weet je zeker dat dat niet gewoon renkum is? Als ik op google maps ga zoeken op Rectum, krijg ik wel de straatnaam rectum in wierden…(over grappige straatnamen gesproken)… maar op plaatsnaam rectum krijg ik nul
**herstel… het wordt aangegeven als een straatnaam, maar het blijkt wel een onder-gemeente te zijn van de gemeente wierden… stel me dat zo voor als een gehucht… een straat groot, met 4 huizen ofzo… sja wie wil er ook wonen in rectum :D:D:D)
@Karin2 wrote:
Haha Oessie :thumbup:
In Groningen liggen de Wipstraat en de Pijpstraat naast elkaar.
hey die wou ik noemen :mrgreen:
het koud gat… steegje in centrum van groningen
Een gozer die ik kenvan die brandweerman is en dus op een brandweerkazerne zit, woon in een straat die “achter de kazerne"heet :mrgreen: vond ik ook wel grappig.
Ik ken ook een straat die 'herderstasje” heet ook dat vind ik een domme naam en zelf heb ik in de: de Bazelstraat gewoont
@hermione wrote:
weet je zeker dat dat niet gewoon renkum is? Als ik op google maps ga zoeken op Rectum, krijg ik wel de straatnaam rectum in wierden…(over grappige straatnamen gesproken)… maar op plaatsnaam rectum krijg ik nul
**herstel… het wordt aangegeven als een straatnaam, maar het blijkt wel een onder-gemeente te zijn van de gemeente wierden… stel me dat zo voor als een gehucht… een straat groot, met 4 huizen ofzo… sja wie wil er ook wonen in rectum :D:D:D)
Je zit helemaal goed

De oma van een vroeger vriendje van me woonde aan de
2e Varkensgrasdwarsweg
Ik woon in heol-y-geifr wat Welsh is voor Goat Road. Geit Weg.
in het dorp hiernaast is een aantal jaar terug een nieuwbouwwijk gekomen…daar is een straat en die wilden ze eerst ZAADMETER! noemen. Ik geloof dat de bewoners dat hebben aangevochten en nu heet het landmeter…stuk saaier :mrgreen:
@Nefarious wrote:
Ik woon in heol-y-geifr wat Welsh is voor Goat Road. Geit Weg.
Pfffff hihihi :lol:
Is je geit weg?
Arme Nef! * helpt zoeken*

@Mip wrote:
@Nefarious wrote:Ik woon in heol-y-geifr wat Welsh is voor Goat Road. Geit Weg.
Pfffff hihihi :lol:
Is je geit weg?
Arme Nef! * helpt zoeken*![]()
:lol: :lol:
Hier hebben we De Kromme Elleboog!
de burgemeester van der Voort van Zijplaan in Utrecht ( ook een mond vol)
In enkhuizen heb je de straat " hoerenjacht" :roll:
en in almere "de brommie en Tommiestraat "
In Eindhoven heb je de wijk Blixembosch, en onderdeel daarvan is het
“sprookjesbos”, en daar zijn allerlei straten met namelijk als “roodkapje” en " de gelaarsde kat"…je hebt daar ook een stuk wat allemaal edelstenen (" bronziet") heeft als straatnaam, maar mijn favoriet is toch wel “aardmannetje” :mrgreen:
En als wij gaan verhuizen wonen we niet in een grappige, maar definately de langste straatnaam ooit:
de Bakhuizen van den Brinklaan. Proost :lol: (" kunt u dat even spellen?")
@aapje wrote:
Hier hebben we De Kromme Elleboog!
![]()
Hier ook! Maar het kan natuurlijk zijn,dat je ook hier woont hihi
En we blijven “krom”
hier in onze gemeente: krom dagwand…
liefs
Gerda
hier is een laantje die heet
" poort van Henk"
@Jacqueline wrote:
@aapje wrote:Hier hebben we De Kromme Elleboog!
![]()
Hier ook! Maar het kan natuurlijk zijn,dat je ook hier woont hihi
en hier ook

Ik reed vanmiddag langs Wimbledon.
Iemand die ik ken woonde in de Crackstate.
In Groningen; de oude kijk in 't jat-straat
De Magistraat…
Het Toon Hermansplein in Utrecht, wat helemaal geen Toon Hermansplein heet officieel (plein van Berlage) maar wat iedereen zo noemt omdat er een slagerij zat die zo heette 8)
@~Marion~ wrote:
Ik Almere kan je heus in Sesamstraat wonen!!
Hier in Oosterhout binnenkort ook!