Farmerama deel 3

Euh voor het laatst was 6 dagen geleden?? :lol:

veel plezier morgen meiden…

@Marieke_5000 wrote:

Euh voor het laatst was 6 dagen geleden?? :lol:




:oops: :mrgreen:



thanks oes!!



ga me toch maar eerst even richten op de werkstallen

dat fokken komt later wel weer!!

vind het nog niet zo heel leuk namelijk

doe liever het gereedsschap sparen voor de werkstallen op BH

doe ik ook hoor… dat fokken weet ik niet… kan bij mj ook maar 1 x perdag omdat ik geen supervoer heb,…

Dankjewel Oes :-*



Nou de foto’s staan erin :thumbup:

mariek je moet mj nog accepteren (lokkie)



ik ga even wesselspam kijken :inlove:

zal gelijk even doen Oes :thumbup:

ik heb de fokkerij even weggedaan… spaar eerst wel even wat meer supervoer…en moet ook veel dierenvoer hebben voor de beessies…

heb er nu een kalkoenenhok en een kleurenpalet geval neergezet :thumbup:

Avond,



Een van mijn buren is er mee gestopt, dus ik ben op zoek naar een nieuwe buurvrouw / buurman.



Voeg me maar toe als iemand nog een buur kan gebruiken.



Hier toevallig 2 SV gewonnen aan het rad en dus nog maar een keer gefokt, maar daarna staat het hier ook stil hoor.

ik voeg je namens -lokkie- wel even toe oke?

Geaccepteerd.



Wil je dat ik de account van lokkie ook toevoeg aan het lijstje?

Lijstje = aangepast



en ik heb een nieuw event toegevoegd op pagina 1. Sommige van jullie hebben het onder de Poolse taal gedaan.

je hoeft me niet toe te voegen hoor als lokkie… weet ook niet hoelang ik dat account er bij hou… als er teveel tijd inzit doe ik hem weer weg

Ik ben het even helemaal kwijt :oops:

Welk kippenhok geeft nu eieren?

De gewone of het broedhok?

broedhok :wink:

Aha dan toch maar eens een keer die appelstroop quest doen.



Dat nieuwe event begint vandaag?

dat levelen van mij schiet niet echt op zeg :zzz:

nee duurt steeds langer he



ja dat begint vandaag

maar ik heb al groot gedeelte gedaan

ga voor de gereedsschapskisten

Leuk die nieuwe quest :mrgreen: .



Eindelijk lente, maar mijn winterse pop staat te pronken in mijn siertuin :lol: .



Ben trouwens ook weer level omhoog gegaan vandaag, nu 40 :slight_smile:

@Renate_Sch wrote:

Leuk die nieuwe quest :mrgreen: .



Eindelijk lente, maar mijn winterse pop staat te pronken in mijn siertuin :lol: .



Ben trouwens ook weer level omhoog gegaan vandaag, nu 40 :slight_smile:




Ik heb ook mijn sneeuwkanon, sneeuwpop, kerstpalm en kerstboom in mijn siertuin :mrgreen: Alle puntjes helpen :smiley:



Enne, Oessie, ga je alweer bijna levelen dan? Dat kan toch haast niet? We gingen gelijk op en ik moet nog 180000. Volgens mij nog niet eens op de helft van level 71 dus…



Aan de ene kant wel jammer dat ik al een groot deel van de nieuwe quest in Polen gedaan had, aan de andere kant weet ik wel zeker dat ik hem ga redden. Ik heb op mijn boerhaver account al 120 uur de maaidorser. Handig! (al zat ik doodleuk alles met de hand te oogsten toen ik hem net 1 minuut had, haha!). De 20 narcissen die toen waren blijven staan stonden nu netjes in mijn schuur. Op mijn andere account had ik er geen meer.