favoriete romantische comedy?

Juno,

Bridget Jones Diary…

eh… White Chicks.

Love Actually.

@Sweet-Love wrote:

Juno,

Bridget Jones Diary…

eh… White Chicks.

Love Actually.

:eh:

Dat is toch geen romantische comedy?

@Madre wrote:

@Sweet-Love wrote:
Juno,

Bridget Jones Diary…

eh… White Chicks.

Love Actually.

Haha nee, :oops: Moet je nagaan, had iets anders in me hoofd, zie deze naam voorbij vliegen op een website… en ik typ het hier… :oops:

Want de film die ik bedoelde is echt heel anders : Zomerhitte :roll: :lol:

Love actually, en Notting Hill.

Met Hugh Grant :inlove:

The Proposal is inderdaad leuk, pas gezien.

Verder:

The Holiday

There’s something about Mary

Bridget Jones

10 Things I hate about you

Vast nog wel meer, maar deze kwamen even in me op.

leuukkk

ja, jude law, colin firth en hugh zijn toch mijn favorietjes…

maar idd, sleeples in seattle… ook zwijmel…

en ben ff kwijt, hoe heette dat eerste deel van die meid die ook in 10 things i hate about you speelt… zij wordt verliefd op een prins… uit denemarken geloof ik?

ja, heel stom, maar dat soort films vind ik ook gewoon heel leuk…

she’s all that

wedding planner

en die ene met drew barrymore dat zij weer terug naar school gaat (journaliste) en wordt daar verliefd op een leraar… en dan valt ze door de mand dat ze geen leerling is… ook zon’n einde van, komt het ooit nog goed…

@Snoesje wrote:

leuukkk

ja, jude law, colin firth en hugh zijn toch mijn favorietjes…

maar idd, sleeples in seattle… ook zwijmel…

en ben ff kwijt, hoe heette dat eerste deel van die meid die ook in 10 things i hate about you speelt… zij wordt verliefd op een prins… uit denemarken geloof ik?

ja, heel stom, maar dat soort films vind ik ook gewoon heel leuk…

she’s all that

wedding planner

en die ene met drew barrymore dat zij weer terug naar school gaat (journaliste) en wordt daar verliefd op een leraar… en dan valt ze door de mand dat ze geen leerling is… ook zon’n einde van, komt het ooit nog goed…
Never been kissed

@Mama_jeanet wrote:

Wij hebben net The Proposal gekeken en dat is ook een erg leuke film, maar meestal vind ik films met Hugh grant altijd wel geweldig om naar te kijken.

Uh, The Proposal was niet met Hugh Grant en is m.i. een hele slechte film :thumbup: Julia Roberts speelt overigens de hoofdrol.

Ik heb de film net 10 minuten geleden gezien en het was echt niet wat hoor… :eh:

@Karin2 wrote:

@Mama_jeanet wrote:
Wij hebben net The Proposal gekeken en dat is ook een erg leuke film, maar meestal vind ik films met Hugh grant altijd wel geweldig om naar te kijken.

Uh, The Proposal was niet met Hugh Grant en is m.i. een hele slechte film :thumbup: Julia Roberts speelt overigens de hoofdrol.

:lol: :lol: :lol:

De hoofdrollen in the proposal (ik heb hem niet gezien trouwens) zijn toch echt Sandra Bullock en Ryan Reynolds hoor…

Volgens mij hebben jullie miscommunicatie en praten jullie over:

Nothing Hill

:angel:

Whaha Lous :lol: Wat erg! Ik bedoel Julia met haar grote mond natuurlijk helemaal niet. Ik denk ook dat zij ondertussen te grijs is voor de rol :wink:

@Sweet-Love wrote:

@Madre wrote:
@Sweet-Love wrote:
Juno,

Bridget Jones Diary…

eh… White Chicks.

Love Actually.

Haha nee, :oops: Moet je nagaan, had iets anders in me hoofd, zie deze naam voorbij vliegen op een website… en ik typ het hier… :oops:

Want de film die ik bedoelde is echt heel anders : Zomerhitte :roll: :lol:

Zomerhitte is toch ook geen comedy? :think:

@Snoesje wrote:

l

10 Things I hate about you is met Julia Stiles en Heath Ledger.

Met die prins is met Anne Hataway volgens mij.
The princess diaries..?

@Anneke wrote:

@Snoesje wrote:
l

10 Things I hate about you is met Julia Stiles en Heath Ledger.

Met die prins is met Anne Hataway volgens mij.
The princess diaries..?

Snoesje bedoelt the prince and me.

Oké, die ken ik niet.

Zie wel op wiki dat Julia Stiles in die film speelt, dus dat kan dan kloppen.

Oh trouwens, ik vergeet er nog een. Die Mark elke valentijn kijken:

The lake house

mijn favorieten zijn

• notting hill
  • you’ve got mail en
  • four weddings and a funeral

en in de categorie wel romantisch maar geen komedie

• sense en sensibility

en mijn absolute favoriete romantische serie:

pride and prejudice. maar dan we de bbc serie en absoluut niet de film.

@Karin2 wrote:

@Mama_jeanet wrote:

Ik heb de film net 10 minuten geleden gezien en het was echt niet wat hoor… :eh:

Ik zeg dat ik the proposal een leuke vind.

Maar meestal vind ik films met hugh grant wel leuk om naar te kijken

Dus het had niets met elkaar te maken, ik weet ook wel dat Hugh grant daar niet in mee speelde :think: :think: :think: jij denkt dus dat Julia Roberts er in mee speelde :eh: dat is dus ook niet zo.

@Mama_jeanet wrote:

@Karin2 wrote:
@Mama_jeanet wrote:

Ik zeg dat ik the proposal een leuke vind.

Maar meestal vind ik films met hugh grant wel leuk om naar te kijken

Dus het had niets met elkaar te maken, ik weet ook wel dat Hugh grant daar niet in mee speelde :think: :think: :think: jij denkt dus dat Julia Roberts er in mee speelde :eh: dat is dus ook niet zo.

Nou zeg, niet zo gepikeerd Jeanet joh! Je zegt het wel op die manier, lees je zin maar eens na. Bovendien zeg je het in dezelfde zin, als het 1 niet met het ander te maken heeft, moet je geen komma gebruiken maar een nieuwe zin beginnen :wink:

The Holiday (erg populair hier)

While you were sleeping

Pretty woman

The Weddingplanner

The holliday

The Lake house

10 things i hate about you

She’s the man