Farmerama deel 3

Ik vraag me ook al een tijdje af wat ik met al dat BH geld moet!



Op mijn eerste account heb ik 6 TG te weinig om 65 supervoer te kopen. Als ik nog 11 schapenwol inlever in de wolquest dan heb ik wel genoeg (dan krijg ik 3000 BD en 8 Tulpguldens). Maar ik klik me helemaal suf maar er wil maar geen schapenwol komen. En als het er is grijp ik er telkens naast :evil:

trouwens lokkie bij je jottum vrienden ben ik hoor :wink: … is een oud account van een vriendin van me

@oessie wrote:

trouwens lokkie bij je jottum vrienden ben ik hoor :wink: … is een oud account van een vriendin van me




Hee, grappig! Je knipperde van de week wel rood!

ja omdat zij er tijden niks mee gedaan had. probeer het nu een beetje op te pakken…

ik heb ook nog niet genoeg tg



oes heb geklikt heb ook aangemeld, maar kan die link niet kopieren :think:



edit is toch gelukt :mrgreen: kom maar op met die gratis card

heb jij al een kaart bij elkaar gespaard!!

Ah Oes, ik zoek nog 2 buurtjes dus je mag lokkie wel aanmelden :mrgreen:

Sophie… nou het duurt wel onwijs lang omdat ze de max naar 20 kliks per dag hebben gedaan… dat was eerder niet zo en heb dus al 2 x een wallie kaart gehad van 5 euro… heb ze voor my freefarm gebruikt…



dus nu kan je 10 punten per dag doen… en je moet er 500 voor een wallie kaart van 5 euro… (heb ook een keer een enquete gedaan) en nu heb k 300 punten … dus in theorie zou ik over 20 dagen weer een kaart kunnen hebben…



ik zal je toevoegen marieke

ja ik heb nu al 100 punten dus gaat lekker :thumbup:

ga ze ook gebruiken voor de spelletjes :mrgreen:

ik zal elke dag even op je klikken als je de link even neerzet

bij deze de link



http://gratiswalliecard.nl/kliklinks-id-10581.html

gedaan sophie!!! :thumbup:

:-*

dit is ook een handige hyves er voor



Avond,



Ben vandaag terug geweest naar de gyn en de keuze is voorlopig gemaakt.



Ik heb geen PCOS, want ik heb namelijk wel gewoon een eisprong, alleen niet regelmatig. Dit wijten ze dan toch aan mijn (extreme) overgewicht, dus afvallen is op dit moment het beste medicijn.



Om toch die heftige menstruatie te lijf te gaan, hebben we in goed overleg besloten dat ik voorlopig weer aan de anticonceptie ga en mij eerst ga richten op het afvallen.



Dus voorlopig geen tweede wonder, maar ik heb er nu wat meer vrede mee dan de eerste keer dat ik deze (toen overhaaste) beslissing had genomen.



Ik mag direct beginnen en is het dus even afwachten hoe mijn lichaam er verder op gaat reageren.



Jammer van die supervoeraanbieding. Die geldt maar voor 2 dagen en ik kom 19 TG te kort, daarnaast heb ik nog maar 2 SV over, dus ik kan nog 1 keer fokken.

Daarna zal ik af en toe wat SV gaan maken, maar dan moet ik wel mijn gewassen bijhouden.

Ben benieuwd of we nog een paasevent gaan krijgen.

Hebben jullie trouwens al wat van die nieuwe questen gedaan?

Linda… fijn dat je er wat meer vrede mee hebt… hoop dat het afvallen je een beetje goed afgaat… succes :-*



Ik heb al een aantal opdrachten gedaan van die guests…

ook ik kan nu maar 1 keer per 24 uur fokken helaas… :?

Linda fijn dat je meer duidelijkheid hebt nu.

Afvallen is heel moeilijk maar gaat je lukken meis :-*



Schapenquests ik heb wel een paar schaapies ingeleverd ja maar met het fokken erbij vlieg je zo door je schapen heen :?

Is er soms iets mis met die zilveren huwelijksboog? Hij staat al dagen op wacht tot je liefste de EP heeft binnengehaald :think:

ja dat heb ik dus ook … heb net mijn liefste een pb gestuurd wanneer hij eens accepteerd

Nou ik had vandeweek even bij Sophie gekeken en daar staat dus ook dat ze moet wachten. Echt heel raar hoor. Mis je toch aardig wat EP door.

marieke we moeten hem verwijderen en weer opnieuw neer zetten op forum gelezen (meis heb je je sms nog gelezen)



linda fijn dat je er vrede mee hebt, gaat je vast lukken om af te vallen :-*