Gooise Vrouwen

@Amy82 wrote:

@ruud wrote:
Ik ook! :oops:

Die Morrero gast is voor mij de nog meer overgeacteerde versie van de “echte” René Froger. Echt briljant gedaan.

aahhh cherryl!! kom s ff lekker hier meid, cherryltje!

:clap:

Hij doet dat zo briljant je zou het bijna geloven.
:mrgreen:

hier in belgië loopt de reeks ook op het moment…super vind ik het !!

die woordenschat soms…’‘omhooggevallen gratenkut’’ waar halen ze het…

hahaha

Nou aangezien ik natuurlijk zelf een gooise vrouw ben mis ik geen aflevering :mrgreen: :mrgreen: .

Zondag hadden we eters en we hadden al aangegeven dat we om half negen ALTIJD gooise vrouwen kijken :mrgreen: :mrgreen: .

Toen vertelde mijn man dat ze het op zijn werk op maandag altijd over gooise vrouwen hebben. Hij werkt in de bouw en je schijnt dus echt niet mee te kunnen praten als je niet gekeken hebt :mrgreen:

Geweldig!!! Vind het echt een briljante serie met heerlijke typetjes die gewoon heel herkenbaar zijn. (maar dan ietwat uitvergroot). Echt een van de weinige programma’s die ik niet wil missen. :thumbup:

Tja ik ben ook een verslaafde! Heerlijk met een bakkie thee, stukkie chocola…

Briljante serie! :thumbup:

@annemiek13 wrote:

Nou aangezien ik natuurlijk zelf een gooise vrouw ben mis ik geen aflevering :mrgreen: :mrgreen: .

Zondag hadden we eters en we hadden al aangegeven dat we om half negen ALTIJD gooise vrouwen kijken :mrgreen: :mrgreen: .

Toen vertelde mijn man dat ze het op zijn werk op maandag altijd over gooise vrouwen hebben. Hij werkt in de bouw en je schijnt dus echt niet mee te kunnen praten als je niet gekeken hebt :mrgreen:

echt??

whaha da’s wel heel grappig!

Ik vind alle 4 de vrouwen briljant! :dance: Ik mis geen enkele aflevering, en baal flink als het later begint door voetbal (want dan mis ik het begin van Expeditie Robinson daarna :twisted: ). Ik lig elke keer dubbel!!

@annemiek13 wrote:

mijn man werkt ook in de bouw maar die krijg ik met geen enkel geweld op de bank om de gooise vrouwen te kijken. Zal zo eens checken of ze erover kletsen bij hem opde bouw

Wisten jullie dat de aflevering van zondag, maandagsavonds wordt herhaald? Meende op rtl5, dus zondags gemist?? :shock: maandags kijken! :smiley:

Verder is er een hyves van Gooische vrouwen! Kun je op testen welke gooische vrouw jij bent, hahahahha. Willemijn, anouk, cherryl of toch claire? :lol:

Jahoor hier ook eentje die het helemaal geweldig vind.

een top serie :smiley: (net als rozengeur en wodka lime…was ook een top serie)

@sarina wrote:

Wisten jullie dat de aflevering van zondag, maandagsavonds wordt herhaald? Meende op rtl5, dus zondags gemist?? :shock: maandags kijken! :smiley:

Verder is er een hyves van Gooische vrouwen! Kun je op testen welke gooische vrouw jij bent, hahahahha. Willemijn, anouk, cherryl of toch claire? :lol:

dit moeten we doen hihi

wat is de link?

Ik kijk eigenlijk vrijwel geen tv, maar ben een keer mee gaan kijken en ik blijf er niet voor thuis, maar als het op is, ga ik zelfs ook even er voor zitten … kan er echt dubbel om liggen. Zo lekker fout en dan ben ik weer zo blij dat we in een normale buurt wonen (geld maakt niet altijd gelukkig blijkbaar :wink:).

En dat ze dat kindje nu net Remy moeten noemen … haha … Remy Martin … ik had het pas door toen ze het zo zeiden de laatste keer.