geen idee marieken :think:
heb al mijn velden opnieuw ingedeeld… k wou van alles in huis doen, maar zie dat ik melis alweer bijna moet ophalen :oops:
Ik ga morgen mijn velden opnieuw indelen denk ik, even rustig denken hoe ik het wil hebben :think:
Het is al gelukt. Alle vier de velden zijn vrijgespeeld dus ik heb lekker alles zitten herindelen :dance: Op mijn eerste veld heb ik alleen maar akkers voor gewassen, mijn woelige weide staat al heel erg vol met bomen en die wil ik op den duur helemaal vol (en nog 6 werkstallen omdat ze nog niet klaar waren maar die gaan nog naar mijn nieuwe veld) en op mijn nieuwe veld staan alle werkstallen en hokken. Oja, ik moet wel nog even mijn “fokhok” opnieuw plaatsen. Helemaal leuk dat herindelen, hihi.
Alleen dat er geen water nodig is klopt volgens mij (nog) niet, ik moest al mijn dieren van water voorzien, de tijd was anders niet korter…
ja ik ga ook 1 bomenveld maken
en denk een dierenveld en dan gewassenveld
hmmmm dus alles leeg maken en opnieuw herindelen hahahhaa
rechts staan : het aantal sterren van de reeds complete “runes”
bij de quest voltooien kan je ook sterretjes bijverdienen gelukkig
fleur hoe kan jij alle velden hebben vrijgespeeld dan? want ik kan dat laatste veld niet vrijspelen :think:
Nou ik snap er dus helemaal niets van. Ik ben dus het verkeerde spoor gevolgd en nu kan ik niets meer, want mijn sterretjes zijn op.
Ik baal er echt van
Nou ja hopen dat ik snel nieuwe sterretjes verdien, want ook ik wilde mijn land opnieuw indelen.
Bah, bah, bah.
Maar verder ziet het er leuk uit
mijn sterretjes zijn ook op hoor
heb ook nog heel veel quests gedaan je krijgt voor elke quest minstens 1 sterretje!!!
heb wel al alles opnieuw ingedeeld maar weet nog niet of ik het handig vind hahaha
vind het wel mooi die boomgaard :mrgreen:
ik ga even een kijkje bij je nemen sophie :mrgreen:
linda, balen zeg.ik denk dat ik daarom ook het laatste deel niet vrij kan spelen. ben voor de perzikboom gegaan, dus denk dat dat het euvel is geweest…
naja maar flink sparen… wel balen dat ik al heel veel guests heb gehad, dus daarmoet ik ze niet van hebben helaas… en levelen duurt ook steeds erg lang :?
hele andere indeling dan ik heb gedaan :mrgreen:
wie zou trouwens volgende week zaterdag en zondag mijn tuin willen doen? ga dan 2 daagjes naar amsterdam
Oessie, ik ben er volgende week in het weekend niet. Mijn vriendin doet mijn boerderij dan al. Anders had ik je wel willen helpen.
Balen dat je het verkeerde spoor op gegaan bent MamavanThijs. Ik had precies genoeg sterretjes om de 4 velden vrij te spelen (naar beneden toe dus). Een perzikboom had ik vorige week al uit een stekje, ik wilde liever alle velden vrij. Nu heb ik iets van 19 sterretjes over.
oes ik kan denk wel wat langgroeiers doen!!
ik ben dit weekend in Amsterdam :mrgreen:
dus meiden als jullie zin en tijd hebben
dit vond ik nog handig om te weten
Mededelingen
- met de invoering van de nieuwe boom, krijg je bij een levelup:
1 ster, 1 TG en het aantal vliegpunten van je level.
Door middel van sterren inleveren kun je nu je eiland vrijspelen.
Spelers die al vlieglessen hebben genomen, hoeven minder sterren in te leveren.
- “Beste boeren, we hopen dat jullie al enthousiast aan het spelen zijn op het nieuwe veld.
Natuurlijk zou idereen graag meer sterren willen…
die hebben we voor jullie gevonden !
Gedurende volgende week, zullen er enkele nieuwe, permanente quests komen, waarbij je meer sterren kunt verdienen.�
heeft iedereen de bonuscode ingevuld?
farmerstars krijg je sterretjes voor :thumbup: :thumbup:
ja die had ik ingevuld…
wel raar dat je maar 1 ster krijgt bij levelen… zo gaat dat andere gedeelte wel heel lang duren bij mij :?
@oessie wrote:
ja die had ik ingevuld…
wel raar dat je maar 1 ster krijgt bij levelen… zo gaat dat andere gedeelte wel heel lang duren bij mij :?
Er komen ook nieuwe questen waar je sterretjes mee kunt verdienen. voorlopig heb ik er sinds gisteren al maarliefst eentje bij…Nog 10 tot de perzikboom en dan weer sparen voor het volgende…
Hebben jullie al iets van de beloofde magie ontdekt?
Kunnen we nu ook meer buren toevoegen?
De magie moet ik nog vinden geloof ik
Meer buren kun je vrijspelen bij een van de runen.
Dit was wel een duidelijk schema met wat er allemaal vrijgespeeld kan worden (en welke kant je voor jezelf dus het beste kunt kiezen om op te gaan):
je krijgt al wel meer EP op de nieuwe weide :dance: :dance: