gabriella en jasper en ukkie

Wat leuk zeg allemaal oude bekende tegen te komen, wel voor mij op een onnormale manier… Maar diep in mijn hart was ik dit Cluppie niet vergeten… het is en blijft een super site…



Ik moet wel zeggen heb het er reuze moeilijk mee, kan echt niet wennen aan het idee, maar dat zal vast en zeker nog wel komen !

Dikke knuf aan iedereen, jullie zijn kanjers ! :thumbup:

Hey Gaby!!!



Ik kom hier nooit meer tenzij Lydia, Juud, Heleen of Shirl me op iets wijzen. In dit geval jouw dus hahaha.



Gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik hoop dat het genieten gaat lukken. Je hebt zo te lezen aardig wat te verstouwen gehad.



Ik ben inmiddels moeder van drie kinderen (5, 3 en 1). De oudste heeft waarschijnlijk ook iets binnen ASS en gaat nu naar het speciaal onderwijs. Kijk maar eens op mn weblog of hyves.



groetjes

@bianca wrote:

Hey Gaby!!!



Ik kom hier nooit meer tenzij Lydia, Juud, Heleen of Shirl me op iets wijzen. In dit geval jouw dus hahaha.



Gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik hoop dat het genieten gaat lukken. Je hebt zo te lezen aardig wat te verstouwen gehad.



Ik ben inmiddels moeder van drie kinderen (5, 3 en 1). De oudste heeft waarschijnlijk ook iets binnen ASS en gaat nu naar het speciaal onderwijs. Kijk maar eens op mn weblog of hyves.



groetjes




hey bianca ik ga meteen even kijken…

Jasper zit ook speciaal onderwijs sinds 1 jaar en het gaat nu heel erg goed met hem… maar nog heeft altijd extra aandacht nodig…

@Gab wrote:

Hoi allemaal dank je voor jullie reacties…



En heyyyyy Hellen… zag dat je nog steeds in de fotografie zit… leuk…

Ik ben een totale andere kant opgegaan, ben ass. Filliaal manager in een sport winkel… Fotografie is helaas verleden tijd…




Fotografie is voor mij gewoon hobby, en erg leuk om te doen. Ik heb verder nog een hele leuke baan van 12-16 uur, op de meld en zorg centrale van een zorginstelling.



Wat jammer nu dat jij ermee gestopt bent, je bent er goed in :thumbup: doe je het nog wel erbij, ook als hobbie zeg maar of kom je daar niet meer aan toe?

Het werk dat je nu doet lijkt me ook erg leuk joh!

Hoi Hellen ben er echt 200% meegstopt, ging zoveel tijd inzitten, en ging niet met jasper, die heeft een hele moeilijke tijd achter de rug…

Soms mis ik het wel maar goed ben de sportbranche ingegaan, wat ook helemaal mijn ding is… geef ook voedingsadvies en zo…

Hihi kunnen we toch niet een oudegarde-topic openen in contact?

Ik vind het wel grappig en hier vervuilen we :mrgreen:

Gaby je banner doet niet helemaal wat ie moet doen…!

@lydia wrote:

Hihi kunnen we toch niet een oudegarde-topic openen in contact?

Ik vind het wel grappig en hier vervuilen we :mrgreen:




Strak plan… :slight_smile:



PS je hoop de banner nu wel gaat werken

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=2162019#2162019

:: welkom terug ::

hoi

welkom en hoop dat je toch nog een beetje kan genieten van de rest van de zwangerschap



gr loessie