Gedichie of lieve woorden Update Alles = Klaar + foto

Zo het is af!!



Een map versierd en daarin komen de a4’tje die iedereen maakt die komt op de baby shower! Hiernaast nog een Mand vol lekkere spullen voor haar een een beaty behandeling van mij en nog iemand. En een suprise party :slight_smile: en nog mee rverwennerijen! Naast de oorkonde een blz met de daddy en een foto van onze uk en dan straalt hij enorm en houdt hem voor de foto als simba vast! Er boven stata try out…



:mrgreen: Sow en nu ga ik zo lekker slapen met kiespijn…

@bianca81 wrote:

hah aik had niet gelezen dat je al wat had :oops: solly



euhm zie geen foto nog



maar welterusten meis alvast



ze zal er zeker blij mee zijn, alleen demoeite al die je er voor wilt doen is liefdevol, zegt goenoeg hé

:-*




Ik schrijf jou gedicht even op in mijn bundel mag dat :oops:

Die kan ik nog wel voor me andere din starks gebruiken, waanzinnige :thumbup: :thumbup: :thumbup:

hah amag hoor , ik vind alles prima. :thumbup:



maar wellicht heb je tegen die tijd zelf weer inspiratie



zo mijn pauze is voor bij ,



effe verder zien op tv :mrgreen:



ik doe het in e reklames hahaah

:-* Wel erg mooi! :-*

Ow ik zie de foto’s creatief zeg :shock: mooi geworden hoor :thumbup:

Alleen jammer dat de romper die op de map zit alles er met grove letters op moet, helaas werkte namelijk de textiel stifte niet mee hihi… Maarja is wel grappig geworden :smiley:

Hartstikke leuk geworden toch?

Lief hoor dat je dit voor je vriendin doet. :-* Ik weet zeker dat ze het helemaal te gek gaat vinden.



Sterkte met je kiespijn. :hug:

niet negatief meis hoor

nergens voor nodig ,



beterschap :-*

Ik weet zeker dat het in goede aard gaat vallen, zi waardeerd zulke dingen altijd erg! Onze pagina’s voor erin zijn ook leuk geworden en Lucas heeft ook goed me geholpen :smiley:



Het mandje is ook wel leuk moet ik zeggen, wit gevlochten mandje met handdoekje erin, en 2 flessen kneip en 2 gezicht maskers en beautybon en dan heel veel snoeppies ter decortie… Mooi folie erom en voila!



En is een echte theeleut en word morgen thee met veel chocolade :slight_smile:



Het gaat helemaal leuk worden vermoed ik :mrgreen: Zal het morgen even laten weten! :-* :zzz:

en goed geslapen na het goed eresultaat wat je gisteren berijkte ?



veel plezier bij de babyshouwer

Heel mooi geworden hoor :thumbup:

Veel plezier vandaag :mrgreen:

Owww wow :inlove:

Het was werkelijk een super leuke middag!!

Om drie uur ging de suprise van start met veel lekker hapjes en drankjes, knutselwerken veel cadeaus en spelletjes!! Ze was onwijs verrast het was werkelijk super gaaf!! :inlove: :dance: Je hd der blik moeten zien toen ze binnen kwam :mrgreen: :-*