellen was een ambigue zaak: In automatische piloot toestand lukte het me vanzelf, maar zodra ik er over nadacht wijfelde ik of genant zo’n fransose dakje had of niet; ja al die pietje preciezerige accenten vond ik stupide, maar het gedoe met dat al of niet aaneen schrijven nog wel het stupidst.



Voortijdige schoolverlaters zijn dappere dodo’s op weg naar Bommels Konten; maar uiteindelijk raakte ik toch nog keurig netjes getrouwd, met een baan onder de balkenende norm maar wel dicht daarbij, en met collega’tjes die ervan uit gaan dat ik geen cultuurbarbaar ben; ik ben tenslotte tweede kamerlid.



Dat fraaie tractement is meegenomen, want mijn eega is een funshopper; niet zo een barbiepop die alle braderie:n afstruint waar Jan en alleman wel een paar euro’tjes kan stukslaan, maar een clie:nte van piccobello etablisementen.



Twee-maal 'sweeks gaat ze een dagje stadten, waarbij ze als een kenau in expresstempo alle jezus freaks die de Heer en zijn werken prijzen omver loopt, diveren rollator rijpe oudjes meesleurend die aan het nordic-walken zijn, en dat alleen omdat ze een nieuw eau de toilletje heeft gespot.



Zwaar beladen keert ze huiswaarts, sprenkelt eau de cologne uit de eau de cologne fles en begint op internet e-bay af te schuimen voor een zo goed als nieuw blue-ray spelertje.



Als manlief ben ik de financie:le kop van jut, al kent haar koopdrift ee–n plusplunt: jaarlijks kunnen we voor een extra vakantie’tje erop uit gaan van het geld dat onze koters met haar luxe voorwerpen op de vrijmarkt terug verdienen.



Mijn huwelijk mag direct uit dante’s hel komen, die schooldag waarop het dictee me ging tegenstaan, was wel het grootste debakel van mijn leven, want als ik toendertijd beter had leren spellen, was ik allang politicus-af en nu een wat minder gedwe:en geldschieter.

puntjes staan achter de e waar ze opmoeten ik ken dat niet maar wat een fouten denk jezus haha

je hebt m getypt! Wow… ik heb pen en papier gepakt, moet mezelf een beetje beschermen tegen spellingscontrole en google-mogelijkheden :wink:

Ik heb Dante’s Hel.

kringoorlog zeg je 8)

Krim denk ik :wink:

@lydia wrote:

je hebt m getypt! Wow… ik heb pen en papier gepakt, moet mezelf een beetje beschermen tegen spellingscontrole en google-mogelijkheden :wink:




ik heb hem ook geschreven maar daarna overgetypt zoals ik hem had. maar veel fouten denk nee ik ga het niet in een verbeter programma doen das niet leuk natuurlijk

@lydia wrote:

kringoorlog zeg je 8)

Krim denk ik :wink:




ja dante had idd met hoofdletter gemoeten haha en krim ja klopt ook hahahaah

Ik heb hem ook getypt maar heel netjes geen spelling gebruikt.

heb ook veel fouten hoor. :oops:

@Karin1981 wrote:

Ik heb hem ook getypt maar heel netjes geen spelling gebruikt.

heb ook veel fouten hoor. :oops:




waar is ie? :stuck_out_tongue: ik heb ook giga veel fouten kan mij het schelen haha vond het wel leuk

@Tatjana_Martin wrote:

@lydia wrote:
kringoorlog zeg je 8)

Krim denk ik :wink:




ja dante had idd met hoofdletter gemoeten haha en krim ja klopt ook hahahaah




Hel volgens mij ook, het boek heet De Hel. Toch :think:

@Karin1981 wrote:

Ik heb hem ook getypt maar heel netjes geen spelling gebruikt.

heb ook veel fouten hoor. :oops:




geeft niet… Sommige woorden gebruik je ook nooit en woorden die je vaak gebruikt schrijf ik zelf heel snel verkeerd…

@lydia wrote:

@Tatjana_Martin wrote:
@lydia wrote:
kringoorlog zeg je 8)

Krim denk ik :wink:




ja dante had idd met hoofdletter gemoeten haha en krim ja klopt ook hahahaah




Hel volgens mij ook, het boek heet De Hel. Toch :think:




geen idee de streepjes moeten ook op de letter(s) ervoor trouwens ik ken dat echt niet op de comp

eigenlijk irritant he zo’n dictee :wall:

fouten :



miste

stante pede

voor-de-gek-houderij

Krimoorlog

Bokseropstand

automatischepiloottoestand

weifelde

fransozendakje

pietje-preciezerige

aaneenschrijven

Bommelskonten

balkenendenorm

collegaatjes

traktement

eurootjes

pico belle



tweemaal

statten

exprestempo

jezusfreaks

Zijn

rollatorrijpe

nordicwalken





ebay

kop-van-jut

vakantietje

luxevoorwerpen

terugverdienen

teveel whahahah ik ben gezakt hahahaah

De puntjes op de E doe je alt+137

Ik heb 32 fout :oops: :oops: