Wat vervelend! Dikke :hug: voor jou! Misschien inderdaad even langs de arts?
Jeetje wat een beertje heb jij, annette! Anique is bijna 4 maanden ouder en maar 2 kilo zwaarder! Tja mijn meisje zit met gewicht en lengte op de onderste lijn. Zat haar mama ook altijd
Zijn weer terug van de wintersport, erg jammer dat er bijna geen sneeuw was. Op de piste gelukkig wel!
Een meeting in Haarlem zou mij erg goed uitkomen! Is nl niet zo heel ver hier vandaan!
Ga weer iets doen in het huishouden. Bleh!
liefs
Hallo meiden
Floor zit de hele tijd op de bovenlijn. Afgelopen woensdag woog ze 8890 gr en is 68 cm lang. Die muts van het CB is slecht in meten, ze strekt de beentjes van Floor niet goed. Ik was een keer tussendoor wezen meten. Toen mat iemand anders dat ze 65 cm lang was. 2 weken later kwam ik weer op het CB en mat de muts 63 cm. Floor zou dus 2 cm gekrompen zijn in 2 weken :shock:
Hoop, wat vervelend die buikpijn en dat het onbekent is waar het nou van afkomstig is. Ik zou gewoon even contact opnemen met de gyn. Ik denk dat hij iets meer met je verhaal zal doen dan je ha, omdat jullie niet zonder reden bij de gyn lopen.
Groetjes
Karin
Ik zie dat de NOD datum voor Miki, Ineke en Hoop al weer geweest is of in zicht.
Heeft iemand al nieuws?
Groetjes
Karin
Hela, NOD was gisteren. Werd ‘netjes’ op tijd ongi. Geen echte gekke deze keer, vooral geen klodders enzo.
Vanaf nu ook maar mijn banner weg, geen eisprong stickjes meer en geen hopeloos gefocus. Ik ga het los laten meiden. Ik zie ook ff geen andere mogelijkheden meer.
Hoop & Do, veel succes, ik weet zeker dat het voor ons allemaal is weg gelegd. Blijf geloven! Het leven kan soms mooier zijn als je er hard voor hebt moeten werken.
Annette, Karin, Marieke: lekker genieten van jullie lieve kleintjes en de fijne mannetjes he! Ik vind dat jullie het allemaal erg goed doen.
Mochten jullie nog gaan afspreken: veeeel plezier!!! Ik zal zeker nog aan jullie denken.
Veel liefs, -M
Miki :hug: ik krijg het idee dat je behoorlijk moedeloos er van bent geworden. Wist je maar waarom het zo moeilijk gaat. Wist je maar wanneer je tijd komt.
Wat een geduld moeten jullie hebben!
Ik denk dat het wel goed is om even een tijdje er niet te veel mee bezig te zijn, al hoewel dat makkelijker gezegt is dan gedaan. Eventjes rust, eventje geen verwachtingen, even niet de druk om zwanger te worden.
Karin
Dank dat is lieve Karin! Ik vind het mooi om te zien dat moederschap jou zachter heeft gemaakt.
Geen zorgen hoor, niet zwanger worden heeft mij niet harder gemaakt. Nog niet althans! Ben erg happy met de man + de pittige job en beide zijn dat ook met mij. Voel me daarmee al zo’n rijk mens!
Als ik ervan uitga dat ik ooit zwanger word, maar daar continu mee bezig zijn niet bevordelijk is, kan ik beter maar alles los laten. Deze dame gaat dus nog meer carriere en nog meer plezier maken! En dat begint bij mijn best doen minder op het forum rond te klikken. :mrgreen: Om met mede afwachters symptomen te vergelijken, daar krijg ik namelijk elke keer verwachtingen van. Dus >>> genoeg!
Voor nu: maak er wat moois van, ik kom vast nog wel eens een keer buurten! :dance:
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Miki, meis. :hug:
Ik kan me je gevoel zo goed voorstellen! Ik blijf aan je denken en hou ons op de hoogte van eventuele veranderingen!
Liefs,
Hoop
ps. moet ik je op de lijst laten staan op de eerste pagina of is dit echt een afscheid (dat zou jammer zijn, maar het komt bij mij echt over alsof je afscheid van ons neemt )
Och meiden, nu weet ik echt niet meer hoe ik jullie op kan beuren…
Ik denk zo vaak aan julli, hoe blij en gelukkig wij zijn met ons dochtertje, dat gun ik jullie ook.
Hoop, Do en Miki :-* :hug: en ik duim en bid nog steeds dat jullie 3tjes heel snel zwanger mogen worden!
:-* Annette
Dank je wel allebei, jullie zijn ook al zo lief. :-*
Je hebt het goed geproefd Hoop. Ik zou toch graag ook van de beginpagina verdwijnen. Dank je wel! Ik ben inmiddels al een half jaar 31, maar vond het ergens moeilijk om dat door te geven. En nu ik zie dat er februari 2007 stoppers zijn, word ik wel erg concreet bewust dat we al 2 jaar aan het klussen zijn.
Het is niet dat ik zuur het schip verlaat. Ik wil juist in blijdschap gedompeld de wereld weer in. Het ohzo warme medeleven, hoe lief ook, maakt mij eerder verdrietig dan vrolijk. Ik voel me er soms zelfs zielig door! En dat is juist niet wat ik kan gebruiken en wat wij volgens ons ook niet zijn. Zoveel moois om van te genieten!
Het is dus echt goed zo, heus. Ik hou van theatraal afscheid, bij deze dan ook met zwier , maar het is geen pijnlijk tabee wat mij betreft. Ik verdwijn niet volledig, maar ga het wel zo lang mogelijk zonder proberen.
Mag ik jullie een dikke digi knuf geven? Bij deze! Een hele bijzondere ervaring om met in 1e instantie vreemden heel close te worden. Met jullie soms intiemer dan met hele goede vriendinnen! Dat zal ik nooit vergeten.
En… we komen elkaar wel weer tegen hoor! Wat mij betreft met goed nieuws.
:: :kaars: :hug: :kaars: ::
:-* :hug:
Ik zal je wel missen meis, maar ik begrijp je heel goed!
Succes met alles!
Liefs,
Hoop
Ik wordt er gewoon een beetje verdrietig van. Nog nooit heeft iemand hier afscheid genomen. Meiden stopten gewoon met posten.
Miki, wij allen leven erg met je mee. En ik hoop dat je toch nog wel eens wat van je laat horen.
Gelukkig zit geluk niet alleen in het hebben van kinderen. Het zit in zoveel dingen meer.
Jij bent bezig met een pittige baan en het opbouwen van een cariere. Dat is voor mij niet weg gelegt.
Willen jullie nu ook stoppen met de bezoeken aan de gyn en de osteopaat?
Dit hadden mijn woorden kunnen zijn:
Och meiden, nu weet ik echt niet meer hoe ik jullie op kan beuren…
Ik denk zo vaak aan julli, hoe blij en gelukkig wij zijn met ons dochtertje, dat gun ik jullie ook.
Hoop, Do en Miki Kusje knuffel en ik duim en bid nog steeds dat jullie 3tjes heel snel zwanger mogen worden!
Kusje Annette
Mag ik jullie een dikke digi knuf geven? Bij deze!Bij deze krijg je er ook een terug.
Hieronder nog even een foto van wat ik jullie zo enorm toe wens.

Mijn lieve kleine meid :inlove:
Groetjes
Karin
hier ook het zelfde gevoel hoor karin, hoe vreemd het is, dit voelt echt als afscheid van een vriendin.
Ook ik hoop dat je afentoe nog komt posten en het liefst natuurlijk met een geweldige mededeling!
Trouwens wat word Floortje al groot zeg! Da’s echt geen baby meer zo te zien, grote meid al! Hier is ook een echte cariere baan niet voor mij… ik doe liever gewoon lekker mijn werk, echt tiepetje 9 tot 5 :oops:
Ook hier hetzelfde gevoel echt een dinnetje dat afscheid neemt van een hecht cluppie!!
Karin, wat een mooie meid heb je! Leuke foto!!!
Liefs,
Hoop
(kan het niet, hier wegblijven , maar gelukkig kan ik het zwanger worden wel goed van me afzetten)
fijn hoop! Want hier op kok kun je ook gewoon fijn over andere dingen praten!
Ik zal Alyssa morgen ook even showen, ze word al flinke meid!
@Miki: :hug:
Ik kan me voorstellen dat je je terugtrekt. Ik kom hier ook veel minder, teveel mee bezig, vandaar ook geen banner meer.
Ladies, in december dus waarschijnlijk voor de 3e keer een vrucht verloren. De gyn was ook geneigd dat te denken (mislukte innesteling bij 29 dagen). Vandaar zo emotioneel.
Nu aan de medicijnen die mijn cyclus meer door de war lijkt te schoppen dan te helpen. Ik moet namelijk ook tempen en mijn temp wordt wel heel erg hoog, maar schommelt ook wel. Zelfs de fertilityfriend kan er niets van maken…zie http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=30605&start=165
Leuke foto Karin!
X Do
Hey Do,
Vreemde temperaturen idd. Ik hoopte toch eigenlijk wel dat die medicijnen je zouden gaan helpen!! Weer afwachten dus!
Liefs,
Hoop
Heb weer besloten om wat afstand van het forum te nemen. Blijf nog wel mijn colums schrijven.
Het lijkt erop dat ik weer ongi ga worden. En wil echt proberen wat afstand te nemen van het weer zwanger worden. In ieder geval van het er in gedachten steeds mee bezig zijn....
Wie weet tot op het 'zwanger zijn' forum later dit jaar...dat zou zo fijn zijn!
Liefs
Ineke
Ik zag dit berichtje elders op het forum. Het is van afgelopen woensdag! Ik geloof dat er nog iemand afscheid heeft genomen :cry:
Ineke, mocht je dit lezen! Succes en ik hoop dat je nog eens wat van je laat horen!
Liefs,
Hoop
Hallo meiden!
Stil weer hier!!!
Dominique, hoe is ie? Twee dagen overtijd zie ik!!! Heb je al getest???
Hoe is het met de rest? Alle goed?
Hier gaat het prima. Het minder bezig zijn met zwanger worden heeft heel wat rust gegeven en ik kan het zelfs weer aan om mijn banner neer te zetten. Ik kan het!!!
Liefs,
Hoop
Hier nog niets te merken. Wel al een week ofzo een rare buik, maar nog totaal geen vloeiing. Weird?
Ik zal het af moeten wachten denk ik, test vanmorgen was negatief (maar dat is matcare en bij de miskramen was ik ook negatief).
Woensdag moet hubbie naar het ziekenhuis en dan zal ik vragen bij de gyn of ik mag bloedprikken…
X Do
Do, hier een voor jouw hoor! Trouwens matcare is :silenced: ik heb altijd (nouw ja, 6x in totaal) een wat duurdere gebruikt, ehmm, gos hoe heet dat merk, clear blue en 1 keer predictor, die laatste heeft alleen nut als je al wat langer zwanger bent omdat die een hogere lcg nodig heeft oid.
Hoop goed zo meid!!!
emmm ik ga even jullie hormoontjes laten gieren hoor…
voor wie het leuk vind op het show forum maandtopics heb ik bij de november beebies nog meer gezet.