Februari/maart 2005 stoppers!!! (deel 6) Floor is 1 !!!

kom ik ook nog even tussendoor…

SPANNEND HOOP!!! :pray: :pray:

liefs Marieke

We voelen elkaar aan Do!!!

Meiden, jullie zijn schatten :hug: :-*

Hihi, wat een drukte ineens! :wink:

Gezellig!!!

Ik ben hier al de hele dag aan het rondhangen. Ik vind het zo spannend!!!

En eventueel de “tampontest” waar Ineke het over had? Dat al uit geprobeerd? Of heb je genoeg beheersing om tot morgen te wachten? :smiley:

Ik :thumbup: voor je!

:-* Do

Heb ik geprobeert, maar nog helemaal niets te zien! :pray:

Okay! Spannend! 1 ding weten we zeker, bij jou is het niet de metformine die de boel in de war aan het schoppen is! :wink:

Hahha iid Do, ik heb niets dat het in de war kan schoppen!

spannend :pray: :pray: en ook nog even wat van Miki leuk :thumbup:

hier nog steeds duimen hoor!

:-* Annette

Spannend!!! Thuis computercrash en nu aan het werk, zal regelmatig even spieken!!

Hoop het zo voor je meid!!!

Liefs

Ineke

Net getest (CB digitaal) maar gaf “niet zwanger” aan!!

Nog geen duidelijkheid dus… :cry:

Liefs,

Hoop

Geef de hoop nog niet op hoor! Ik teste met die ook pas ruim een week overtijd positief! Met het eigenmerk van de kruitvat wel meteen…

Blijf :pray: voor je!!!

Idd nog niet opgeven… :pray: :pray: :pray: sommige tests hebben een hogere hcg waarde nodig.

Hoop, wat frustrerend. Volgens mij is ClearBlue met een + en - wat gevoeliger. Was het wel met je 1e ochtendurine? Predictor deed het destijd bij mij ook niet. Die dus zeker niet kopen!

Maar dit zegt inderdaad nog nix hoor. Dat je zover overtijd bent, geen pijnlijke borsten (zoals anders voor ongi) hebt, dat zegt veel meer!

Blijf geloven. Wij duimen mee.

Lfs, -M

Dank jullie wel voor de lieve woorden!

Ik dacht dat CB dititaal behoorlijk betrouwbaar was. Maar goed, ik heb er nu nog 2 dus kan over een paar dagen weer testen als het moet.

Miki, het was niet de eerste ochtendurine, omdat ik eigenlijk nog niet van plan was om vandaag te testen, maar toen ik ze eenmaal in huis had kon ik niet wachten!!! :wall:

predictor moet je idd echt al langer zwanger mee zijn, dat hoorde ik toen ook.

ik heb wel altijd de 1e ochtend urine gebruikt.

hier blijven de duimen draaien!

Ik test gewoon over een paar dagen nog een keer als ik nog niet ongi ben. Ik kan toch niet meer doen dan afwachten! :wink:

dat is ook zo, maar dat wachten is zoooo irri he…

Heeeeeel irri :slight_smile:

Helaas, vanacht ben ik ongi geworden!

Op naar de volgende ronde :cry: