Gatverredamme!!!!

@Sis wrote:

Tabletjes hebben ze ook niet overal. Ik heb ze bij de Tuinen vandaan, maar ik weet zeker dat de drogist of de apotheek ze ook kan bestellen. :thumbup:




Wij hebben hier een kleine Etos en een dorps apotheek maar die hadden

het gewoon allebei :thumbup:

@Paschal75 wrote:

@Sis wrote:
Tabletjes hebben ze ook niet overal. Ik heb ze bij de Tuinen vandaan, maar ik weet zeker dat de drogist of de apotheek ze ook kan bestellen. :thumbup:




Wij hebben hier een kleine Etos en een dorps apotheek maar die hadden

het gewoon allebei :thumbup:


Dat is zuper zeg. Hier niet overal

Ik vond het ver-schrik-ke-lijk! Hou sowieso niet van die dingen, hoestdrank enzo ook niet, zo’n geconctreerde substantie brrleegh.



Moest het van m’n kraamverzorgster drinken omdat ik steeds wat duizelig was. Ik deed net of ik het iedere ochtend braaf bij m’n ontbijt nam maar ondertussen werd die fles niet leger! Heb em gelijk weggemieterd toen de kraamverzorgster weg was, zonde van het geld maar bahhhhh!!

Huh? ik herken het ook niet helemaal (goddank denk ik nu dan maar :mrgreen: ) , maar mijn kraam gooide het dóór een glas sap. bosvruchtensapje van de r*vicee multivit bijvoorbeeld komt beter in de buurt qua smaak denk ik Moet zeggen dat ik er niet zo heel veel van proefde op die manier

xxxx

ik gooide het ook door een glas ranja/roosvicee/wat-dan-ook



ging best hoor…al moet ik eerlijk zeggen dat ik die fles ook niet leeg gemaakt heb 8)

Je hebt ook die aanmaak van roosvise waar ijzer in zit dat nam ik altijd

Wat jullie bedoelen is kant en klaar toch?

@francis wrote:

Je hebt ook die aanmaak van roosvise waar ijzer in zit dat nam ik altijd

Wat jullie bedoelen is kant en klaar toch?




http://www.salus.nl/default.asp/id,168/

Ik moest eigenlijk altijd aan te sterke tomatensoep met veel ijzer denken, herinner ik me nu :sick: .

Ik was heeeeeeeel blij dat m’n moeder toen met tabletjes aan kwam. Maar in het ziekenhuis hebben ze met dat ook niet verteld hoor!

hoi,



ik nam het in gemixt met jus d"orange, dat versterkte de werking zei de kraamverzorgende :thumbup:

een stuk beter te doen :wink:

Echt een vies prutje ja :sick: :sick: :sick: :sick:

hmmmz…



ik ken t niet maaar t klinkt heeeerlijk :liar:

Weeige smaak… :?

Ik werd er ook niet blij van, maar het helpt echt wel…

En het stopt ook niet zoals de echte staalpillen, dus ik worstelde me 's ochtends braaf door zo’n slok heen.

En dan idd een vitamine-C-houdend drankje erachteraan (of gemengd met). Vitamine C helpt met de opname van ijzer.



Maar ik wist ook niet dat er floradix-pillen zijn… als het weer eens nodig is, ga ik daar naar zoeken :thumbup: .

Goeie tip!

haha ik ken het niet,maar nu ik dit gehoort heb hoop ik het ook niet te leren kennen…



ik moest vroeger als kind zijnde elke dag een lepel levertraan slikken…

trauma’s :sick: maar eerlijk is eerlijk ik was nooit ziek…

oooowh ik wilde dat ik dit niet gelezen had :sick: :sick: :sick: :sick:



men wat is dat een smerig goedje…en ik had een strenge kraamverzorgster…ik moest het innemen…



ik krijg nu weer kokneigingen… brrrrrrrr… mijn maag draait zich om





ik ga snel weg hier :silenced:

@colle wrote:

oooowh ik wilde dat ik dit niet gelezen had :sick: :sick: :sick: :sick:



men wat is dat een smerig goedje…en ik had een strenge kraamverzorgster…ik moest het innemen…



ik krijg nu weer kokneigingen… brrrrrrrr… mijn maag draait zich om





ik ga snel weg hier :silenced:




mietje :mrgreen:

:twisted: wacht maar tot je het geproeft heb :twisted:































:mrgreen:

Ok dan ben ik ws de uitzondering op de regel…vind het zelfs lekker :mrgreen:

Pillen vind ik 100duizend keer erger dan zet ik nog liever 10 spuiten. :silenced:

Maareuh Floradix hik ik echt niet tegenaan, jummie! Misschien kan het erin zitten dat ik bv geen ‘zwarte’ vullingen in mijn gebit heb zitten? Hoor vaker nl dat er een soort kruisreactie kan optreden net als met sommige andere drankjes. :think:

Proef iig zelf absoluut geen ijzersmaak als ik het drink.

Het enige wat ze overigens van mij wel eens mogen veranderen…die mega grote fles een slagje kleiner maken! Ik ben het type als ik me beter voel gebruik ik het niet meer :oops: hoppa rest van de fles door de plee :wall:

Rhiannon, ze hebben ook flessen van 200ml, maar uiteraard nét niet toen ik de winkel in kwam :roll:

En dat je het lekker vind :mrgreen: Zijn het niet gewoon je hormonen? :wink: