Flikken Maastricht nieuw seizoen

Het is toch te maf dat ik bij de zoekfunctie letterlijk ‘Flikken Maastricht’ intyp, en dat hij het topic niet vind met die titel die ik erover geopend had. Ik doe geloof ik iets verkeerd :think: .

Nou ja, dan maar zo.



Vanavond de start van het nieuwe seizoen. Ik zit er helemaal klaar voor (straks dan :wink: ).



Wie kijkt ook?

:dance: :dance: :dance:

ik zit ook klaar had het er vanmiddag nog over wat ga ik eens kijken vanavond hub aan het werk en sorry maar rtl4 of dergelijk vindt ik niets :thumbdown:



ik ga dus heerlijk lang uit op de bank flikken kijken en dan morgen vroeg de badkamer maar uitsoppen :oops:

Oh leuk zeg!! Ik volg het niet altijd, maar volgde de ‘normale’ flikken wel jarenlang.

Dat was weer genieten! Zalige serie!

Ja, was weer super!

Ben erg blij dat er weer nieuwe afleveringen zijn.

zo dan, hier hebben we weer maanden op moeten wachten!!



kan mijn Flikken verslaving weer beginnen 8)



Eerst Flikken (Gent) natuurlijk helemaal gezien, vond dat echt helemaal geweldig. Flikken Maastricht kan er ook wat van hoor!



Was wel spannend vandaag, heb wel met wat zweethandjes gezeten :wink:

ja ja ja…ik heb m ook gezien! :mrgreen:



het was weer spannend, nu weer een hele week wachten :thumbdown:

Ik heb van het zomer Flikken pas ontdekt, maar ik vindt het super! Ik heb eerst alle afleveringen van Belgie gekeken (zouden daar nog meer seizoenen van Gent in Nederland worden uitgezonden? en toen alle nederlandse afleveringen gezien. Ik heb dus heerlijk een zomer vol flikken gehad. Ik heb me dan ook voorgenomen om of in de krokusvakantie pas te gaan kijken, of in de zomervakantie. Weet iemand hoeveel afleveringen dit seizoen heeft? Weer 20?

Pfoeee dat was lekker spannend gister… op naar volgende week!

in het begin had ik echt zoiets oke als wolfs eruit gaat kijk ik niet meer maar gelukkig is dat niet het geval.

en zou het ooit nog eens wat worden tussen die 2 vindt de opmerkingen en de blikken af en toe zo leuk die wolfs haar kant op doet.



nog een paar dagen een week :? en dan weer flikken kijken :dance:

@sabje373 wrote:

Ik heb van het zomer Flikken pas ontdekt, maar ik vindt het super! Ik heb eerst alle afleveringen van Belgie gekeken (zouden daar nog meer seizoenen van Gent in Nederland worden uitgezonden? en toen alle nederlandse afleveringen gezien. Ik heb dus heerlijk een zomer vol flikken gehad. Ik heb me dan ook voorgenomen om of in de krokusvakantie pas te gaan kijken, of in de zomervakantie. Weet iemand hoeveel afleveringen dit seizoen heeft? Weer 20?




Flikken Gent bestaat uit 10 seizoenen, welke ook allemaal op dvd uitgekomen zijn… Weet niet waar ze nu precies zijn met uitzenden…