farmerama.nl

hmmm ik had net weer hetzelfde… ik oogste en vervolgenss kan ik alles nog een keer oogsten :think:

Ik heb nergens meer last van.

Ben nu halloween producten aan het oogsten.

nou ik heb het ech steeds… echt vervelend… die halloween producten word hem dus niet…want dat loopt maar tot morgen toch. :think:

Nee, tot morgenavond 24:00 uur!

nou zal zo nog eens proberen… levert het nog wat op dan…?? want steeds gaat dan ding vastzitten van mij als ik dat doe

Lukt het inmiddels? Ik had me verrekend. Ik kom met mijn eerste account niet verder dan het mummieschaap :doh: Met mijn tweede account heb ik vanavond het mummieschaap en de vleermuisboom.

En wie had dat gedacht? Zelfs tussendoor mijn oogstquest afgerond! :dance: :dance: :dance: Op account 2 krijg ik vandaag mijn kastanjeboom. Daarna ga ik het weer wat rustiger aan doen, vriendlief wordt zo langzamerhand gestoord ervan…(en ik ook, ik kan geen wortels meer zien…)

je gaat hard zeg… kan helaas niet zo snel, maar we hebben nog tot woensdag toch? ikkan denk ik vanavond wel die vleermuisboom doen…

ik heb nu 4 uur mijn maaidorser e.d geactiveerd:

als jullie deze code invoeren kunnen jullie dat ook:"

sorryfordowntime

ja hoe kwam rabbit daaraan

had hem al van hem gekregen

rabbit is een haar :wink: :mrgreen:

een andere collega kreeghem op de mail…

en geloof dat er nog een code is voor 8 uur maaidorser":

halloweenharvester

ja die heb ik ook

maarre als je dan niet online bent en je accepteert hem loopt ie dan door of is ie alleen actief als je online bent?

nee volgens mij loopt die door als je uitlogt :think:

ik denk dat ik vandaageen level ga stijgen

ik misschien ook

benjij ook druk aan het sparen voor die halloweendingen?

nee daar krijg ik te weinig voor dus ik laat het maar zo

ja et is wel even flink aanpoten… maar heb de vleermuisboom al bij elkaar… ik kijk even wat iknog meer ga sparen en dan lever ik dat morgen in

snap er eigenlijk niks van want ik krijg wel af en toe wat maar zie dat nergens terug

ik blijf op 10 staan bij alles

jemoet die dingen wel zaaien, dan worden het er vanzelf meer als je ooogst :wink:

maar waar moet ik dat kopen dan?