gekke vraag...

Hier 2 gaatjes en de 1 was een huilertje en de ander niet

Mijn jochie heeft een “gaatje” en was een huilertje maar dat had niets te maken met zijn navel hoor. Zijn schouder was ontwricht door de geboorte en toen dat met 6 maanden genezen was, werd hij het zonnetje in huis.

EERST GELACHEN!!!

mijn knulletje heeft ook een dopje/knoopje en helemaal geen huilertje.

Mijn dochter had er ook een, maar die is nu helemaal verdwenen!

Ook geen huilertje geweest! Dussssss… hihihihihi

Heb eerst gelachen…Waar haalt hij het vandaan…



Mijn oudste heeft een gaatje en was een huilertje, maar dat echt een andere reden…

Mijn jongste heeft ook een gaatje en was geen huilertje…

ook eerst gelachen !! :lol: toen geantwoord.



hier dus een knoopje en geen huilertje

ook eerst gelachen :lol:



beide kids hebben een knoopje en waren/zijn geen huilertjes.



Mijn man en ik hebben beiden een gaatje en waren vroeger ook geen huilertjes.

Nou, ik snap heel goed waarom je man dat denkt hoor. Ik heb op het kdv eens een jongetje gehad met een behoorlijk uitpuilende navel en volgens iemand (ben vergeten wie :shifty: ) kwam dat doordat hij zoveel gehuild had. De theorie gaat niet voor iedereen op natuurlijk, dat blijkt wel uit de reacties. Maar ik heb er ook weleens over na gedacht dat als de baby veel huilt, dat er dan veel druk zou kunnen komen te staan op die navel.



Mijn zoon heeft meer gehuild dan mijn dochter, maar ik vind zijn navel mooier :inlove: Geen kuiltje maar heel mooi plat :wink:

Ik vind hem heel logisch :mrgreen:



Wij hadden het thuis altijd over ‘ziekenhuis-navels’ en ‘thuis-navels’. Van de 5 kinderen waren er 3 in het ziekenhuis geboren, en 2 thuis. De ziekenhuis-navels waren gaatjes, de thuisnavels waren knoopjes.

Helaas heeft Leonie deze theorie ook de grond in geboord: ziekenhuis en een knoopje :lol:

:lol:



een huilertje met een gaatjes

het is een oud bakerpraatje…hij vertelde net dat zijn moeder dit altijd zegt…toen ik begon te lachen ( jullie snappen vast wel waarom…)

werd hij bijna boos dat ik zijn moeder maar moest bellen… WHAHAHAHAHAHA…

heerlijk he af en toe je vent plagen :lol: :lol: :lol:



trouwens Biebels onze zoon is in het ziekenhuis geboren…dus die thearie gaat ook niet op.



sneeze een knoopje is een bolletje op de buik ipv een gaatje in de buik… :wink:



heb geloof ik geen foto van zal even kijken…