Februari/maart 2005 stoppers!!! (deel 6) Floor is 1 !!!

Annette heel herkenbaar die teleurstelling. Ik werd 7 weken na de bevallinig voor het eerst ongesteld. Verder ben ik nog 2 of 3 keer ongesteld geweest. Toen Floor 6 maand oud was, werd ik weer ongesteld, maar dat was echt van het kaliber als voor de zwangerschap. Een stukje heftiger dan de menstruaties het 1e half jaar na de bevalling.

Ik heb net de 2e keer echte menstruatie weer gehad. Ik ben vorige week ongesteld geworden, ik denk dat er 6 of 7 weken tussen heeft gezeten, ik denk niet dat het al weer een ritme gaat krijgen. Ik geef ook nog steeds borstvoeding (en stop er nog lang niet mee, ik denk dat ik door ga tot Floor 1 jaar is), zolang kan de regelmaat uitblijven.

Do, vervelend die onduidelijke cyclussen. wat is metformine eigelijk? Je schrijft er al een tijdje over, maar ik heb geen idee wat het eigelijk is.

Clomid zou wel fijn zijn. Hopen dat je daar over een paar weken mee mag beginnen.

Ineke, welcome back. Veel succes morgen!

Vandaag bij de tandarts geweest. Hij had 3 gaatjes gevult. Ondanks de verdoving voelde ik het goed. Ik begon er zelfs een beetje van te huilen, dat heb ik al jaren niet meer gehad. Voor de verhuizing hadden we een andere tandarts, die vind ik toch wel fijner, maar die zit hier 2 uur rijden vandaan, geen optie om aan te houden.

Vanavond werd ik erg moe. Heb zelfs even op de bank geslapen. Ik denk dat dat door de verdoving kwam. Hij had er best veel in gespoten volgens mij. Nu gaat het wel weer wat beter, maar ben nogsteeds wel duf. Ik duik zo lekker in mijn bedje als ik klaar ben met posten.

Groetjes

Karin

@ Ineke,

Wat vervelend dat je even een dipje had! Je hebt dus geen idee wanneer je nieuwe NOD gaat zijn???

Hoop dat ze jullie verder kunnen en zullen helpen! Succes!!!

@ Do, is het nu inmiddels doorgezet? Of is het nog steeds aan het rommelen? Ik hoop dat je cyclus snel op de rit komt en dat de gyn je clomid gaat geven! :hug:

@ Annette :-* ook voor jou!!! Jammer hè, dat je toch weer ongi wordt! hihihi (ook wel weer goed natuurlijk!)

@ Karin, jeetje 3 gaatjes, hopelijk voel je je vandaag weer wat fitter! 2 uur rijden naar de tandarts is idd geen optie! Wij hebben ook een nieuwe tandarts (andere is met pensioen) volgende week moeten we er voor het eerst naartoe, ben benieuwd!

Liefs,

Hoop

@Karin:

Metformine wordt eigenlijk aan diabetici (met insulineresistentie) voorgeschreven om suiker uit het systeem te halen. Vrouwen met PCO (geen eisprong, veel cystes op de eierstokken) komt vaak insulineresistentie voor, waarbij metformine helpt om de cyclus in het gareel te krijgen en bijdraagt aan het zwanger worden/blijven.

Alleen…ik heb geen insulineresistentie en ik heb een eisprong (het enige waarin ik op PCO lijk is dat ik ook veel cystes op de eierstokken heb). Mijn bloedsuiker is van zichzelf al laag, dus vandaar dat ik waarschijnlijk zo beroerd word van de metformine…en mijn cyclus vind het dus ook al niet leuk…

X Do

He meiden, vergeet steeds dat ik hier ook nog meeschrijf…wil er eigenlijk niet aan. stoppers februari/maart 2005 :evil:

Zo confronterend die titel.

In ieder geval is mijn volgende NOD rond 21 februari en dat zal een ongi-dag worden want het eitje gaat rechts springen deze maand. heeft dus geen zin…Verder heb ik links alweer een cyste van 35mm. Hij is dus gewoon weer terug!!! Koppig ding. De gyn zei dat het geen kwaad kon maar ik had hem liever niet gehad.

Verder baal ik ervan dat dit bezoekjes bij de gyn zooooo snel gaan. pas in de auto komen er vragen naar boven. Volgende keer zelf echt meer tijd nemen!

Dus deze maand geen stresse en geen klusdagen. Geeft wel even rust maar baal er nog steeds van.

liefs

Ineke

Hey Ineke, wat jammer dat deze ronde niet gaat lukken. Ik zal het lijstje trouwens nog aanpassen want die staat nog verkeerd! :hug:

Liefs,

Hoop

Dat aanpassen komt morgen, nu nog even mijn verjaardag vieren! (heel even nog hoor, ga zo slapen)

Nog gefeliciteerd hoop!!

Oh ja, ik ben 31…wordt 9 maart 32. pffff. ben de oudste hier geloof ik he? Maar maakt niet uit!

Ja, duimen voor links volgende maand!

liefs

ineke

Dank je wel Ineke!

Duim voor je!!! Voor links hihihi succes deze ronde!

Liefs,

Hoop

Lijstje is weer up2date!

Duim, duim, duim voor jou hoop nog 3 dagen zie ik!!! Spannend. Wordt nu toch wel es tijd niet, 2 jaar later!!!

Liefs

Ineke

Volgen do en ik volgende maand!

Dat vind ik nu es een heeeel goed plan :pray: :pray: :pray:

:-* Annette

Ja ik ook!!! hihihi :mrgreen:

Ik heb geen idee wat het ons gaat brengen over een paar dagen!

oh…nog 2 dagen…

:pray: :pray: :pray:

Ik heb echt niet het gevoel dat ik zwanger ben, maar ook nog niet dat ik ongi ga worden. Kan dus nog alle kanten op, hoewel ik meer kans geef aan mijn ongi. We zullen het snel weten!!!

Ben ik ook weer eens :oops: Kreeg geen mailtjes meer… en ik ging eens even kijken…

:pray: :pray: :pray: Hoop, mijn duimen draaien overuren!!!

Balen Ineke!! Maar hier draaien ook de duimen voor jou!

Voel mij soms wel “schuldig” om hier te komen schrijven… lijkt mij voor jullie alleen maar moeilijker…

Hier ook goed nieuws! We hebben een huis gekocht :dance: zomaar spontaan! Was niet de bedoeling maar we waren aan het kijken op funda en werden verliefd! 2 april is de overdracht al. Het is echt super snel gegaan!

Liefs

Hoi Marieke,

Leuk weer wat van je te horen! Hoe gaat het met Anique (we willen alles weten hoor, ben gek op jullie kleintjes (en op jullie), ook al ken ik ze niet echt!!!)

Gefeliciteerd met de aankoop van het huis! :dance:

Liefs,

Hoop

Leuk en spannend verhuizen!!

Klets hier maar lekker mee hoor, we hebben jullie nodig. Zo als laatste 3 stoppers…

Liefs

Ineke

dag meiden!

hier is het weer lekker spannend :mrgreen: de duimen en gebedjes draaien echt overuren hier :pray: :thumbup:

hier gaat ie lekker, ben met Alyssa aan het zwemmen en we zitten op massage, is erg leuk.

Ineke, wat ik me afvroeg, ivf lijkt me bij jullie wel een optie, maar mag je daar zelf voor kiezen? Of moet dat echt iets zijn wat jouw gyn aangeeft?

Ik voel me echt nog een feb 2005 stopper, ik doe niet zoheelveel op kok, maar jullie blijf ik opzoeken :inlove:

:-* Annette (Waar is Do eigenlijk???)

Hey Annette,

Leuk dat je ons blijft bezoeken!!! :-*

Leuk lijkt me zwemmen met je kleintje en die massage, geweldig!! Geniet er maar lekker van!!

Hier is het inderdaad erg spannend. Ik hou jullie op de hoogte!!!

Ja, Do meissie, hoe is het met je??? :hug:

Karin, hoe is het met jullie???

Liefs,

Hoop

Hoi,

IVF is al wel genoemd maar in principe moet het via de natuurlijke weg mogelijk zijn. Ben immers al 2x zwanger geweest en we weten nu dat links oke is. (wel weer die vervelende cyste maar goed). Ik laat het maar even bij de gyn. Ben er zelf wat dubbel in. Wil het erg graag via de natuurlijke weg maar wil aan de andere kant ook wel wat hulp omdat het nu al zolang duurt…

Denk dat een 1e stap extra hormonen voor meer kans op eisprong links en dan IUI zal zijn. We zullen zien wat er volgende maand gaat gebeuren.

Spannend hoop!!! Heb er een goed gevoel over dus stel me niet teleur meid!! :pray:

natuurlijke weg is ook het fijnst denk ik. Mijn sz’je heeft 4x ivf gehad, maar dat was echt niet leuk :frowning: (helaas ook nog zonder resultaat).

die cyste is ook vervelend, die hadden ze toch verwijderd, vreemd dat dat dan zo snel weer terug is joh.

Mijn cyste word ook verwijderd, alleen dan ben ik ook gelijk die hele eierstok kwijt. Vind ik wel wat eng moet ik heel eerlijk bekennen, want als ik heel eerlijk ben zou ik als Lys wat groter is wel voor een brusje willen gaan proberen. en als als als… brrr, nog maar even verbannen :wink: krijg gelijk allerlei waanideën…

Hoop, een gelukje, ik voelde me ook echt niet zwanger hoor, wist het 5.5 week ongeveer en kreeg toen tussen mijn oren wat kwaaltjes zeg maar :wink:

:-* Annette