Februari/maart 2005 stoppers!!! (deel 6) Floor is 1 !!!

Ja, inderdaad erg vervelend. Maar gelukkig heb je aan 1 eierstok ook genoeg, alleen zal het dan ook langer duren waarschijnlijke!

Waarschijnlijk heeft de cyste zich meteen weer met vocht gevuld, de gyn had hem leeggezogen en niet helemaal verwijderd…

Liefs

Ineke

Hallo,

Ineke, ik hoop dat ik je niet teleurstel!! (Heb je vaker goede voorgevoelens? :mrgreen: )

Annette, ik kan me voorstellen dat je het “eng” vind, wanneer gaan ze hem eigenlijk weghalen?

Liefs,

Hoop

Ja, mijn gevoel zegt vaak veel…behalve bij mijzelf omdat ik daarbij mijn gevoel beinvloed…

Zo was mijn voorspelling ook juist m.b.t. het krijgen van een zoontje voor mijn ene zus en een dochtertje voor de ander…Ben een vis! Dus!!!

Hoop dat het ook in dit geval klopt!!! Jij ook natuurlijk :stuck_out_tongue:

En het is voor de zomer dus dan zou je pendel ook kloppen…spannend. Anders doe je even de tampontest…weet je of je ongi er binnen een dag aan zit te komen! (wanneer je de tampon minuutje inhoudt en hem er dan weer uithaalt mag er geen bloed/bruin slijm aanzitten!).

Je snapt hoeveel tampons ik altijd al verspil terwijl ik nog niet eens ongi ben…

Suc6!!!

Liefs

Ineke

@poekie wrote:

Mijn cyste word ook verwijderd, alleen dan ben ik ook gelijk die hele eierstok kwijt. Vind ik wel wat eng moet ik heel eerlijk bekennen, want als ik heel eerlijk ben zou ik als Lys wat groter is wel voor een brusje willen gaan proberen. en als als als… brrr, nog maar even verbannen :wink: krijg gelijk allerlei waanideën…

:-* Annette

Breekt even in

Ik kom je even een hart onder de riem steken! Hier ook nog maar 1 eierstok , na een (dermatoid) cyste die helemaal vergroeid was met de rechter-eierstok.

In ronde 3 al zwanger!

Dus het hoeft geen belemmering te zijn.

Ineke, je zorgt er wel voor dat de spanning hier groter wordt hihihi.

Erg hoor, heel de maand heb ik het goed van me af kunnen zetten en nu zit mijn NOD er aan te komen en nu blijf ik er mee bezig!

Nog even geduld hihihi

Annette, had jij in het begin ook helemaal geen kwaaltjes???

Liefs,

Hoop

Ik heb me toch maar even voorbereid op mijn ongi. In de pauze vanmiddag een voorraadje maandverband gehaald (hopelijk mag ik dat 8/9 maanden in de kast laten liggen, maar mocht het nodig zijn dan heb ik het in huis).

Mijn buik voelt wel wat raar, maar dat komt waarschijnlijk gewoon omdat ik er op het moment weer zoveel mee bezig ben… :wall:

Of omdat ik morgen toch ongi ga worden!

Liefs,

Hoop

Hey sorry meiden, ik heb het heel erg druk, dus vandaar dat kok er een beetje bij inschiet zo nu en dan… :shock:

Nog 1,5 week en dan moeten we terug naar de gyn. Ik weet niet of ik het al gemeld had, maar mijn hubbie’s echo was :thumbup: Waarom hij dus minder levend en minder beweegbaar EN meer viscous zaad heeft, weten we niet. Alhoewel ik dat meer viscous betwijfel, want live merk je daar helemaal niets van, pas nadat het een paar uur in het potje heeft gezeten voor onderzoek…

Van de metformin wordt ik supergestoord. Ik ben er aan het eind van vorige ronde heel erg beroerd van geweest. Het lijkt de eisprong alleen maar te verlaten en de ongi te bemoeilijken. Ik ben nu 30-01 een drupje oud verloren, 1+2/02 begon het licht, 3+4/02 ontzettend zwaar (zwaarder dan normaal), 5+6/02 licht, 7/02 spotting, 8/02 heel licht bij afvegen 1x en vandaag 1x oud bij afvegen. :think: :think: :think:

Ik hoop dat ik er van de gyn mee mag stoppen en dat hij eindelijk een keer besluit om met de clomid te beginnen!

@Marieke: gefeliciteerd!!! Ennuh, jullie horen hier in dit topic thuis hoor! :-

@Annette: leuk he dat zwemmen met die kleintjes! En wat voor massage?

@Hoop: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

@Ineke: Ik duim alvast voor de juiste eierstok bij jou voor de volgende ronde!!

Hier verder geen nieuws, ben het tempen nu alweer beu en de ongi al helemaal!!

:-
Do

Do :hug:

Ik hoop dat de gyn je over anderhalve week iets anders gaat geven om jullie verder te helpen!!

Liefs,

Hoop

He Do, wat dubbel he, goede uitslagen en toch zoveel onduidelijkheid! Je hebt de gyn wel al gevraagd naar de clomid? Ga het volgende maand ook es vragen, ik wil graag meer eitjes zodat ik ook meer kans heb op linkereisprong.

En Hoop, hoe staat het ervoor zo op je NOD???

Liefs

Ineke

Tot nu toe nog niets!!! Ik ben benieuwd!!!

Ik zei het toch!!! :thumbup: :pray:

Hahaha niet te snel, krijg me toch opeens kramp in mijn buik, maar net op de wc nog niets aan het papiertje…

…waarom moet een vrouwenlichaam altijd zo raar doen!

Hoi hoi,

even snel, volgens mij gaat laptop nu echt stuk…

Hoop, idd ik had echt nergens last van :pray: hoe ist het nu???

Do, Shantala babymassage doe ik met Alyssa, errug leuk!

ga gauw :-* Annette

Hallo

Hoop zo te lezen heb je nog geen nieuws. Volgens mij maakt de reacties van iedereen hier dat het wel spannend wordt!

Je had het afgelopen week over iets voelen. Volgens mij kreeg ik met 5 a 5,5 weken zere borsten.

Ik lees wel dagelijks hier, maar ik kom niet zo vaak aan posten toe. Ik check KOK vaak op mijn werk. Ik mag eigelijk niet internetten onder werktijd (tenzij het voor het werk is natuurlijk). Mijn baas is al een keer boos op mij geworden omdat ik een mailtje aan het typen was.

Even lezen gaat vaak wel snel, maar een berichtje typen, kost toch meer tijd.

Floor is vanaf vandaag over gegaan naar 4 voedingen per dag. Ze eet steeds meer gewone dingen, waardoor ze minder borstvoeding nodig heeft. Ik vind het wel relaxt dat ik straks minder melk mee hoef te geven naar de oppas. De tijd die ik voor kolven krijg is over een maand ook over. Je hebt wettelijk recht op 1/4 van je werktijd om te voeden of te kolven, tot je kindje 9 maand oud is. Nog een kleine maand en dan moet ik kolven in mijn eigen tijd. Zeer waarschijnlijk zal het dan wel de pauze worden, wanneer ik ga kolven.

Ik ga slapen, weltrusten

Karin

Goedemorgen,

Hier nog steeds niets te zien.

Gisteren ontzettende krampen gehad, alsof de ongi door ging zetten, maar helemaal niets nog! Verder echt totaal nergens last van!

We wachten nog maar even rustig af!

Ik had deze ronde echt het idee dat ik ongi zou worden, rond de vruchtbare periode zijn we allebei ziek geweest.

Annette, balen dat je laptop het gaat begeven, moeten we je gaan missen hier :cry:

Karin, op het werk lees ik ook alleen maar, op vrijdag reageer ik meestal ook want dan zit ik helemaal alleen!!!

Nou ik hou jullie op de hoogte!

Liefs,

Hoop

Vanuit de zijlijn:

Spannend lieve Hoop, zo ver ben je nog niet eerder geweest volgens mij! Ik heb ook een zeer goed gevoel voor jullie deze keer. En het is jullie zó gegund!

Durf je al te testen? Ik had op mijn NOD, en helemaal bij 1 dag overtijd, al een + hoor. Wie weet jij ook? Misschien liever vandaag duidelijkheid dan op een ochtend voordat je naar je werk ‘moet’?

Ik denk aan jou en alle anderen hier.

En :**: weg is ze weer. :slight_smile: xxx

Hey Miki,

Dank je wel, ik heb geen test in huis en ik vind het idd moeilijk om nog langer in onzekerheid te zitten. Morgen ben ik vrij dus misschien ga ik nog wel een test halen morgen!

Liefs,

Hoop

Begrijp ik. Spannend! Vang dan wel even je 1e ochtendurine op he?

Succes meissie, we duimen! :thumbup:

Spannend Hoop!! :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Grappig, we zijn met z’n 3-en tegelijk aan het posten!

:-* aan jullie beide!