ik ook als ik ze ga halen vandaag!!
:thumbup:
Ik heb mijn pizzeria al bijna een week niet gedaan :oops: :oops: :oops:
Schandalig Marieke :mrgreen:
Ja heel schandalig maar was met andere zaken in mijn hoofd bezig. Volgende week de rechtszitting van die hufter die mijn so heeft doodgereden.
:hug:
Oei dat is heftig, kan me voorstellen dat je dan met andere dingen bezig bent :hug: :hug:
spelen jullie nog? denk dat k er mee ga stoppen… veel te veel werk en dat levelen gaat veel te langzaam
Ik speel nog wilde net laten weten dat ik mijn gegevens wil doorgeven omdat ik op vakantie ga dinsdag.
Ik vind het wel een leuk spel alleen de pizza’s kosten zoveel werk, heb nu vanaf pino en hoger overal 50 van op voorraad daaronder ga ik vanavond even aan de slag en hoop ik ook 50 te hebben als ik wegga.
Ik hoop dat Marieke nog wel speelt omdat ze mijn pizzaria zou waarnemen, het is niet veel werk ik heb van alles 100 op voorraad en 50 pizza’s daar kan je een hele tijd meer voorruit.
ik speel alleen de gouden questdagen :mrgreen:
Dat is wel een idee om alleen die dagen te doen
wat kan ikd oen bij een club? ben bij een club gegaan, maar kan nergens een opdracht vinden of zo :think:
ben een level gestegen
Ik ben weer terug van vakantie
Marieke bedankt voor het bijhouden van mijn pizzahut :mrgreen:
We hebben een super vakantie gehad en ik vond het jammer dat het weer voorbij is, we wilden nog wel wat langer daar blijven. Het is echt een heel mooi land.
ik heb al 3 weken geen pizzas gebakken :oops:
Graag gedaan meis :-*