*glim*

@Stephie wrote:

Wow wat gaaf meis! Super gefeliciteerd! :dance: :inlove: :thumbup:

En even off-topic Nog een weekje en dan zijn onze moppies aweer 4! :shock:. Is Isabel al aan het wennen op de basisschool?




Off-topic antwoord: jaja! Morgen voor het laatst en volgende week donderdag voor het echie! Ze vindt het gelukkig erg leuk. Jullie ook volop aan het wennen?

gefeliciteerd meis!!! Wens je een heerlijke zwangerschap toe :inlove: :thumbup: En ik :pray: voor een goede echo

@pino wrote:

@Stephie wrote:
Wow wat gaaf meis! Super gefeliciteerd! :dance: :inlove: :thumbup:

En even off-topic Nog een weekje en dan zijn onze moppies aweer 4! :shock:. Is Isabel al aan het wennen op de basisschool?




Off-topic antwoord: jaja! Morgen voor het laatst en volgende week donderdag voor het echie! Ze vindt het gelukkig erg leuk. Jullie ook volop aan het wennen?




Ja echt wel, en Jaden vindt het super!



Hoe voel jij je? En weet Isabel al dat ze een broertje of zusje krijgt? :-*

Ik voel me vooral moe en soms misselijk en gisteren in de tram ging ik bijna onderuit, haha echt flink zwanger dus :mrgreen:



Isabel weet het en is er best mee bezig merken we. Zo tekende ze laatst zichzelf en daarnaast “de baby” en heeft ze vooral plannen voor “als de baby er is” (“als 'ie iets doet wat niet mag, dan zeggen WIJ…” ze is in de veronderstelling dat we de baby echt met ons drieën op gaan voeden hihihi)

Ach hoe schattig… Lief he? Ja, 4 jaar is wel een leuke leeftijd. Ze is zich er natuurlijk helemaal bewust van!

Jaden besefte het toen nog niet helemaal, maar goed toen Evy kwam was hij net 2…

@pino wrote:



Isabel weet het en is er best mee bezig merken we. Zo tekende ze laatst zichzelf en daarnaast “de baby” en heeft ze vooral plannen voor “als de baby er is” (“als 'ie iets doet wat niet mag, dan zeggen WIJ…” ze is in de veronderstelling dat we de baby echt met ons drieën op gaan voeden hihihi)




Oh wat lief! :inlove:

Mijn broer (was 6 toen ik in aantocht was en nog net geen 7 toen ik geboren was) had het ook altijd over “ons babytje”.

Dat is toch wel erg leuk en bijzonder, als je kind de zwangerschap bewust(er) mee maakt! :inlove:



Tjonge, Isabel al aan het wennen en volgende week 4 en voor het echie naar school :shock: , stoer! 8)