Ik lig op dit moment met koorts op bed, kan ik mijn zoontje bv blijven geven? Ik wil niet dat hij het van mij overneemt.
Yup dat kan, :mrgreen: Het is zelfs heel goed om nu door te blijven voeden want:
- krijgt hij daardoor een extra shoot anti-stoffen binnen
- zorg je ervoor dat de productie op pijl blijft
- voorkom je dat je er nog een borstontsteking bovenop krijgt
Mocht je overigens ‘echt griep’ hebben/krijgen, dus met koorts boven de 38,5 en zo, dan mag je een AB kuur. Ik knapte er vorige jaar op vakantie meteen van op :mrgreen:
Sluit me aan bij Eisblume… :thumbup:
@eisblume wrote:
@faizaa wrote:Sluit me aan bij Eisblume… :thumbup:
Wat zijn wij weer eens eensgezind :mrgreen:
:lol: :lol: :lol: gezellig he… :lol: :lol:
:-*
@faizaa wrote:
@eisblume wrote:@faizaa wrote:Sluit me aan bij Eisblume… :thumbup:
Wat zijn wij weer eens eensgezind :mrgreen:
:lol: :lol: :lol: gezellig he… :lol: :lol:
:-
:lol: :lol: :lol:
zo, en nu ga ik weer ergens anders meeschrijven, anders nemen wij dit topic zomaar van de TS over :shifty:
al is’t idd gezellig :-
We kunnen ook potje ruzie maken in discussie topic of zo… :mrgreen:
Grapje hoor… :lol:
Hou helemaal niet van discussies :liar: :liar: :liar:
You name it! Ik doe wel mee :mrgreen:
Ik heb de kleine vanmiddag om een uur of drie voor het laatst aan de borst gehad. Daarna ben ik m’n bedje ingedoken en had om een uur of 7 39,2. Ik ben toen gaan kolven en hoewel het ruim 4 uur later was kwam er met pijn en moeite 100ml uit. Daarna gelijk een flinke paracetamol genomen. M’n vriend geeft de kleine al vanaf vanmiddag zakjes uit de vriezer…
Ik zou gewoon aanleggen… dat kan nl geen kwaad voor je zoontje… en nu gaat je productie teruglopen he, door hem niet aan de borst te leggen… als je ziek bent, kan je sowieso een dip hebben… had ik ook altijd… ook met paracetamol mag je gewoon voeden… misschien voel je je morgen wat beter en lukt het aanleggen je weer beter… :thumbup:
Heb je geen borstontsteking schiet me net te binnen? :think:
Is normaal: je lijf heeft nu alle energie nodig om zichzelf te herstellen. Logisch dat er dan niet zo heel veel voor die kleine overblijft. Maar zolang je blijft aanleggen/kolven zal het niet in een keer zo maar over zijn. Als het goed is kun je zo gauw het weer wat beter met je gaat een soort ‘regeldag’ of dagen verwachten. Op deze manier probeert je kindje de productie weer omhoog te krijgen. En de volgende dag heb je in eens zonder het door te hebben weer stuwing :dance:
Wonderbaarlijk zo’n menselijk lichaam
@eisblume wrote:
Hou helemaal niet van discussies :liar: :liar: :liar:
You name it! Ik doe wel mee :mrgreen:
Ow en beterschap natuurlijk :-* :shifty:
Ja dank je!
Ik duik er weer lekker in, kleine ligt nu ook op bed, als hij wakker wordt geef ik 'm gewoon weer zelf.
Maar nee, ik geloof niet dat er sprake is van borstontsteking, dan had het wel enorm pijn gedaan denk ik, geen last van.
Hoor net van manlief dat de klein zelf ook 39 heeft…
Arm jochie :hug: Goed in de gaten houden en als je het niet vertrouwd straks meteen de hap bellen, ongeacht het tijdstip! Daar worden ze tenslotte voor betaald En koorts bij zo’n kleintje vind ik niet niets :hug: sterkte :-*
@EsjeB wrote:
Ja dank je!
Ik duik er weer lekker in, kleine ligt nu ook op bed, als hij wakker wordt geef ik 'm gewoon weer zelf.
Maar nee, ik geloof niet dat er sprake is van borstontsteking, dan had het wel enorm pijn gedaan denk ik, geen last van.
ah ok… dat scheelt alweer he…
beterschap voor jou en ook voor de kleine man… :hug:
Nou het gaat met de kleine gelukkig wel weer beter. We hebben hem gister een zetpilletje gegeven waarna hij zonder mokken de hele nacht door heeft geslapen. Heb hem weer gewoon zelf gevoed.
Toch verbaasde het me al eerder, hoe ziek hij ook is, hij blijft altijd lachen, goed eten en slapen… Kleine druif… Z’n koorts is gezakt naar 38.
Kindjes kunnen veel hebben he
En koorts loopt bij die kleintjes gauw hoog op zonder dat er veel aan de hand is. Jasper had al een keer 40,4 en speelde nog lekker met zijn auto’s :shock: maar toen ik erachter kwam heb ik toch maar een zetpil gegeven :shifty: voelde me bijna schuldig dat ik er pas zo laat achter kwam
Beterschap voor jullie allebei en idd gewoon lekker blijven voeden. Ik ging er altijd lekker voor liggen wanneer ik me niet zo lekker voelde, maar ik weet niet of jij die houding prettig vindt
Ah blij om te horen dat de kleine man weer wat beter is…
Hoe is het met jou?