:inlove: :inlove: :inlove:
Wat een mooi meisje Annette!! Ik ga zo ook even in het showforum kijken!
Liefs,
Hoop
Nou, Annette, laat die hormoontjes maar komen hierzo hoor!!! Ik heb vandaag bloed moeten prikken op HcG en morgen krijg ik de uitslag!! :inlove:
Dames, mag ik jullie vragen heel hard te en een heleboel :**: naar mij te sturen??
X Do
spannend meid!!!
doen we al voor jullie, maar nog eentje extra kan cker geen kwaad!
:-* Annette
Dank je wel Annette! Ik hoop dat het helpt!!
X Do
…en ook een beetje voor mezelf :mrgreen:
Vandaag de hele dag druk in de weer geweest. En nu, hoofdpijn en misselijk…bah, ik zal wel teveel gedaan hebben!!!
dat zou goed kunnen Hoop, let een beetje op jezelf hoor!
hoe laat krij je de uitslag Do?
Thanks voor het duimen Hoop! Voel je je alweer wat beter?
De gyn krijgt de uitslag in de ochtend en als ik begin van de middag nog niets gehoord heb, bel ik even zelf.
Duim, duim, duim!!!
X Do
:-* Annette (zitten er ook voor Hoop bij )
Spannend Do, ik denk de hele dag al aan je!!! (Maar dat weet je wel )!
Annette, bedankt!
Het gaat eigenlijk nog niet veel beter hier. Wel goed geslapen maar ik voel me ontzettend moe, met vlagen misselijk en nu heb ik ook nog keelpijn erbij gekregen!!!
Liefs,
Hoop
…niet zwanger…
word zo nog teruggebeld hoe/wat met de metformin, aangezien mijn cyclus dus verlengd lijkt te worden en ik mij op dit moment erg beroerd voel (misselijk, erg gevoelige buik). Al ruim 1,5 week heb ik zo’n last van m’n buik, echt raar!
Afwachten op de ongi dan, zal op z’n vroegst morgen zijn, temp was vandaag nog hoog.
X Do
ik opende met een fel kloppend hart weet je dat…
:hug: :-
Ben benieuwd wat ze je straks nog zullen vertellen…
:- Annette
Do, meis. Ik weet zo goed hoe je je moet voelen!
Ik baal met je mee :hug: :-*
Thanks voor het medeleven! Doet me goed!
Hier buiten miniscuul sterk verdund bruin verlies vanmorgen hier nog niets te merken, maar het zal wel komen.
Ik ben overigens wel heel erg misselijk en kon vannacht niet eens op mijn zij liggen (dan werd ik beroerd). Zoveel last heb ik van mijn buik!
Toch moet ik van de gyn (zijn assistente belde nog) aan de Metformine blijven…19 februari terug.
We merken het wel wanneer mijn temp zakt, als de ongi is doorgebroken voel ik me hopelijk wat beter.
X Do
He lieve meiden! Ik kijk eigenlijk niet zo vaak op dit forum omdat ik vele meiden niet ken en dan zie ik opeens mijn naam er tussen staan! Bedankt lieve hoop, ben inmiddels alweer terug…het lukt me niet om afscheid te nemen. Blijf dus wel actief, probeer iets minder maar dat lukt ook niet echt. Moet gewoon op allerlei berichten reageren!
Dominique wat zul je in de stress gezeten hebben wanneer je op zo’n telefoontje moet wachten. Zo balen dat het negatief was!!! Zo oneerlijk!
Hou je taai meid!
Liefs
Ineke
Hey Ineke, fijn dat je weer even post! Hoe gaat het met je???
He, het gaat wel goed hoor. Heb even weer een dipje gehad rond mijn NOD. Had een onduidelijke cyclus en dat leverde een onduidelijke NOD op, dus extra stress…
Vrijdag weer voor het eerst naar de gyn voor follikkelmeting en misschien dat hij nog opties heeft om ons een handje te helpen. (IUI misschien???) Hij heeft het daar verder nog niet over gehad omdat we eerst de kijkoperatie af moesten wachten. Misschien stelt hij ook wel niets voor, dan is dat ook oke. We weten dat het verder nu goed moet zijn, dus dan moet het toch gaan lukken he. (zou je denken…).
En hoe is het met jou dan?
Liefs
Ineke
Ineke :hug: succes bij de gyn! Mag je zelf niet iui voorstellen eigenlijk?
Do, waar heeft je arts het nog over gehad? Voel je je alweer een beetje beter?
Hoop :-
Hier voor het eerst weer ongi, wel jammer, had eigenlijk gehoopt dat het wat langer weg zou blijven :oops: maar nu wel weer echt het gevoel dat mijn buik weer helemaal van mij is, wel jammer…
:- Annette
@Ineke: welkom terug! Succes bij de gyn vrijdag!
@Hoop: hoe is die nu?
@Annette: okay voor het eerst weer ongi, zal wel wennen zijn!
Hier nog geen ongi…en temp is nog steeds hoog.
Hubbie heeft echo gehad: alles okay, geen spataderen of obstructies.
Oja, Annette wou nog weten wat de gyn gisteren nog heeft gezegd: gewoon doorgaan met de metformin en half februari terugkomen.
Voel me nog steeds beroerd, misselijk en moe. We wachten het dus maar af.
X Do
Temp nog hoog, maar ongi lijkt echt gearriveerd te zijn.
Kom ik dus op een cyclus van 35 dagen! Dat is echt veel voor mij. (1x 36 en 1x38 gehad, maar dat was de keren dat ik een vrucht verloren ben. Daarna 2x ofzo 33 dagen, maar dan vloeide ik al een paar dagen oud bloed)…
Half februari pas terug naar de gyn en ik moet helaas die metformine blijven gebruiken. Dat wordt dus komende cyclus weer niets!
Ik hoop dat ik daarna met clomid mag beginnen, die reguleert je eisprong heb ik begrepen en die is bij mij veel te laat en waarschijnlijk met een te klein eitje (dacht de gyn).
X Do