Extreme krampjes

Klinkt heel herkenbaar! Ben met Evy ook met bostvoeding begonnen en ze had al meteen last van krampjes en moelijke ontlasting. ze huilde echt de hele dag en ik was gewoon ten einde raad. Ik wist niet meer wat ik doen moest en was blij als mijn man sávonds thuis kwam om mij af te lossen! ben na 3 weken gestopt met de bosrtvoeding en ben toen overgestapt op Hypo van Nutrilon in combi met cinababy en ABC Dolphius maar de krampjes bleven je zag het idd gewoon aankomen ze werd dan helemaal rood en haar hele lichaam verstijfde, en ze gilde het uit van de pijn… Dat waren moeielijke weken ook ik heb veel gehuild!! Je kan dan ook niet echt genieten van je kindje!

Uiteindelijk zijn we uitgekomen op Nutrilon Omneo in combi met inflacol!! Echt super de krampjes werden minder en na 2 weken verdwenen ze! We hebben haar helemaal op zien bloeien nu is het een vrolijk en tevreden meisje en huilt ze bijna nooit meer…

Miss toch overstappen op KV in combi met inflacol. Evy heeft het echt geholpen!!!

Succes!!!

@Kay30 wrote:

@Fryskefaam wrote:
Hier ook een baby die het had! Hier ging het bij 4 maand geleidelijk beter, ik weet hoe vervelend het is als je er middenin zit (hier 2 een baby die dag en nacht bijna huilden) en hoe wanhopig je je kunt voelen.

Ik voel me inderdaad wanhopig, loop zelf ondertussen ook veel te huilen. :oops: Ben begonnen met de Infacol, maar vanochtend weer een aanval in alle hevigheid. Het zal ook wel niet gelijk werken, zal z’n tijd wel nodig hebben. Maar ik hoop dat het snel beter zal gaan, dit vind ik echt heel slopend.

(En ik heb altijd gevonden dat huilbaby’s niet bestaan en dat krampjes er nu eenmaal bij horen. :oops: )

Ja, je kunt vinden dat huilbaby’s niet bestaan maar als je er dan zelf één hebt (wat dan eigenlijk nog niet eens een huilbaby is want bij die van jou heeft het een oorzaak, bij huilbaby’s niet) wordt je wel even met de neus op de feiten gedrukt helaas!!

Dat zelf huilen herken ik ook, ik jankte na een paar weken gewoon met m’n zoontjes (hier helaas allebei de eerst 4 maanden) mee. En wegbrengen klinkt heel makkelijk maar dat wil je niet, je wilt er zelf voor je mannetje zijn en het niet uit handen geven, ik gaf het zelfs liever niet aan m’n vriend uit handen! :oops: Wij hebben álle middeltjes geprobeerd, ook probiotica en dergelijke, osteopaat zijn we een paar geweest, 2 maal kinderarts etc maar niks hielp, zó verschrikkelijk frustrerend als ze je weer naar huis sturen met: het gaat wel weer over, na een maand of 3 wordt het beter. Ja, dat zal vast maar jemig, wat duurt dat nog lang voordat ze 3 maanden zijn, ik zat de dagen af te tellen en dan duurde het hier ook nog een maand langer!!! Het gaat straks ook vast beter maar daar héb je nu gewoon niks aan. Waar ik ook tegenaan liep was dat ik overal te horen kreeg: geniet ervan. Ja, wat nou genieten, ik geniet er helemaal niet van!!! Ik kreeg ook adviezen om m’n mannetje (Teije) te laten huilen, ik had Senne er natuurlijk ook nog bij. Ik heb het 1 dag gedaan, en jemig, wat heb ik daar nu een spijt van, het mannetje had zo’n pijn en als ik er nu aan trugdenkt dat hij zichzelf gewoon een hele dag lang (wel met voedingen tussendoor natuurlijk) in slaap heeft gehuild begin ik bijna weer te janken, maar je weet op het laatst gewoon niet meer wat je moet doen, zelf ging ik er helemaal onderdoor op een gegeven moment. Senne is toen heel veel bij m’n ouders geweest en m’n vriend heeft me geregeld het huis uit moeten ‘schoppen’. Ik werd gewoon gedwongen om te gaan shoppen of iets dergelijks :wink: En dat hielp echt wel even, even opladen om er weer tegenaan te kunnen maar om zelf die stap te zetten vond ik heel erg moeilijk! Blijf vooral praten hoor want het kan je breken, ik heb zelfs de eerst tijd therapeutisch gewerkt omdat ik bijna overspannen was. Denk ook om jezelf!!!

@Clairtje27 wrote:

Miss toch overstappen op KV in combi met inflacol. Evy heeft het echt geholpen!!!

Dat heb ik gedaan, gister heeft Lieke de laatste borstvoeding gehad ( :cry: ) en de Infacol lijkt heel erg goed te werken. Ze lacht veel en is echt een tevreden meisje, echt een dag en nacht verschil met eerder.

Morgen gaan we stoppen met de Infacol vanwege de cranio-sacraaltherapie die Lieke ook krijgt, dat vind ik wel spannend.